Graviditetssnak på arbejde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2016

Mom

Profilbillede for Mom
alenemor42 skriver:

Offentlig arbejdsplads?  Det lyder som der jeg er i praktik �� der sladrers der om de latterligste ting til lederen. Det skulle værre end en børnehave.

Jeg syntes du skulle sige til dine kollegaer at det godt nok er overraskende at man går til lederen med sådan noget.

Måske du skal opsige din praktikplads, hvis du er ked af at være der?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2016

alenemor42

Mom skriver:

Måske du skal opsige din praktikplads, hvis du er ked af at være der?

Jeg er skam glad for min praktik plads. Men mængden af sladder er som en børnehave.  Men jeg holder mig helt uden for det...  det må de selv rode med.

Anmeld Citér

3. juli 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Det lyder helt vildt.. Som nogen siger, så kan det være der sidder en følsom person, som evt. Kæmper med noget derhen ad? 

Men jeg tror også, man kan komme til at snakke meget om det uden at tænke over det. Det tror jeg faktisk, at jeg gjorde. (Siger ikke, at det er det du gør) 

Men det er stadigvæk vildt, at der er kommet en klage over det...

Anmeld Citér

3. juli 2016

Mom

Profilbillede for Mom
alenemor42 skriver:

Jeg er skam glad for min praktik plads. Men mængden af sladder er som en børnehave.  Men jeg holder mig helt uden for det...  det må de selv rode med.

Og fordi sladderen er slem der hvor du er, drager du den konklusion, at sådan er det på alle offentlige arbejdspladser?

Anmeld Citér

3. juli 2016

alenemor42

Mom skriver:

Og fordi sladderen er slem der hvor du er, drager du den konklusion, at sådan er det på alle offentlige arbejdspladser?

Nej det konkluderer jeg ikke ! Men jeg ved at det er et stort problem i den del af den offentlige sektor hvor jeg arbejder �� og det gælder rigtigt mange steder og det psykiske arbejdsmiljø bliver så derefter 

Anmeld Citér

3. juli 2016

Mom

Profilbillede for Mom
alenemor42 skriver:

Nej det konkluderer jeg ikke ! Men jeg ved at det er et stort problem i den del af den offentlige sektor hvor jeg arbejder �� og det gælder rigtigt mange steder og det psykiske arbejdsmiljø bliver så derefter 

Hvordan ved du det? Har du set diverse APV'er fra diverse afdelinger, samt trivselsmålinger?

Hvor længe har du da været i praktik, siden du har indgående viden om arbejdsmiljøet?

Anmeld Citér

3. juli 2016

alenemor42

Mom skriver:

Hvordan ved du det? Har du set diverse APV'er fra diverse afdelinger, samt trivselsmålinger?

Hvor længe har du da været i praktik, siden du har indgående viden om arbejdsmiljøet?

Fordi jeg har arbejdet i den sektor de sidste 5 år ! 

Hvor vil du hen med dine spørgsmål?  Hvis du føler dig stødt må det jo være dit problem  

Anmeld Citér

3. juli 2016

Mom

Profilbillede for Mom
alenemor42 skriver:

Fordi jeg har arbejdet i den sektor de sidste 5 år ! 

Hvor vil du hen med dine spørgsmål?  Hvis du føler dig stødt må det jo være dit problem  

Jeg føler mig ikke stødt, overhovedet

Men syntes altid det er spændene, når andre konkludere generalt, på egne subjektive erfaringer

Anmeld Citér

3. juli 2016

alenemor42

Mom skriver:

Jeg føler mig ikke stødt, overhovedet

Men syntes altid det er spændene, når andre konkludere generalt, på egne subjektive erfaringer

Nu har jeg været mere end et sted  og i 2 forskellige "brancher" af det offentlige og i forskellige kommuner... og der har måske været 2 steder hvor det ikke var et problem. Så det er ikke grebet ud af den blå luft ...  Men sådan bliver det jo de fleste steder når ledelsen er inkompetent 

Anmeld Citér

3. juli 2016

Mom

Profilbillede for Mom
alenemor42 skriver:

Nu har jeg været mere end et sted  og i 2 forskellige "brancher" af det offentlige og i forskellige kommuner... og der har måske været 2 steder hvor det ikke var et problem. Så det er ikke grebet ud af den blå luft ...  Men sådan bliver det jo de fleste steder når ledelsen er inkompetent 

Jeg er selv offentlig ansat, og jeg oplever ikke sladder som et stort problem, men der er lang fra hvad du og jeg oplever forskelligt, til at nogle af os, kan konkludere om hvorvidt det er, eller ikke er et problem med sladder - forstår du hvor jeg vil hen... ? Jeg er fx ansat i en afdeling hvor vi er 50 mennesker i en organisation med omkring 17.000 ansatte, og fordi jeg ikke oplever sladderen som et stort problem, betyder det ikke, at den er ikke eksisterende i en anden afdeling. Ligesom du, ej heller kan konkludere at den offentlige sektor er ramt at sladder som værende et problem.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.