Har du fået botox?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.226 visninger
31 svar
25 synes godt om
4. juli 2016

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja overskriften siger sig selv, har du fået botox?

hvis ja, hvorfor?

hvis nej, hvorfor? 

Vh stine

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2016

Flødebollen

StineW79 skriver:

hvis ja, hvorfor?

hvis nej, hvorfor? 

Vh stine

Jeg har ik behov for det, tror det gør stjerne nas og synes ærlig talt det er lidt noget fis og ikke mindst ærgerligt, at man ikke har lyst til at stå ved ens udseende. 

Er der medicinsk/psykisk(dokumenteret) årsag til behandlingen, er det noget andet

Anmeld Citér

4. juli 2016

God-mor

StineW79 skriver:

hvis ja, hvorfor?

hvis nej, hvorfor? 

Vh stine

Nej det har jeg ikke, men jeg er også kun 25 år. Jeg kan ikke udelukke, at jeg kan finde på det om nogle år. 

Anmeld Citér

4. juli 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Ja, det har jeg. Hovedsageligt fordi jeg havde lyst til at prøve det, da alderstegnene sneg sig ind på mig. 

Min veninde får det fast mod sin migræne.

Anmeld Citér

4. juli 2016

modesty

StineW79 skriver:

hvis ja, hvorfor?

hvis nej, hvorfor? 

Vh stine

Jeg har researchet rigtig meget på det og overvejer det ret seriøst. Grunden til at jeg ikke har gjort det endnu, er frygten for blå mærker rundt om øjnene. Jeg har ekstremt nemt ved at få blå mærker. Og jeg gider sgu ikke gå rundt og se ud som om min mand har banket mig i flere uger. 

Anmeld Citér

4. juli 2016

modesty

EBK skriver:

Ja, det har jeg. Hovedsageligt fordi jeg havde lyst til at prøve det, da alderstegnene sneg sig ind på mig. 

Min veninde får det fast mod sin migræne.

Var du glad for det? Hvordan var effekten? Hvor fik du det lavet (både klinik og fysisk sted i ansigtet) og hvad kostede det?

Anmeld Citér

4. juli 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
modesty skriver:

Var du glad for det? Hvordan var effekten? Hvor fik du det lavet (både klinik og fysisk sted i ansigtet) og hvad kostede det?

Ja, helt bestemt! Det blev rigtig pænt. Ikke på den måde hvor man tænker "Hvad er der sket med hende! Hvorfor bevæger hun ikke øjenbrynene!".. Mere sådan at jeg så mere frisk og vågen ud.

Brugte lang tid på at undersøge hvem den bedste var, og jeg kom frem til Trine Simone. 

Hun er for nylig blevet selvstændig, det hedder vist nok Klinik Nord eller Norr. Noget i den stil! Det er helt nyåbnet, så der er ret billige priser frem til 1.8.

Jeg fik lavet et brynløft til 500,- men det var til eventpris. 

De fleste klinikker, ihvertfald i København, har events hvor man kan få det til en billigere pris. Der er en masse grupper på facebook hvor de informerer, når de afholder event.

Det næste jeg skal have lavet er med al sandsynlighed mørke render under øjnene, med filler. 

Jeg kunne også virkelig godt tænke mig at få lavet læber, men jeg er ret nervøs for at få kugler inde i læberne. 

Det kræver lige lidt mod

Anmeld Citér

4. juli 2016

Tip!

Jeg skal have sprøjtet botox ind i min arm. 

Sidste sommer blev jeg opereret for modermærke kræft og har et "hul" eller en markant fordybning i min overarm. 

Der skal fyldes botox i, så at min arm bliver mere normal at se på. 

Det er nok mest for forfængelighedens skyld at jeg få det lavet, for andre ser det knapt nok, men jeg ved selv at det er der, med grimt ar.. 

Anmeld Citér

4. juli 2016

MorDk

Umiddelbart nej så vil jeg ikke have botox. Tænker hvorfor? Hvorfor er rynker ikke ok? Altså hvis det er til gene på en eller måde ok ja så hvorfor ikke gøre det... Hvis det er for "evig ungdom" så synes jeg simpelten det er noget fis. Jeg kender en som får det og hun er helt marcipanglat i ansigtet ... men så tager man lige et kig på hendes hals og bryst.... og så kan man jo tydeligt se forskellen. Jeg synes det er vildt at se et menneske hvor det rent faktisk ser ud som om de har fået forbyttet deres ansigt/hovedet. men det er der jo nogle der synes er pænt. Og dem om det... 

Anmeld Citér

4. juli 2016

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Nej, det kunne jeg ikke finde på. Jeg kan måske forstå det, hvis et ungt menneske usædvanligt tidligt får mange rynker, men at få sprøjtet gift ind i en rask krop alene for at udsætte et helt naturligt aldringstegn, det ligger mig uendeligt fjernt.
Jeg er med på makeup og hårfarvning, men større og mere indgribende behandlinger - dér står jeg helt af.
Jeg kan godt lide mine rynker - de afspejler min alder og mit levede liv. Og hvem er det egentlig, jeg skulle ønske at "snyde" med glat, ung hud? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.