Men under hvilke omstændigheder? Jeg prøver at forstå hvorfor man gør det. Tænker at det umuligt kan være rarere end at gøre det hjemme i vante omgivelser, hvor man kan sprede og bukke sig alt det man behøver
. Hvad er det der gør, at man tænker "det kan simpelthen ikke udsættes, jeg er nødt til at gøre det der, blandt en masse fremmede mennesker" ? Hvad gør at du måske ville gøre det?
For mig er det både håret, men altså også hele processen der virker ret så akavet og unødvendig at bringe ud i offentligheden..
Jeg ville nok først og fremmest være mere tilbøjelig til at gøre det i for eksempel et fitness center fremfor en svømmehal. Men sådan rent teoretisk set, kunne jeg godt finde på det hvis jeg skulle mødes med en mand bagefter eller hvis det lige hurtigt trængte. Jeg barberer mig da også nogle gange on the go (dog på toiletter og heldigvis har Gilette lavet sådan en smart lille skraber
), da tiden godt kan løbe fra mig, inden jeg tager ud af døren og så har jeg ekstra stress, hvis jeg skal til at fumle med lige at ordne armhulerne. Så er det nemmere at gøre når man er ankommet til stedet, for eksempel i fitness sker det tit for mig. Så hvis der ikke var forbud mod at barbere sig i badene i mit fitnesscenter, så havde jeg nogle gange nok benyttet mig af det, nu når jeg var der alligevel.
Men jeg er nu også selv ret ligeglad med sådan noget og det er absolut ikke noget, der kan få mig op at stolen i forargelse. Men kan godt se, at jeg er ret alene om at have det sådan. Men at andres hår lige ryger ned på gulvet og ned i afløbet, der er jeg fuldkommen ligeglad med. Jeg kan godt forstå, at nogle lige gør det hurtigt, når de ligeså godt kan - og det kunne meget nemt have været mig, der ikke lige havde nået at trimme bikini linjen inden svømmehallen i min dumme tids-optimisme - og hvis jeg måtte, havde jeg nok også lige rettet op på det inden jeg tog bikinien på, nu når jeg var der. 
Anmeld
Citér