Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
så er jeg blevet ruger på en blastocyst som allerede var klækket og halvvejs på vej ud af sin skal ved oplægning nogen der har oplevet det og har lyst til at dele erfaring
det er vores første fryseforsøg efter første ivf
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kærlighedogkildevand skriver: så er jeg blevet ruger på en blastocyst som allerede var klækket og halvvejs på vej ud af sin skal ved oplægning nogen der har oplevet det og har lyst til at dele erfaring det er vores første fryseforsøg efter første ivf
Har ikke erfaring, men ruger også på min første blastocyst som også var klækket og klar
held og lykke
Mille:) skriver: Har ikke erfaring, men ruger også på min første blastocyst som også var klækket og klar held og lykke
Hvor spændende! Jeg fik af vide ude på min klinik at de havde bedre resultat med fryseæg end med friske forsøg lige for tiden så det var jo bare skønt og giver mig en masse håb hvornår har du test dag
Kærlighedogkildevand skriver: Hvor spændende! Jeg fik af vide ude på min klinik at de havde bedre resultat med fryseæg end med friske forsøg lige for tiden så det var jo bare skønt og giver mig en masse håb hvornår har du test dag
Fik lagt æg tilbage d 5 juli og skal teste d 19, men tester helt sikkert før starter nok i næste uge hvad med dig?
vores læge var jublende positiv over det meget flotte æg... Så er også positiv men samtidig er jeg bange for at de symptomer jeg er begyndt at få er indbildninger
Mille:) skriver: Fik lagt æg tilbage d 5 juli og skal teste d 19, men tester helt sikkert før starter nok i næste uge hvad med dig? vores læge var jublende positiv over det meget flotte æg... Så er også positiv men samtidig er jeg bange for at de symptomer jeg er begyndt at få er indbildninger
Vi er tæt på hinanden så jeg har testdag den 21
ja min læge var også virkelig positiv og sagde "det der, det er et guldæg!" jeg begyndte faktisk samme dag som æo at få ømme dutter og nu oplever jeg hver dag et par gange at få sådan nogle milde krampe lignende et eller andet i maven, men tør ikke tage det som noget
Kærlighedogkildevand skriver: Vi er tæt på hinanden så jeg har testdag den 21 ja min læge var også virkelig positiv og sagde "det der, det er et guldæg!" jeg begyndte faktisk samme dag som æo at få ømme dutter og nu oplever jeg hver dag et par gange at få sådan nogle milde krampe lignende et eller andet i maven, men tør ikke tage det som noget
Ja, det er virkelig spændende... Fik du lagt op i normal cyklus eller i en kunstig cyklus?
Jeg fik lagt en blastocyst op som vi fik af vide allerede var på vej i børnehave fordi den var klækket og havde meget travlt mente de
Og den satte sig fast og jeg er nu 13 uger henne så jeg vil mene det lyder meget positivt
Mille:) skriver: Ja, det er virkelig spændende... Fik du lagt op i normal cyklus eller i en kunstig cyklus?
Jeg har fået østradiol hele cyklus og så crinone den sidste uges tid
Musen91 skriver: Jeg fik lagt en blastocyst op som vi fik af vide allerede var på vej i børnehave fordi den var klækket og havde meget travlt mente de Og den satte sig fast og jeg er nu 13 uger henne så jeg vil mene det lyder meget positivt
Ih hvor er det spændende!
Kærlighedogkildevand skriver: Ih hvor er det spændende!
Ja giv endelig lyd når der er noget nyt
Jeg testede positivt første gang 3+3
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128