Gemmer der sig en streg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2016

CR

Musen85 skriver:

Nu spørger jeg lige ; er man 4+0 den dag man forventer mens? For hvis jeg har talt rigtig skulle jeg være 3+4 idag hvis der er noget, og forventer mens i morgen 

Hvor lang er din cyklus normalt? Fra første mens dag til det kommer igen? Hvis den er 28 dage, vil din mens dag være 4+0. 

Jeg håber selv jeg er 4+0 i dag. Jeg afventer blodprøve svar senere i dag

Håbet du får en positiv test

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2016

Musen85

CR skriver:

Hvor lang er din cyklus normalt? Fra første mens dag til det kommer igen? Hvis den er 28 dage, vil din mens dag være 4+0. 

Jeg håber selv jeg er 4+0 i dag. Jeg afventer blodprøve svar senere i dag

Håbet du får en positiv test

Jamen. Min sidste mens første dag var d 16/6.. Og skal have den igen i morgen.. Så må vel have en cyklus på 30 dage? Hvis man tæller fra mens først dag til næste mens første dag? Men så siger en terminsberegner at jeg kun er 3+2..? 

Hvor spændende!  Krydser fingere for et positivt svar til dig 

Anmeld Citér

11. juli 2016

CR

Musen85 skriver:

Jamen. Min sidste mens første dag var d 16/6.. Og skal have den igen i morgen.. Så må vel have en cyklus på 30 dage? Hvis man tæller fra mens først dag til næste mens første dag? Men så siger en terminsberegner at jeg kun er 3+2..? 

Hvis du havde den 16/6 så ville det komme med normal cyklus på 28 dage på torsdag.

Så i dag må du være 3+3/3+4  så kan det også være for tidligt at teste. 

Jeg krydser for dig 

Tak

Anmeld Citér

11. juli 2016

Musen85

CR skriver:

Hvis du havde den 16/6 så ville det komme med normal cyklus på 28 dage på torsdag.

Så i dag må du være 3+3/3+4  så kan det også være for tidligt at teste. 

Jeg krydser for dig 

Tak

Ej, nu bliver jeg forvirret  min app siger at det er i morgen jeg får min mens.. Og hvis jeg tæller dage fra d 16 og til og med i morgen er der 30 dage?

Anmeld Citér

11. juli 2016

CR

Musen85 skriver:

Det er kun 25 dage siden d.  16/6.

jeg havde mens damme dag. Torsdag d. 16/6 

Jeg er i behandling og pga hormoner blev tiden op til ægløsning inden forkortet, så derfor er jeg 4+0 i dag. Da det er 14 dage siden ægløsning.

Anmeld Citér

11. juli 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Ej, nu bliver jeg forvirret  min app siger at det er i morgen jeg får min mens.. Og hvis jeg tæller dage fra d 16 og til og med i morgen er der 30 dage?

Hvis du havde sidste mens første dag d 16, og du forventer mens i morgen, så er din cyklus på 26 dage.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

11. juli 2016

Musen85

EBK skriver:

Hvis du havde sidste mens første dag d 16, og du forventer mens i morgen, så er din cyklus på 26 dage.

Haha.. Nu ved jeg hvad jeg har gjort forkert  d 16 var min sidste menstruations sidste dag, den startede d 13  så passer det vel også med en cyklus på 30 dage som min app siger 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.