Bliver jeres børn passet hvis I er syge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2016

moar34

Det kommer helt an på hvor syg jeg er. Havde for 3 uger siden omgangssyge med voldsomme mavekramper , diaré og opkast. Der fik jeg børnene passet fordi jeg slet ikke var i stand til noget andet end at ligge krøllet sammen i foster stilling og løbe frem og tilbage på toilettet.  Ungerne skulle ikke se mig have så ondt. Så jo jwg får passet Mine børn hvis jeg er rigtig syg 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2016

Mortilah

Nej, sidste gang jeg var syg er 4 år siden og der var han på samvær hos far. Men i princippet ville jeg altid benytte pasning hvis jeg var syg. Det er bare med at blive rask og det er da ik sjovt for barnet med en syg mor. 

Anmeld Citér

29. juni 2016

Sedigfor

Nej, har aldrig ligget på sofaen eller i sengen når jeg er syg hellere ikke med mave krampe eller op kast (:

men gør hvad du føler er bedst for jer begge og ikke mindst dig så du kan blive rask igen (:

Anmeld Citér

29. juni 2016

ErDetSnartNU

Nu har jeg ikke været syg mens vi har haft vores søn, som bliver 8 måneder på fredag. Men hvis jeg var syg, og min kæreste ikke var hjemme til at passe sønnike, så ville jeg uden tvivl få sønnike passet af en af bedsterne. Jeg er slet ikke i tvivl om, at han ville have en meget bedre dag sammen med dem end med mig, hvis jeg var syg og underskudsramt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.