Jubii

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2016

Mortil2piger18

Musen91 skriver:

Jamen 1 år i offentligt endte vi med, så det tog lidt tid. Helt fra starten har det taget meget længere tid  

Åh ha det er hårdt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2016

Mortil2piger18

Mille:) skriver:

Vi har forsøgt i snart 4 år og været i behandling i 3 år så ville være vildt skønt...

jeg ruger så på et donoræg da mine egne ikke virkede 

hvor længe har i været i gang?

Okay vi har forsøgt i alt i 2 år og 2 mdr 1.5 år i behandling, 4 iui, 1 ivf og nu igang med 1 frys

Anmeld Citér

9. juli 2016

Musen91

Kærlighedogkildevand skriver:

Åh ha det er hårdt

Ja. Men det hele glemmes heldigvis når man ser to streger. Men nogle gange tager jeg mig selv i og tænke ar det er for godt til og være sandt. 

Anmeld Citér

9. juli 2016

Mille:)

Okay vi har forsøgt i alt i 2 år og 2 mdr 1.5 år i behandling, 4 iui, 1 ivf og nu igang med 1 frys

Vi var igennem 8 IUI, 5 ÆU men fik aldrig lagt æg tilbage da mine æg er så dårlige, en indlæggelse, og nu ruger jeg så på vores lille donor guldæg  så har aldrig prøvet at ruge så det er et stort skridt at være kommet så langt...

Anmeld Citér

9. juli 2016

Mille:)

Musen91 skriver:

Er sikker på den nok skal være der 

Går og er helt spændt på dine vegne, ved hvordan jeg selv havde det for bare 2,5 måned siden 

Ja, overvejer seriøst at teste i morgen, men er så nervøs for ikke at se streg nr 2 så venter måske... Men kun måske

Anmeld Citér

9. juli 2016

Musen91

Ja, overvejer seriøst at teste i morgen, men er så nervøs for ikke at se streg nr 2 så venter måske... Men kun måske

Hehe jeg skrev til K at jeg håbede du testede idag 

Haha, jeg synes det er død spændene og min den første var jo også meget svag, men bare husk og teste på de samme teste for jeg lavede den fejl og gjorde på to forskellige som viste forskelligt svar 

Men hvis du får modet så håber jeg der er to streger imorgen tidlig 

Anmeld Citér

9. juli 2016

Musen91

Jeg gik ud når jeg havde taget testen og stod udenfor døren indtil der var gået 2-3 minutter eller hvad der skulle gå og så gik jeg ind og kiggede. 

Anmeld Citér

11. juli 2016

Maier

Jeg blev gravid i første hug da jeg fik lagt et æg op hvor skallen var revnet ( på 5 dagen).

Sidder idag med vores lækre søn på 2 mdr i mine arme .

Krydsser fingre for dig. 

Anmeld Citér

11. juli 2016

Mortil2piger18

Maier skriver:

Jeg blev gravid i første hug da jeg fik lagt et æg op hvor skallen var revnet ( på 5 dagen).

Sidder idag med vores lækre søn på 2 mdr i mine arme .

Krydsser fingre for dig. 

Ih hvor jeg håber det er vores tur nu  hvornår testede du positivt?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.