Gemmer der sig en streg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.544 visninger
26 svar
6 synes godt om
8. juli 2016

Musen85

Jeg har stirret mig blind på dette billede.. Og syntes jeg kan ane noget der kan blive en streg, men det kan jo også bare være mine øjne ser noget de gerne vil se  jeg tog den igår.. Så har købt en ny test til i morgen tidlig  

Og ved godt det er tidligt at teste, men har haft sådan nogen jag i det nederste af maven de sidste tre dage, så tænkte jeg hellere måtte prøve 

Hvad ser i?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2016

Julletullemor

Musen85 skriver:

Jeg har stirret mig blind på dette billede.. Og syntes jeg kan ane noget der kan blive en streg, men det kan jo også bare være mine øjne ser noget de gerne vil se  jeg tog den igår.. Så har købt en ny test til i morgen tidlig  

Og ved godt det er tidligt at teste, men har haft sådan nogen jag i det nederste af maven de sidste tre dage, så tænkte jeg hellere måtte prøve 

Hvad ser i?

Jeg kan godt ane en streg, men det kunne godt være en skyggestreg.. Er billedet taget indenfor tid? 

Anmeld Citér

8. juli 2016

Musen85

Julletullemor skriver:

Jeg kan godt ane en streg, men det kunne godt være en skyggestreg.. Er billedet taget indenfor tid? 

Ja, det er taget inden for tid  har også selv tænkt skyggestreg nemlig 

Anmeld Citér

8. juli 2016

Diosa85

Musen85 skriver:

Hvad ser i?

Jeg kan ingenting se. Heller ikke når jeg forstørrer. Men det kan jo nå at komme endnu 

Anmeld Citér

8. juli 2016

Musen85

Diosa85 skriver:

Jeg kan ingenting se. Heller ikke når jeg forstørrer. Men det kan jo nå at komme endnu 

Ork ja, er jo også i jævn god tid med at teste   men tænkte jeg var nødt til at tjekke, for får lidt ondt når jeg træner ..

Tak for svar  

Anmeld Citér

8. juli 2016

moar34

Synes desværre Heller ikke at jeg kan se en ekstra streg  men krydser fingre 

Anmeld Citér

8. juli 2016

Musen85

moar34 skriver:

Synes desværre Heller ikke at jeg kan se en ekstra streg  men krydser fingre 

Tal for svar  godt med friske øjne på den test  

Ja, vi håber også.. Det kan jo nå at komme endnu 

Anmeld Citér

8. juli 2016

Debatpigen.

Musen85 skriver:

Hvad ser i?

hvis der en streg er det en skyggesteg. Ægget har knapt nok lige sat sig fast. Og hcg begynder først at fordobbelste hver 2-3 dagen

Anmeld Citér

8. juli 2016

Smil27

Musen85 skriver:

Hvad ser i?

Ser desværre ikke noget, har prøvet og forstørre, men det kan jo komme om en uge 

Anmeld Citér

8. juli 2016

Musen85

Debatpigen. skriver:

hvis der en streg er det en skyggesteg. Ægget har knapt nok lige sat sig fast. Og hcg begynder først at fordobbelste hver 2-3 dagen

Har også haft skyggestreg i tankerne  men man stirrer sig jo simpelthen så blind på det billede 

Skal have min mens på tirsdag, så må jeg se om jeg kan styre min lyst til at teste indtil da 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.