Gemmer der sig en streg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2016

Miti's mama

Du får ikke et positivt resultat før ca 4 dage efter mens normalt skulle være der. Hormonet der giver udslag på testen er ikke til stede før... gravid eller ej, sorry. Ved godt ventetiden er streng.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2016

SofiaMik

Jeg har altid kunne teste positiv 3+3 aldrig før og kun efter tid, men stregen var der ;-) 

Anmeld Citér

10. juli 2016

ønskebørn74

Tatarata skriver:

Du får ikke et positivt resultat før ca 4 dage efter mens normalt skulle være der. Hormonet der giver udslag på testen er ikke til stede før... gravid eller ej, sorry. Ved godt ventetiden er streng.

Helt forkert

Anmeld Citér

11. juli 2016

Musen85

Tatarata skriver:

Sidste gang jeg var gravid testede jeg tydeligt positiv 3+3.. Graviditeten gik så til i uge 7. 

Men forventer mens i morgen og hvis det ikk er kommet onsdag morgen, må jeg teste igen 

Anmeld Citér

11. juli 2016

Kløver

Umiddelbart ser det ud som om baggrunden er let farvet og at der hvor der burde være streg er hvidere end resten. Men den kan heldigvis hurtigt nå at ændre sig krydser for en fin streg i løbet af den næste uges tid  

Anmeld Citér

11. juli 2016

Kløver

Tatarata skriver:

Ikke helt korrekt, jeg har altså kunnet få positive test der var strakt arm tydelige fra 3+2-3+3 samt en digital clearblue hvor der stod gravid, og vidste æl ud fra digital æl teste har endda fået ultra svag streg ved 3+0 samt 3+1 

det er forskelligt hvornår hcg bliver udledt i urinen og hvor høj koncentrationen er, normalt siger man morgenurin har højest koncentration men harselv oplevet at de var tydeligere eftermiddag/aften  

Anmeld Citér

11. juli 2016

Mille:)

Vil nu sige at det bestemt ikke gælder for alle... Jeg har i går på 3+3 fået denne fine test 

så held og lykke med din test... Prøv om nogle dage igen 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

11. juli 2016

Musen85

Mille:) skriver:

Vil nu sige at det bestemt ikke gælder for alle... Jeg har i går på 3+3 fået denne fine test 

så held og lykke med din test... Prøv om nogle dage igen 

Tak for det,  jeg prøver igen i morgen hvis min mens udebliver, så må jeg se hvad den siger 

Anmeld Citér

11. juli 2016

Lilotte87

Tatarata skriver:

Det er simpelthen ikke rigtigt!

De fleste test kan benyttes fra 4+0 altså den dag du forventer mens. Ofte kan hcg endda opfanges nogle dage inden. 

Anmeld Citér

11. juli 2016

Musen85

Lilotte87 skriver:

Det er simpelthen ikke rigtigt!

De fleste test kan benyttes fra 4+0 altså den dag du forventer mens. Ofte kan hcg endda opfanges nogle dage inden. 

Nu spørger jeg lige ; er man 4+0 den dag man forventer mens? For hvis jeg har talt rigtig skulle jeg være 3+4 idag hvis der er noget, og forventer mens i morgen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.