Har du fået botox?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2016

modesty

Umiddelbart nej så vil jeg ikke have botox. Tænker hvorfor? Hvorfor er rynker ikke ok? Altså hvis det er til gene på en eller måde ok ja så hvorfor ikke gøre det... Hvis det er for "evig ungdom" så synes jeg simpelten det er noget fis. Jeg kender en som får det og hun er helt marcipanglat i ansigtet ... men så tager man lige et kig på hendes hals og bryst.... og så kan man jo tydeligt se forskellen. Jeg synes det er vildt at se et menneske hvor det rent faktisk ser ud som om de har fået forbyttet deres ansigt/hovedet. men det er der jo nogle der synes er pænt. Og dem om det... 

Hvorfor farve hår for at dække de grå? Er grå hår ikke OK? Hvorfor få tatoveringer? Er bar hud ikke OK? Kunstige negle? Er naturlige negle ikke OK? Løftet øjenlåg - eller bryster - hvis de hænger? Er hængende "krop" ikke OK? Gå i solarie? Er bleg hud ikke OK? Piercinger? O.s.v.

Jeg vil da mene at f.eks en tatovering er et meget mere invasivt indgreb end botox, da det er permanent. Og det handler jo i lige så høj grad om at ville forskønne sin krop. Botox forsvinder ud af systemet efter cirka 3 mdr.

Debatten om hvorvidt det er pænt eller ej, er jo en anden. Det vil være en smagssag og også afhænge af det enkelte tilfælde. Der er helt klart mange der overgør det helt vildt. Men dem der ikke overgør det, lægger du jo aldrig mærke til. For de får det gjort så det ser naturligt ud...  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2016

modesty

EBK skriver:

Ja, helt bestemt! Det blev rigtig pænt. Ikke på den måde hvor man tænker "Hvad er der sket med hende! Hvorfor bevæger hun ikke øjenbrynene!".. Mere sådan at jeg så mere frisk og vågen ud.

Brugte lang tid på at undersøge hvem den bedste var, og jeg kom frem til Trine Simone. 

Hun er for nylig blevet selvstændig, det hedder vist nok Klinik Nord eller Norr. Noget i den stil! Det er helt nyåbnet, så der er ret billige priser frem til 1.8.

Jeg fik lavet et brynløft til 500,- men det var til eventpris. 

De fleste klinikker, ihvertfald i København, har events hvor man kan få det til en billigere pris. Der er en masse grupper på facebook hvor de informerer, når de afholder event.

Det næste jeg skal have lavet er med al sandsynlighed mørke render under øjnene, med filler. 

Jeg kunne også virkelig godt tænke mig at få lavet læber, men jeg er ret nervøs for at få kugler inde i læberne. 

Det kræver lige lidt mod

Snakkede du med hende om risikoen for blå mærker? Er der noget man kan gøre for at undgå det?

Anmeld Citér

4. juli 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
modesty skriver:

Snakkede du med hende om risikoen for blå mærker? Er der noget man kan gøre for at undgå det?

Hun nævnte risikoen, men jeg fik ingen blå mærker. Med blå mærker, mener jeg rigtige mærker. Jeg var selvfølgelig lidt rød/blå, hvor jeg var blevet stukket, men det var væk efter et døgn.

Umiddelbart aner jeg ikke hvad man decideret kan gøre. Jeg tror det er umuligt at undgå 100%, men måske kan is på efterfølgende tage det værste hvis du har nemt ved at blive blå? 

Jeg tror også det kommer an på hvor du bliver stukket.. Om det er hvor huden er helt tynd er nok ret afgørende.

Du vil jo altid have et par små stik lige bagefter uanset hvad, men jeg har aldrig set eller oplevet nogle med store blå mærker i længere tid. 

Anmeld Citér

4. juli 2016

Aristocats

Nej. Tvivler også på at jeg kunne finde på det. Hvorfor; jeg føler bare ikke behovet for det. Andet er det ikke.

Anmeld Citér

4. juli 2016

Troldemommi

Nej det har jeg ikke, men er desværre ved at få ret dybe kragetæer ved mine øjne, min søster siger det er fordi jeg griner meget, og dem syntes jeg er lidt trælse at se på, men min mand er imod det, han syntes jeg er smuk som jeg er.

Anmeld Citér

4. juli 2016

migxher

Nope ingen botox men nu er jeg også kun 21  jeg har leget lidt med tanken om at få lavet bryster når 2. Graviditet Og amning er slut.  Men jeg tør simpelthen ikke. Jeg er så hunde ræd for den slags indgreb og operationer, potentielle bivirkninger og komplikationer mm. Så jeg tror bare jeg lever med mine lidt slatende bryster.

Anmeld Citér

4. juli 2016

Aristocats

migxher skriver:

Nope ingen botox men nu er jeg også kun 21  jeg har leget lidt med tanken om at få lavet bryster når 2. Graviditet Og amning er slut.  Men jeg tør simpelthen ikke. Jeg er så hunde ræd for den slags indgreb og operationer, potentielle bivirkninger og komplikationer mm. Så jeg tror bare jeg lever med mine lidt slatende bryster.

Du kommer ikke til at fortryde det, hvis du får det lavet et ordentligt sted  Noget af det fedeste man kan gøre for sig selv hvis du spørger mig. Og de ser slet ikke falske ud, bare fyldige og flotte. 

Anmeld Citér

4. juli 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
Aristocats skriver:

Du kommer ikke til at fortryde det, hvis du får det lavet et ordentligt sted  Noget af det fedeste man kan gøre for sig selv hvis du spørger mig. Og de ser slet ikke falske ud, bare fyldige og flotte. 

Enig! 

Det er uden tvivl det bedste jeg har gjort for mig selv i lang tid!

Anmeld Citér

4. juli 2016

modesty

EBK skriver:

Hun nævnte risikoen, men jeg fik ingen blå mærker. Med blå mærker, mener jeg rigtige mærker. Jeg var selvfølgelig lidt rød/blå, hvor jeg var blevet stukket, men det var væk efter et døgn.

Umiddelbart aner jeg ikke hvad man decideret kan gøre. Jeg tror det er umuligt at undgå 100%, men måske kan is på efterfølgende tage det værste hvis du har nemt ved at blive blå? 

Jeg tror også det kommer an på hvor du bliver stukket.. Om det er hvor huden er helt tynd er nok ret afgørende.

Du vil jo altid have et par små stik lige bagefter uanset hvad, men jeg har aldrig set eller oplevet nogle med store blå mærker i længere tid. 

Jeg har læst at der er noget kosttilskud man kan tage for at mindske risikoen og at man også skal stoppe med at spise fiskeolie (hvilket jeg gør) i ugerne op til fordi det er blodfortyndende.

Normalt ville den lille risiko ikke skræmme mig, men fordi jeg har så nemt ved at få blå mærker, er jeg lidt bange for at jeg er i højrisiko-gruppen.

Anmeld Citér

4. juli 2016

ErDuHerIkkeSnart

Nope - Ingen botox her hverken nu eller i fremtiden. Jeg synes ikke at det er pænt - og jeg kan egentlig ret godt lide den måde jeg ser ud på fra naturens side... sådan helt almindelig, sund og rask... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.