Var jeg grådig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.011 visninger
30 svar
96 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. juni 2016

Anonym trådstarter

Min søster har kaldt på mig og min anden søster hjem til hende da hun havde soteret i hendes datters tøj og vi måtte arve/tage det vi gerne vil have.

Jeg fandt kun en halv pose tøj mens min anden søster valgte 3 poser tøj. (min datter er ældre men mindre fysisk så hun kunne ikke passe alt)  I det tøj jeg valgte var der 2 smukke nederdele. Som min anden søster også ville have. Jeg sagde OK hvis vi kan bytte med én af de 3 buksedragte hun havde valgt. Hun sagde nej. Og siger nu jeg er grådig og tænker kun mig mig mig mig. Hvad synes i ? Jeg har dårlig samvittighed på en måde og på en anden måde har jeg ikke da hendes datter ALDRIG går i kjole og nederdele som min datter. Min datter går altid med nederdel og kjole. Hvad synes i ? skal jeg aflevere den ene og sige " denne diskussion er slet ikke dette værd? eller skal jeg holde på mit.

Vær helt ærlig og der kan svares anonymt.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2016

Troldemommi

Anonym skriver:

Min søster har kaldt på mig og min anden søster hjem til hende da hun havde soteret i hendes datters tøj og vi måtte arve/tage det vi gerne vil have.

Jeg fandt kun en halv pose tøj mens min anden søster valgte 3 poser tøj. (min datter er ældre men mindre fysisk så hun kunne ikke passe alt)  I det tøj jeg valgte var der 2 smukke nederdele. Som min anden søster også ville have. Jeg sagde OK hvis vi kan bytte med én af de 3 buksedragte hun havde valgt. Hun sagde nej. Og siger nu jeg er grådig og tænker kun mig mig mig mig. Hvad synes i ? Jeg har dårlig samvittighed på en måde og på en anden måde har jeg ikke da hendes datter ALDRIG går i kjole og nederdele som min datter. Min datter går altid med nederdel og kjole. Hvad synes i ? skal jeg aflevere den ene og sige " denne diskussion er slet ikke dette værd? eller skal jeg holde på mit.

Syntes nærmere det er din søster der virker grådig, hvad skal hun med en nederdel når hendes datter ikke går i kjole og nederdele? 

Anmeld Citér

29. juni 2016

Bshizzle

Jeg syntes bare i begge skulle være taknemlig for at jeres anden søster har valgt at i kan ta noget tøj gratis med hjem 

Undskyld mig... Men det er bare tøj! 

Hvis det er endt i en stor diskution, så havde jeg da bare givet hende den nederdel og en anden gang ikke taget imod noget tøj som en anden søster osse skulle dele i. 

Anmeld Citér

29. juni 2016

Anonym trådstarter

Troldemommi skriver:

Syntes nærmere det er din søster der virker grådig, hvad skal hun med en nederdel når hendes datter ikke går i kjole og nederdele? 

Jeg ved ikke om hun tænkte om hun skulle bruge det til fint brug eller noget... Men min datter og hendes datter var med til at vælge og hendes datter var overhovedet ikke interesseret i de nederdele før min datter blev elle vild.

Anmeld Citér

29. juni 2016

Anonym trådstarter

Bshizzle skriver:

Jeg syntes bare i begge skulle være taknemlig for at jeres anden søster har valgt at i kan ta noget tøj gratis med hjem 

Undskyld mig... Men det er bare tøj! 

Hvis det er endt i en stor diskution, så havde jeg da bare givet hende den nederdel og en anden gang ikke taget imod noget tøj som en anden søster osse skulle dele i. 

Det var ikke en stor diskussion men en samtale hvor hun tydligt var utilfreds. OG jeg er taknemlig har også sagt tak til min søster mange gange. Men ja det kan være jeg skal aflevere alt tilbage. For gider heller ikke det her. Det er brugt tøj ikke værd. Den søster der gav tøjet var egentlig ligeglad og sagde at vi selv måtte finde ud af det. Hun skulle bare af med det.

Anmeld Citér

29. juni 2016

Bshizzle

Anonym skriver:

Det var ikke en stor diskussion men en samtale hvor hun tydligt var utilfreds. OG jeg er taknemlig har også sagt tak til min søster mange gange. Men ja det kan være jeg skal aflevere alt tilbage. For gider heller ikke det her. Det er brugt tøj ikke værd. Den søster der gav tøjet var egentlig ligeglad og sagde at vi selv måtte finde ud af det. Hun skulle bare af med det.

Istedet for at aflever det tilbage til søsteren igen, så syntes jeg hellere du skulle give den anden søster den nederdel. 

Så vil søsteren (giveren) heller ikke følge sig som en loppe mellem 2 andre søstre  

Anmeld Citér

29. juni 2016

Mor1986

Jeg havde beholdt dey. Din søster er tydeligvis ikke interesseret i at give sig men forventer du skal. Og hvorfor skal du det? Så må hun da også selv være lidt large. 

Anmeld Citér

29. juni 2016

TNBC

Anonym skriver:

Har du spurgt hvorfor hun vil have den, hvis hendes datter ikke går i kjole?

Anmeld Citér

29. juni 2016

Anonym trådstarter

TNBC skriver:

Har du spurgt hvorfor hun vil have den, hvis hendes datter ikke går i kjole?

Hun vil Bruge det til specielle dage som fest eller fødselsdage. Men det ligegyldigt nu. Har returneret alt tilbage. Og min datter har svoret aldrig og tage imod noget som helst. 

Anmeld Citér

29. juni 2016

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Hun vil Bruge det til specielle dage som fest eller fødselsdage. Men det ligegyldigt nu. Har returneret alt tilbage. Og min datter har svoret aldrig og tage imod noget som helst. 

Så pga. din ene søsters og din kontrovers har du nu taget din anden søster og din datter som gidsler, så søster 2 ikke kan forære hende noget fremover? Begrundede du over for din datter, hvorfor hun skulle sværge aldrig at modtage noget? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.