Ved misundelse er en grim ting

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2016

sandramor

Anonym skriver:

Kondolere . Det må sørme være svært at miste så tæt på hinanden . Her har vi stadigvæk vores men de viser bare ikke interesse af egen fri vilje. Og vi har ikke som sådan brug for pasning . Så her ville det være for den hygge de kunne have sammen.

Tak 

ja det er det hårdeste jeg nogensinde har oplevet og savner dem begge hver eneste dag........ 

Min store datter var meget tæt knyttet til min mor så det har været meget hårdt for hende også...... 

Det er også mest de hyggelige stunder jeg ved mine piger savner! Hyggen med bedsteforældre er noget helt specielt 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2016

Anonym trådstarter

sandramor skriver:

Tak 

ja det er det hårdeste jeg nogensinde har oplevet og savner dem begge hver eneste dag........ 

Min store datter var meget tæt knyttet til min mor så det har været meget hårdt for hende også...... 

Det er også mest de hyggelige stunder jeg ved mine piger savner! Hyggen med bedsteforældre er noget helt specielt 

Åhh altså kan godt forstå I savner dem. Tror måske jeg har læst nogle tråde du skrev i sin tid. Husker som I var tæt knyttet  så føler virkelig med jer. Det er det nemlig, og bliver trist på mit barns vegne at det ikke oplever dette. Især i denne tid hvor man Hele tiden møder bedster der hygger med børne børnene. 

Anmeld Citér

10. juli 2016

heaven

Tja..... Kender det godt.... Her vises heller ikke stor interesse fra bedsterne, desværre... Eller, altså tror godt de ville have ham hvis jeg ringede og spurgte, men jeg ville sådan ønske de ville ringe af dem selv....

morfar er stadig på arbejdsmarkedet, der også inkludere lørdagsarbejde tit, så det er ikke så nemt i hverdagene.

farmor/farfar er begge pensionister, men går mere op i frokoster på restauranter, weekendophold mm - det inkludere ikke barnebarnet.

jeg ville ønske der var en naturlig lyst til at være sammen med deres barnebarn, jeg/vi skal bare altid spørge... Og så får jeg det også sådan lidt " jamen de skal jo ikke påduttes ham og han skal ikke være en forpligtelse"....

måske samfundet bare for mange har ændret sig... Bedsterne er jo også længere på arbejdsmarkedet Idag mm.... Men husker bare selv de mange dejlige ferier hos bedster, da jeg selv var barn....

Anmeld Citér

10. juli 2016

Anonym trådstarter

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Jeg har på det seneste været en smule irriteret på farmor herhjemme. Tak for en påmindelse om hvor priviligeret det er, at min datter har en bedsteforældre i sit liv, som virkelig elsker hende. Jeg tager mig sgu lige lidt sammen...

Srlvfølgelig kan man til tider bliver irreteret. Men HUSK stadigvæk at sætte pris på hvis man har nogle som gerne vil børnene. Kan slet ikke sætte mig ind i dem det nærmest bliver sur når bedsterne viser for meget interesse . Måske fordi jeg virkelig ville ønske vi havde nogle som ville os.

Anmeld Citér

10. juli 2016

A. Nonymsen

Anonym skriver:

Men i disse ferie tider bliver jeg alligevel lidt misundelig på de børn som hygger med deres bedsteforældre . Hvor ville jeg ønske på mit barns vegne at det vil opleve det speciale der er ved hygge med bedsterne.

til jer der er så heldige. Husk og sæt pris på jeres børn bliver værtsat af deres bedster 

Her har vi gudskelov en fantastisk mormor som selv ringer og spørger efter den store (den mindste er kun 6 mdr så det venter lidt med det

synes det er det mest fantastiske i verden når min mor og datter selv aftaler at de skal sove sammen og se alt det de laver sammen. Mormor arbejdet dog stadig, så det er mest i weekender og ferier.

Desværre har vi også to sæt bedsteforældre på fars side som ikke viser interesse, tror som andre skriver at de godt ville passe hvis vi spurgte, men ja, man savner lidt at de selv spørger. Men der er også mange børnebørn der skal have "alene tid", hvor hos mormor er der kun vores unger. 

Anmeld Citér

10. juli 2016

Troldemommi

Her har vi tre hold bedster som skal fordeles jævnt, det kan være svært at tilfredsstille dem alle 5 men hold da op hvor er vi egentlig heldige, vores to børn er jo heldige....

Tak for reminderen, tror lige jeg vil sende dem alle en kærlig hilsen 

Anmeld Citér

10. juli 2016

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

På trods af, at der er bedsteforældrene i mine børns liv er der ingen der ringer og spørger om de lige skal lave noget hyggeligt eller tage dem et par dage. Her sker det KUN på min opfordring.

Så ingen, at holde sommerferie sammen med udover os forældre

Anmeld Citér

10. juli 2016

Snoopy77

Anonym skriver:

Øv det er bare en mangel for børnene .

Ja her bor morfar langt væk og mormor bor tæt på men er i en klasse for sig.. Så hende ønsker jeg ikke at se alt for ofte, da det påvirker mig. 

Anmeld Citér

10. juli 2016

heaven

MoarHvidovre skriver:

På trods af, at der er bedsteforældrene i mine børns liv er der ingen der ringer og spørger om de lige skal lave noget hyggeligt eller tage dem et par dage. Her sker det KUN på min opfordring.

Så ingen, at holde sommerferie sammen med udover os forældre

Same-same......

Anmeld Citér

10. juli 2016

miniRTLL

Anonym skriver:

vi bor i Jylland. Kunne være dejligt med en reserve bedste som oprigtig ville elske at hygge med børn . Vi har ikke brugt for bedster til barnepige men ville ønske mit barn oplevede det særlige ved at blive forkælet som man kun kan hos bedster

Hun bor i Esbjerg, ved ikke om det er for langt fra jer - men kan evt. Høre ende ad hvis det kunne være noget  

min egen svigermor kunne også være en idé hun bor også i Esbjerg 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.