Intimbarbering i det offentlige rum

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2016

Becks

Nej!

Det gør jeg derhjemme i badet..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2016

Bshizzle

Undskyld mig.. Men FØJ!!! 

Det gør man bare ikke offentligt.. Og slet ikke hvis andre skal rende rundt på det samme gulv hvor der så vil ligge kønshår  

Anmeld Citér

12. juli 2016

migxher

Altså her hvor jeg bor er det forbudt i svømmehals omklædningsrum samt i de lokale fitness centre. Og det forstår jeg da ærlig talt godt. Det må man sgu holde der hjemme.

Anmeld Citér

12. juli 2016

Aristocats

Hvad hulan gør tissekonehår så ulækre? Måske er det bare mig der har en meget anden opfattelse af tingene, men hvad gør handlingen så ulækker? Og ville det være det samme med armhule hår eller benene? Hår er jo hår, værre er det da heller ikke. Tror hverken jeg eller mine børn ville være decideret mærket af oplevelsen af barbering af hår på tissekonen. 

Anmeld Citér

12. juli 2016

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Troede faktisk det var forbudt i alle svømmehaller.

Anmeld Citér

12. juli 2016

TNBC

Aristocats skriver:

Hvad hulan gør tissekonehår så ulækre? Måske er det bare mig der har en meget anden opfattelse af tingene, men hvad gør handlingen så ulækker? Og ville det være det samme med armhule hår eller benene? Hår er jo hår, værre er det da heller ikke. Tror hverken jeg eller mine børn ville være decideret mærket af oplevelsen af barbering af hår på tissekonen. 

Du skal slet ikke barbere dig I offentlige rum, lige meget hvorhenne paa kroppen. Det goer man derhjemme..

Det er da ikke laekkert at staa og see paa(ved godt kan kigge vaek, men alligevel..)
Hvorfor goer det der og ikke goere det foer man tager ud??

Der er ikke noget farligt ved det, men derfor har jeg da ikke lyst til at staa og bade I en andens koenshaar.

Anmeld Citér

12. juli 2016

bøllen

Syntes det er meget upassende og kunne ikke selv finde på det. Om det er hår det ene eller andet sted høre det til derhjemme.

Anmeld Citér

12. juli 2016

Aristocats

TNBC skriver:

Du skal slet ikke barbere dig I offentlige rum, lige meget hvorhenne paa kroppen. Det goer man derhjemme..

Det er da ikke laekkert at staa og see paa(ved godt kan kigge vaek, men alligevel..)
Hvorfor goer det der og ikke goere det foer man tager ud??

Der er ikke noget farligt ved det, men derfor har jeg da ikke lyst til at staa og bade I en andens koenshaar.

Men hvad er der så frastødende ved det? Jeg efterspørger ikke svar om hvor vidt man skal gøre det eller ej, men hvad er der så ulækkert ved hår til grænsen, hvor man åbenbart synes det er forfærdeligt klamt at stå og kigge på? Hvad gør det ulækkert? Er det kropshår i sig selv der er ulækkert, eller tanken om at det har siddet på området i tissekonen? 

Anmeld Citér

12. juli 2016

TNBC

Aristocats skriver:

Men hvad er der så frastødende ved det? Jeg efterspørger ikke svar om hvor vidt man skal gøre det eller ej, men hvad er der så ulækkert ved hår til grænsen, hvor man åbenbart synes det er forfærdeligt klamt at stå og kigge på? Hvad gør det ulækkert? Er det kropshår i sig selv der er ulækkert, eller tanken om at det har siddet på området i tissekonen? 

Jeg gider bare ikke staa I andres koenshaar, kropsbehaaring... Kan ikke se hvorfor jeg skal staa og bade I det...

Jeg siger ikke at det er frastoendende.

Du stiller dig jo heller ikke op og klipper haar, klippe negle I badet I svoemmehallen.

Anmeld Citér

12. juli 2016

alenemor42

Jeg er ligeglad om det er  ben fjabbe eller andet. Finder ulækkert 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.