Permanent retainer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2016

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Jeg har en bideskinne,jeg kunne slet ikke med den retainer,den generede mig helt vanvittigt!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2016

Anonym trådstarter

Pernilleh skriver:

Jeg har en bideskinne,jeg kunne slet ikke med den retainer,den generede mig helt vanvittigt!

Har du en bideskinne til både over- og undermunden? Er det irriterende at sove med og har dine tænder rykket sig siden du fik tråden af?

Anmeld Citér

5. juli 2016

LLT.

her har jeg haft mine på i 12 år, det er først for nyligt noget af limen faldt af så jeg måtte have den ordnet, ellers har jeg intet mærket, ud over når der engang imellem sidder noget fast 

Anmeld Citér

5. juli 2016

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
Anonym skriver:

Har du en bideskinne til både over- og undermunden? Er det irriterende at sove med og har dine tænder rykket sig siden du fik tråden af?

Nej,jeg har kun til overmunden,fik kun rettet tænder der. Den generer mig overhovedet ikke,men jeg har også haft den siden jeg var barn,da jeg skærer tænder.

Mine tænder har ikke rykket sig

Anmeld Citér

5. juli 2016

CBbaby

Har haft mine på i ca 16 år... De er aldrig knækket i limen. Men fik at vide, at når de faldt af, så var det bare det

Anmeld Citér

6. juli 2016

Babyklar87

Profilbillede for Babyklar87

Jeg har haft min i 13 år og har ingen problemer haft med den... Endnu... 

Jeg har mange gange spurgt tandlægen om ikke jeg kunne få den fjernet, fordi jeg ikke bryder mig om fornemmelsen af den bag fortænderne, men han fraråder det på det kraftigste fordi, som flere skriver, tænderne kan rykke sig igen. Det er jo ærgerligt når man engang har brugt tid på tandretning. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.