Har du fået botox?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2016

Aristocats

EBK skriver:

Enig! 

Det er uden tvivl det bedste jeg har gjort for mig selv i lang tid!

Det samme her. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2016

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
migxher skriver:

Nope ingen botox men nu er jeg også kun 21  jeg har leget lidt med tanken om at få lavet bryster når 2. Graviditet Og amning er slut.  Men jeg tør simpelthen ikke. Jeg er så hunde ræd for den slags indgreb og operationer, potentielle bivirkninger og komplikationer mm. Så jeg tror bare jeg lever med mine lidt slatende bryster.

Jeg vil gerne reklamere for dét at leve med lidt slatne bryster  Nu er jeg så også generelt lidt trist over det enorme fokus på at "fixe" alt, der følger naturens gang, med indgreb af forskellig art - altså når der netop er tale om helt almindelige forandringer såsom bryster, der kigger lidt nedad efter graviditeter og amning. Hvis man kan leve med det, man ser i spejlet, så er der så meget andet og væsentligere at bruge penge på og lægge krop til. Personligt synes jeg, de purunge piger med deres komplekser og ekstreme kropsfokus har rigtigt godt af at se, at deres mødre lever fint og godt med både hængebryster og andre skavanker. 

Hvis du ikke kan leve med dine brysters udseende og hæmmes af det over længere tid, så kan jeg godt se, det er rart, at muligheden findes. Jeg ville dog give det nogle år, før jeg traf beslutningen, hvis jeg var dig. 

Anmeld Citér

4. juli 2016

migxher

Mor og meget mere skriver:

Jeg vil gerne reklamere for dét at leve med lidt slatne bryster  Nu er jeg så også generelt lidt trist over det enorme fokus på at "fixe" alt, der følger naturens gang, med indgreb af forskellig art - altså når der netop er tale om helt almindelige forandringer såsom bryster, der kigger lidt nedad efter graviditeter og amning. Hvis man kan leve med det, man ser i spejlet, så er der så meget andet og væsentligere at bruge penge på og lægge krop til. Personligt synes jeg, de purunge piger med deres komplekser og ekstreme kropsfokus har rigtigt godt af at se, at deres mødre lever fint og godt med både hængebryster og andre skavanker. 

Hvis du ikke kan leve med dine brysters udseende og hæmmes af det over længere tid, så kan jeg godt se, det er rart, at muligheden findes. Jeg ville dog give det nogle år, før jeg traf beslutningen, hvis jeg var dig. 

Det er bestemt ikke fordi jeg er bund ulykkelig og ikke kan leve med dem  De er bare sådan lidt meeh, og så ville det da ikke gøre mig noget at have flotte bryster  

Men som de er nu tror jeg nu ikke det er en operation og den risiko værd. 

Jeg har det bare sådan lidt, flotte bryster kunne vel altid være rart  Men ikke livs nødvendigt for min livskvalitet. Min kæreste synes jo stadig de er flotte.

Anmeld Citér

4. juli 2016

Aristocats

Mor og meget mere skriver:

Jeg kunne også sagtens leve med mine tidligere bryster, men jeg er VÆSENTLIGT gladere for dem jeg har i dag. Jeg er ikke et gladere menneske som sådan og mit liv er heller ikke blevet bedre, men det har bestemt gjort noget for mig, som jeg aldrig vil fortryde. 

Jeg er ellers ikke typen man nok normalt ville forestille sig fik lavet bryster og før var jeg faktisk én, der så rimeligt meget ned på indgrebet. Men man har jo et standpunkt til man tager et nyt - og selvfølgelig er det et seriøst indgreb, der skal tænkes igennem inden man fuldfører det - men jeg siger til dem der vil; gør det. Få det lavet et dygtigt og ordentligt sted og det vil meget sjældent gå galt. Og jeg synes egentligt, at det er ligemeget hvilken grund der er for det - det er vel individuelt hvornår man synes der er "behov" for det og ikke noget der kan måles op i hvornår det kan betale sig og hvornår det ikke kan betale sig, netop fordi det jo altid vil være forskellige øjne og mennesker der ser. 

At få lavet bryster er jo ikke nødvendigvis et ønske om at være perfekt eller have en fejlfri krop der ikke har "skavanker", men et individuelt behov som kan have tusinde grunde, små som store. Jeg havde ikke et kompleks med mine bryster førhen selvom det måske er svært at tro på, men samtidig har mine "nye" da helt klart givet noget, som de andre ikke kunne præstere og det er jeg glad for. 

Anmeld Citér

4. juli 2016

Guldlok88

Nej, og kunne aldrig finde på det.. Kan ikk se grunden til at jeg skulle gøre det.. Rynker er noget man får og sådan er det 

Anmeld Citér

4. juli 2016

AMM00

EBK skriver:

Ja, det har jeg. Hovedsageligt fordi jeg havde lyst til at prøve det, da alderstegnene sneg sig ind på mig. 

Min veninde får det fast mod sin migræne.

Hjælper det mod migræne?

Anmeld Citér

4. juli 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
AMM00 skriver:

Hjælper det mod migræne?

Ja, det er meget effektivt. Det er jo oprindeligt dét botox er til.

Anmeld Citér

4. juli 2016

karivinc

Jeg overvejede det, men efter at have læst om de potentielle bivirkninger, vil jeg under ingen omstændigheder have det sprøjtet i mit ansigt!

Anmeld Citér

4. juli 2016

Lukas&Liam<3

StineW79 skriver:

Ja overskriften siger sig selv, har du fået botox?

hvis ja, hvorfor?

hvis nej, hvorfor? 

Vh stine

Har fået lavet botox i håndfladerne 1 gang om året

Anmeld Citér

5. juli 2016

Rockertand

StineW79 skriver:

Ja overskriften siger sig selv, har du fået botox?

hvis ja, hvorfor?

hvis nej, hvorfor? 

Vh stine

Desværre ikke, synes det er dyrt og skal jo vedligeholdes ret ofte - og så kan vi slet ikke få det gjort her, så skal køre langt efter det......Men hvis penge og afstand ikke var en faktor var jeg startet med det for flere år siden.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.