Bliver jeres børn passet hvis I er syge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2016

God-mor

Anonym skriver:

Bliver jeres børn passet hvis I er syge? 

Jeg ligger vandret med brækspand, cola og Panodiler og kan ikke holde noget mad nede. Jeg har derfor sendt min dreng på snart 4 måneder hjem til sin farmor. Det er sket 2 gange nu men jeg er meget i tvivl om det er det rigtige at gøre, at sende ham ud af huset når mor er syg. Far er nødt til at arbejde fordi jeg ikke får ret meget i barsel. Jeg føler mig ikke tilstrækkelig til at passe ham når jeg er syg. Er også bange for at smitte ham hvis det er noget der smitter.

Hvad gør I andre? 

Ja jeg fik min 2 årig datter passet, da jeg lå syg med høj feber to dage i vinters. Jeg kunne ikke tage mig ordentligt af hende, da jeg var så dårlig og ingen kræfter havde, så mine forældre hentede hende. Min mand arbejdede så han kunne ikke hjælpe desværre. 

Jeg har ikke været syg under min barsel, så der ved jeg ikke om jeg havde gjort det. God bedring :-)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2016

Bb2015

Tror kun jeg har været så syg som du beskriver efter min søn startede i dagpleje hvor hans far bare afleverede og hentede osv mens jeg lå med hovedet i toilettet. Men havde det altså også helt elendigt og forstår godt du får dit barn passet når du har det sådan. Så længe det ikke er hele tiden eller noget så tager ingen jo skade  men så kan faren vel altid tage barnet så snart han er hjemme. 

Anmeld Citér

28. juni 2016

Bshizzle

Hvis min mand ikke kunne ta over og passe børnene enten pga arbejde eller hvis vi begge lå med hovedet nede i en spand.. 

Så ville jeg ikke være rad for at sende børnene hjem til deres Mormor/Morfar eller Farmor! 

Men heldigvis har vi en Bedstemor som ville kunne hoppe på et tog hvis der er brug for hjælp 

Anmeld Citér

28. juni 2016

B&J

Jamen her aflevere manden og henter hvis jeg er syg ellers hvis han skal møde tidligt eller sent jamen så henter og bringer min søde mor men ellers er han da hjemme selv om jeg er syg er aldrig syg men når jeg så er syg er jeg meget syg 

Anmeld Citér

28. juni 2016

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg/vi har gjort det et par gange, hvor vi selv har været syge og ungerne har været top friske.

Har så også en enkelt gang haft kæresten hjemme fra arbejde for at passe mig, fordi jeg havde fået roskildesyge og flere gange var ved at besvime. På det tidspunkt ammede jeg stadig Alberte fuld tid, så ku på ingen måde passe hende. Der ku det ha været rart bare at få hende passet. Vh stine

Anmeld Citér

28. juni 2016

MorDk

Jeg skal virkelig være døden nær så... Nu er jeg heldigvis ikke alene med mine børn, men der er da perioder, hvor jeg er en del alene med dem. Nu er jeg kronisk syg (dog ikke med opkast) men jeg bider tænderne sammen. Jeg vil dog sige at det ikke er nemt at være mor når man ligger og brækker sig og har det skidt. Men jeg har altid fundet en løsning. Hver mor gør det De mener er bedst for deres børn. Og mener du at det er bedst dit barn bliver passet ude når du er syg - så er det sådan det er og så er det ligegyldigt, hvad andre mener om det. 

Anmeld Citér

29. juni 2016

karivinc

Ja, selvfølgelig! Det er jo begrænset hvor godt man kan tage sig af sit barn, når man ligger man hovedet i en brækspand.

Der er altså ikke noget skamfuldt ved at få sit barn passet, når man er syg!

Anmeld Citér

29. juni 2016

CDLN

Nej det har vi ikke, men har heller ikke været så syg at vi ikke selv har kunne så vidt jeg husker. 

Jo en enkelt gang med migræne anfald med der tog manden min over. 

Anmeld Citér

29. juni 2016

Guldlok88

Nej han bliver ikke passet når jeg er syg..  

Anmeld Citér

29. juni 2016

Marts<3

Oh yes! Farmor, far, morfar eller min veninde får tjansen når jeg er syg! I mens jeg ligger og dårlig, ser TLC 10 i træk, så har han en fest og bliver forkælet af bedsteforældre. Ville få dårlig samvittighed hvis han var hjemme og jeg bare lå på sofaen og halvsov. 

Du har intet og være bekymret over. Syntes du tager godt ansvar ved at lave nogle passe dit barn. Så du ikke smitter det og hvor energien og tilstedeværelsen er i top. Hvil du dig bare i ro og mag.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.