Ved misundelse er en grim ting

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.515 visninger
28 svar
38 synes godt om
10. juli 2016

Anonym trådstarter

Men i disse ferie tider bliver jeg alligevel lidt misundelig på de børn som hygger med deres bedsteforældre . Hvor ville jeg ønske på mit barns vegne at det vil opleve det speciale der er ved hygge med bedsterne.

til jer der er så heldige. Husk og sæt pris på jeres børn bliver værtsat af deres bedster 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2016

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Har du overvejet en reserve-bedste til dit barn?  

Anmeld Citér

10. juli 2016

Anonym trådstarter

Problembarnet skriver:

Har du overvejet en reserve-bedste til dit barn?  

Ja det har jeg . Har også søgt uden held. 

Anmeld Citér

10. juli 2016

miniRTLL

Anonym skriver:

Ja det har jeg . Har også søgt uden held. 

Hvor henne af i landet er det, kender nemlig en der ville være perfekt til det - hun har ikke selv nogle biologiske børnebørn men hendes afdøde mand har 2 som virkelig er hendes guldklumper ligesom resten af alle de børn hun møder, men de 2 er snart begge to fyldt de 18 - så der er ikke ret meget bedste tilbage at være

Anmeld Citér

10. juli 2016

sandramor

Anonym skriver:

Men i disse ferie tider bliver jeg alligevel lidt misundelig på de børn som hygger med deres bedsteforældre . Hvor ville jeg ønske på mit barns vegne at det vil opleve det speciale der er ved hygge med bedsterne.

til jer der er så heldige. Husk og sæt pris på jeres børn bliver værtsat af deres bedster 

Åårh hvor jeg kender det 

har to piger på 11 og 4 år og jeg har mistet både min mor og far inden for 2 år... Så pigerne har ingen mormor og morfar længere.... Så der kan jeg især godt blive ked af her i ferierne hvor de ellers ville ha hygget med dem 

jeg synes det er virkelig svært at finde nogle reserve bedster 

Anmeld Citér

10. juli 2016

Anonym trådstarter

Hvor henne af i landet er det, kender nemlig en der ville være perfekt til det - hun har ikke selv nogle biologiske børnebørn men hendes afdøde mand har 2 som virkelig er hendes guldklumper ligesom resten af alle de børn hun møder, men de 2 er snart begge to fyldt de 18 - så der er ikke ret meget bedste tilbage at være

vi bor i Jylland. Kunne være dejligt med en reserve bedste som oprigtig ville elske at hygge med børn . Vi har ikke brugt for bedster til barnepige men ville ønske mit barn oplevede det særlige ved at blive forkælet som man kun kan hos bedster

Anmeld Citér

10. juli 2016

Snoopy77

Åh hvor jeg dog kender det 

Anmeld Citér

10. juli 2016

Anonym trådstarter

sandramor skriver:

Åårh hvor jeg kender det 

har to piger på 11 og 4 år og jeg har mistet både min mor og far inden for 2 år... Så pigerne har ingen mormor og morfar længere.... Så der kan jeg især godt blive ked af her i ferierne hvor de ellers ville ha hygget med dem 

jeg synes det er virkelig svært at finde nogle reserve bedster 

Kondolere . Det må sørme være svært at miste så tæt på hinanden . Her har vi stadigvæk vores men de viser bare ikke interesse af egen fri vilje. Og vi har ikke som sådan brug for pasning . Så her ville det være for den hygge de kunne have sammen.

Anmeld Citér

10. juli 2016

Anonym trådstarter

Snoopy77 skriver:

Åh hvor jeg dog kender det 

Øv det er bare en mangel for børnene .

Anmeld Citér

10. juli 2016

ErDuHerIkkeSnart

Jeg har på det seneste været en smule irriteret på farmor herhjemme. Tak for en påmindelse om hvor priviligeret det er, at min datter har en bedsteforældre i sit liv, som virkelig elsker hende. Jeg tager mig sgu lige lidt sammen...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.