Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Musen91 skriver: Ja giv endelig lyd når der er noget nyt Jeg testede positivt første gang 3+3
Ja giv endelig lyd når der er noget nyt
Jeg testede positivt første gang 3+3
Uha det ar da også tidligt
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Musen91 skriver: Jeg fik lagt en blastocyst op som vi fik af vide allerede var på vej i børnehave fordi den var klækket og havde meget travlt mente de Og den satte sig fast og jeg er nu 13 uger henne så jeg vil mene det lyder meget positivt
Jeg fik lagt en blastocyst op som vi fik af vide allerede var på vej i børnehave fordi den var klækket og havde meget travlt mente de
Og den satte sig fast og jeg er nu 13 uger henne så jeg vil mene det lyder meget positivt
Håber at gøre dig kunsten efter
Mille:) skriver: Håber at gøre dig kunsten efter
Håber jeg også meget du gør
Glæder mig til og høre nyt snart
Kærlighedogkildevand skriver: Jeg har fået østradiol hele cyklus og så crinone den sidste uges tid
Jeg har fået østradiol hele cyklus og så crinone den sidste uges tid
Samme her bliver spændende at høre om vi begge kan være heldige
Kærlighedogkildevand skriver: Uha det ar da også tidligt
Ja men jeg følte mig tosset så måtte bare teste og havde det på samme måde da jeg testede positivt i cyklussen to måneder før, det endte dog i en sa.
Mille:) skriver: Samme her bliver spændende at høre om vi begge kan være heldige
Ja det ville være så vildt hvor længe har i forsøgt ?
Musen91 skriver: Ja men jeg følte mig tosset så måtte bare teste og havde det på samme måde da jeg testede positivt i cyklussen to måneder før, det endte dog i en sa.
Ih hvor jeg håber det er vores tur vi har ventet sååååå længe nu, flere år
Er sikker på den nok skal være der
Går og er helt spændt på dine vegne, ved hvordan jeg selv havde det for bare 2,5 måned siden
Kærlighedogkildevand skriver: Ja det ville være så vildt hvor længe har i forsøgt ?
Jamen 1 år i offentligt endte vi med, så det tog lidt tid. Helt fra starten har det taget meget længere tid
Vi har forsøgt i snart 4 år og været i behandling i 3 år så ville være vildt skønt...
jeg ruger så på et donoræg da mine egne ikke virkede
hvor længe har i været i gang?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128