Intimbarbering i det offentlige rum

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.179 visninger
31 svar
35 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. juli 2016

Kattha

Ja, vil bare høre om der er nogle af jer der intimbarberer jer i det offentlige rum, altså svømmehaller, fitnesscentre osv. Og hvorfor? For undrer mig lidt.

Tænkte på det da jeg forleden var i svømmehallen med min datter. I bruseren med mig var en kvinde sammen med sine to børn. Hendes søn på måske 5-6 år stod ikke en halv meter fra hende, lige foran, og kæmpede med sine svømmeshorts. Kvinden trak så huden op under navlen, fremtryllede en skraber og gik i gang.. lige i hovedet på sin lille dreng. Samtidig sagde hun til børnene at de skulle huske at vaske deres huhhaas (eller et lignende ord) 

Synes egentlig ikke det var så rart at stå ved siden af, i det samme vand. Men er det bare mig der er lidt sippet eller hvad? Hvordan har I det med sådan noget? Og hvorfor gør man det ikke hjemme?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2016

TNBC

Kattha skriver:

Ja, vil bare høre om der er nogle af jer der intimbarberer jer i det offentlige rum, altså svømmehaller, fitnesscentre osv. Og hvorfor? For undrer mig lidt.

Tænkte på det da jeg forleden var i svømmehallen med min datter. I bruseren med mig var en kvinde sammen med sine to børn. Hendes søn på måske 5-6 år stod ikke en halv meter fra hende, lige foran, og kæmpede med sine svømmeshorts. Kvinden trak så huden op under navlen, fremtryllede en skraber og gik i gang.. lige i hovedet på sin lille dreng. Samtidig sagde hun til børnene at de skulle huske at vaske deres huhhaas (eller et lignende ord) 

Synes egentlig ikke det var så rart at stå ved siden af, i det samme vand. Men er det bare mig der er lidt sippet eller hvad? Hvordan har I det med sådan noget? Og hvorfor gør man det ikke hjemme?

Nej, det goer jeg ikke, kun derhjemme..

Maerkeligt sted at goere det... Men hvad andre goer, saa laenge, jeg ikke skal staa I det.

Anmeld Citér

12. juli 2016

alenemor42

Jeg syntes det er ulækkert.... det må man sgu holde hjemme. Det vil jeg gerne selv vælge om mine børn skal overvære 

Anmeld Citér

12. juli 2016

Aristocats

Jeg ser intet galt i det. I princippet kunne jeg også sagtens selv finde på det. 

Anmeld Citér

12. juli 2016

Krydserfingre

Ej det gør man ikke... Synes også der står i svømmehallen man ikke må fjerne kønsbehåring? Det gør der i hvert fald i min svømmehal. 

Anmeld Citér

12. juli 2016

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg synes, det er en meget intim handling, som man gør, når man er alene eller sammen med sin kæreste. Jeg ville bestemt ikke bryde mig om at se selv min bedste veninde gøre det - og da slet, slet ikke min mor  

Er ellers ret ublufærdig, men der er altså grænser. 

Anmeld Citér

12. juli 2016

GrønStjerne

Ej det ville jeg sgu ikke hverken gøre eller gide at se på i en svømmehal. Hjem i hulen med det tak.

Anmeld Citér

12. juli 2016

Lisbeth1985

Jeg kunne ALDRIG drømme om at intimbarbere mig i en svømmehal eller lign. og jeg synes ærlig talt,at det er ulækkert,hvis andre gør det!

Anmeld Citér

12. juli 2016

B&J

Nej nej nej det gør man der hjemme 

Anmeld Citér

12. juli 2016

Mortilah

Ej virkelig klamt. Det gør jeg heller ikke foran kæresten. Der er intet fedt, lækkert eller sexet i det. Adr. Desuden er det også forbudt i næste alle fitnesscentre. Forstår slet ik hvordan man kan finde på at gøre det i "offentligt rum"...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.