Var jeg grådig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2016

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Så pga. din ene søsters og din kontrovers har du nu taget din anden søster og din datter som gidsler, så søster 2 ikke kan forære hende noget fremover? Begrundede du over for din datter, hvorfor hun skulle sværge aldrig at modtage noget? 

Jeg har ikke taget nogen  gidsler. Omg. Min datter var selv enig og sagde at dette var ikke den drama værd. Hun pakkede selv. Min søster siger ikke noget. Holder ikke med nogen sider. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2016

MKBP

Profilbillede for MKBP
Anonym skriver:

Jeg har ikke taget nogen  gidsler. Omg. Min datter var selv enig og sagde at dette var ikke den drama værd. Hun pakkede selv. Min søster siger ikke noget. Holder ikke med nogen sider. 

Hvor gammel er hun ? 

Anmeld Citér

29. juni 2016

Anonym trådstarter

MKBP skriver:

Hvor gammel er hun ? 

hun er 12. Min ældste søster's pige er 13 (Hende der gav tøjet)

Og den søster vi har delt tøjet med hendes datter er 11

Anmeld Citér

29. juni 2016

Soonmom

Jeg havde enten beholdt den og så færdigt.  Eller givet den til søsteren der ville have den,  synes netop at du starte et drama ved at blive tøsefornærmet og levere det hele tilbage til den anden søster,  det kan jeg slet ikke se noget logik i

Anmeld Citér

29. juni 2016

MKBP

Profilbillede for MKBP
Anonym skriver:

hun er 12. Min ældste søster's pige er 13 (Hende der gav tøjet)

Og den søster vi har delt tøjet med hendes datter er 11

Okay :-) Ja, så kan hun jo sagtens ha' en mening om tingene ! I mit hovede var hun 3-4 år ;-)

Anmeld Citér

29. juni 2016

Anonym trådstarter

MKBP skriver:

Okay :-) Ja, så kan hun jo sagtens ha' en mening om tingene ! I mit hovede var hun 3-4 år ;-)

Nej, hun er en stor og stolt pige. Hun synes bare min søster var irriterende da min ældste søster havde lovet hende de 2 nederdele for 1 måned siden. Og ikke bakkede op om at de altså var lovet væk. Der var så meget godt tøj til min søster da hendes datter er fysisk stor. Jeg er sikker på at hun ikke engang vil kunne passe det hvis hun fik det. Hun ville ikke engang prøve det. Hun vil bare have det.  Men vi gider ikke det her mere.

Anmeld Citér

29. juni 2016

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

Jeg havde enten beholdt den og så færdigt.  Eller givet den til søsteren der ville have den,  synes netop at du starte et drama ved at blive tøsefornærmet og levere det hele tilbage til den anden søster,  det kan jeg slet ikke se noget logik i

Jeg vil hellere give det til den person jeg har fået det fra. Men der er man forskellige.

Anmeld Citér

29. juni 2016

Pinkypie

Soonmom skriver:

Jeg er enig her!

Synes også du skaber det drama, i stedet for at  "undgå"det! 

Det er da lidt synd for hende søsteren der bare ville af med det, at hun så bare for smidt det hele i hovedet igen,  fordi du ikke vil være uvenner med jeres tredje søster! 

Du skulle da bare have givet hende den nederdel(eller selv beholdt den+det andet tøj), mon så ikke hun var blevet god igen før eller siden ?

Anmeld Citér

29. juni 2016

Anonym trådstarter

Pinkypie skriver:

Jeg er enig her!

Synes også du skaber det drama, i stedet for at  "undgå"det! 

Det er da lidt synd for hende søsteren der bare ville af med det, at hun så bare for smidt det hele i hovedet igen,  fordi du ikke vil være uvenner med jeres tredje søster! 

Du skulle da bare have givet hende den nederdel(eller selv beholdt den+det andet tøj), mon så ikke hun var blevet god igen før eller siden ?

Jeg gider ikke det drama. Og jeg vil ikke se min 3 søster lige nu. Og også sur på min 1. søster hvorfor bakker hun ikke op om at de 2 nederdele er lovet væk og min 3 søsters pige sikkert ikke vil passe dem alligevel. Så nu må de gøre hvad de vil med tøjet da min datter heller ikke vil være med mere.

Anmeld Citér

29. juni 2016

Pinkypie

Anonym skriver:

Jeg gider ikke det drama. Og jeg vil ikke se min 3 søster lige nu. Og også sur på min 1. søster hvorfor bakker hun ikke op om at de 2 nederdele er lovet væk og min 3 søsters pige sikkert ikke vil passe dem alligevel. Så nu må de gøre hvad de vil med tøjet da min datter heller ikke vil være med mere.

Jeg kan måske godt forstå du er lidt sur/såret/ked af at din første søster ikke bakker op om at to af nederdelene er lovet ud til dig .. Men come on , er det ikke åndsvagt at starte et kæmpe drama op omkring ?..

Kunne du ikke bare have snakket med din søstre stille og roligt om , at de nederdele var altså blevet lovet din datter ,og det derfor sårer dig, at der skal Være et så stort drama over dem?

Ret mig hvis jeg tager fejl, jeg har aldrig selv haft søstre..men burde man ikke kunne snakke om sådan noget stille og roligt?

Under alle omstændigheder kender jeg ikke jeres familie situation, men synes altså du gør det mere dramatisk end du burde!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.