Intimbarbering i det offentlige rum

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2016

Aristocats

alenemor42 skriver:

Jeg er ligeglad om det er  ben fjabbe eller andet. Finder ulækkert 

Så hår er ulækkert?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2016

alenemor42

Aristocats skriver:

Så hår er ulækkert?

Ja andres hår på den måde er ... 

Anmeld Citér

12. juli 2016

Aristocats

alenemor42 skriver:

Ja andres hår på den måde er ... 

Hvad da?

Anmeld Citér

12. juli 2016

Meyer

Profilbillede for Meyer

Det er heldigvis forbudt i vores svømmehal. Har godt nok undret mig over at det var nødvendigt med et skilt, kunne ikke drømme om at gøre det offentligt 

Anmeld Citér

12. juli 2016

StineW79

Profilbillede for StineW79

Før i tiden, oplevede jeg det TIT i vores svømmehal. Nu er der heldigvis kommet forbud mod intimbarbering, hvilket passer mig rigtig fint!

Jeg er såmænd ligeglad med at se på det, men jeg syntes at andres kropshår er ret ulækre, og gider ik stå og trampe rundt i det! Vh stine

Anmeld Citér

13. juli 2016

Rauw

Eiw, eiw eiw eiw! Jeg vil ik ha andres kussehår mellem mine børns små fine tæer. Den slags kan man vel forfanden lige ordne hjemme?  Som om det ik er klamt nok at gå i svømmehallen uden kvinder lige studser fidusen midt i det hele. Ej jeg var blevet så forarget at jeg nok var druknet. 

Anmeld Citér

13. juli 2016

Abracadabra

Der er vel flere niveauer af intimbarbering: der er hårene ned af lårene, som fjernes så der ikke hænger en halv måtte udenfor badedragten, og så er der indersiden af de store skamlæber og omkring numsehullet. Alt hører til derhjemme, men værst er nok nummeren... 

Anmeld Citér

13. juli 2016

Kattha

Aristocats skriver:

Jeg ser intet galt i det. I princippet kunne jeg også sagtens selv finde på det. 

Men under hvilke omstændigheder? Jeg prøver at forstå hvorfor man gør det. Tænker at det umuligt kan være rarere end at gøre det hjemme i vante omgivelser, hvor man kan sprede og bukke sig alt det man behøver . Hvad er det der gør, at man tænker "det kan simpelthen ikke udsættes, jeg er nødt til at gøre det der, blandt en masse fremmede mennesker" ? Hvad gør at du måske ville gøre det? 

For mig er det både håret, men altså også hele processen der virker ret så akavet og unødvendig at bringe ud i offentligheden..

Anmeld Citér

13. juli 2016

Aristocats

Men under hvilke omstændigheder? Jeg prøver at forstå hvorfor man gør det. Tænker at det umuligt kan være rarere end at gøre det hjemme i vante omgivelser, hvor man kan sprede og bukke sig alt det man behøver . Hvad er det der gør, at man tænker "det kan simpelthen ikke udsættes, jeg er nødt til at gøre det der, blandt en masse fremmede mennesker" ? Hvad gør at du måske ville gøre det? 

For mig er det både håret, men altså også hele processen der virker ret så akavet og unødvendig at bringe ud i offentligheden..

Jeg ville nok først og fremmest være mere tilbøjelig til at gøre det i for eksempel et fitness center fremfor en svømmehal. Men sådan rent teoretisk set, kunne jeg godt finde på det hvis jeg skulle mødes med en mand bagefter eller hvis det lige hurtigt trængte. Jeg barberer mig da også nogle gange on the go (dog på toiletter og heldigvis har Gilette lavet sådan en smart lille skraber ), da tiden godt kan løbe fra mig, inden jeg tager ud af døren og så har jeg ekstra stress, hvis jeg skal til at fumle med lige at ordne armhulerne. Så er det nemmere at gøre når man er ankommet til stedet, for eksempel i fitness sker det tit for mig. Så hvis der ikke var forbud mod at barbere sig i badene i mit fitnesscenter, så havde jeg nogle gange nok benyttet mig af det, nu når jeg var der alligevel. 

Men jeg er nu også selv ret ligeglad med sådan noget og det er absolut ikke noget, der kan få mig op at stolen i forargelse. Men kan godt se, at jeg er ret alene om at have det sådan. Men at andres hår lige ryger ned på gulvet og ned i afløbet, der er jeg fuldkommen ligeglad med. Jeg kan godt forstå, at nogle lige gør det hurtigt, når de ligeså godt kan - og det kunne meget nemt have været mig, der ikke lige havde nået at trimme bikini linjen inden svømmehallen i min dumme tids-optimisme - og hvis jeg måtte, havde jeg nok også lige rettet op på det inden jeg tog bikinien på, nu når jeg var der. 

Anmeld Citér

13. juli 2016

Kattha

Aristocats skriver:

Jeg ville nok først og fremmest være mere tilbøjelig til at gøre det i for eksempel et fitness center fremfor en svømmehal. Men sådan rent teoretisk set, kunne jeg godt finde på det hvis jeg skulle mødes med en mand bagefter eller hvis det lige hurtigt trængte. Jeg barberer mig da også nogle gange on the go (dog på toiletter og heldigvis har Gilette lavet sådan en smart lille skraber ), da tiden godt kan løbe fra mig, inden jeg tager ud af døren og så har jeg ekstra stress, hvis jeg skal til at fumle med lige at ordne armhulerne. Så er det nemmere at gøre når man er ankommet til stedet, for eksempel i fitness sker det tit for mig. Så hvis der ikke var forbud mod at barbere sig i badene i mit fitnesscenter, så havde jeg nogle gange nok benyttet mig af det, nu når jeg var der alligevel. 

Men jeg er nu også selv ret ligeglad med sådan noget og det er absolut ikke noget, der kan få mig op at stolen i forargelse. Men kan godt se, at jeg er ret alene om at have det sådan. Men at andres hår lige ryger ned på gulvet og ned i afløbet, der er jeg fuldkommen ligeglad med. Jeg kan godt forstå, at nogle lige gør det hurtigt, når de ligeså godt kan - og det kunne meget nemt have været mig, der ikke lige havde nået at trimme bikini linjen inden svømmehallen i min dumme tids-optimisme - og hvis jeg måtte, havde jeg nok også lige rettet op på det inden jeg tog bikinien på, nu når jeg var der. 

Okay. Synes nu stadig det er noget sært noget.

Men du får det til at lyde så nemt - whup whup, så er der rettet på ting med en skraber. Blev lidt misundelig der 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.