Hvordan får I råd til at forkæle jer selv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2016

jjuhl

Profilbillede for jjuhl

Jeg har sat 500 kr af om måneden til tøj/undertøj/sko og jakker. Og så ønsker jeg mig gavekort og så videre til jul og fødselsdag. Mit fodtøj er dyrt og er friluftsmenneske så det skal der også være tøj til. Handler både på nettet/butikker og genbrug. Nogle gange koster en kjole 500 og dem jeg bruger mest pt kostede 80 kr i H&M. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2016

esioul

Anonym skriver:

Jeg bruger aldrig penge på mig selv og nu er min kæreste begyndt at kommentere på det da jeg går i det samme gamle tøj og sko. Men jeg hader at bruge penge! Jeg kan godt lide at få nyt men jeg er så påpasselig med pengene for hvad nu hvis bilen gik i stykker?? Hvad hvis vi skal have nyt fjernsyn og der skal også være penge til julegaver osv. Vi er hverken rige eller fattige herhjemme og har hver vores faste job og 2 børn som også skal forsørges. Jeg er SOSU-assistent på kun 28 timer i ugen fast og tager jeg gerne ekstra vagter. Men nu skal det være slut og vil gerne gære noget ud af mig selv for min kærestes skyld men også for mig selv da jeg luåider af lavt selvværd og selvtillid. Jeg vil gerne at min kæreste finder mig tiltrækkende igen og får lyst til mig. 

Så hvordan pokker får I råd til at købe nyt tøj og sko og hvor meget bruger I om måneden?? 

mit sidste køb var på deal.dk

fandt en forkælelsespakke til 400,- som består af

- ansigtsbehandling

- hovedbundsmassage

- fodbehandling 

- og massage af ryg, nakke og skuldre

Anmeld Citér

25. juni 2016

Aristocats

Jeg køber sjældent tøj til mig selv. Så i gennemsnit bruger jeg nok 0 kr i måneden. Men når det så er, så kan jeg godt finde på at købe en pæn kjole til 800 eller lignende. Jeg synes det er vigtigere at købe noget, man reelt bliver glad for og som er lækkert, i stedet for bare en hel masse tøj for eksempel hver måned/uge - så bliver følelsen af velvære altså større i længden, synes jeg i hvert fald  Hvad jeg dog godt kan finde på at købe en gang om måneden er noget lækkert hudpleje, helst økologisk. Er rigtig glad for Rudolph Care for eksempel. De produkter er også oppe i den højere prisklasse, men sådan et produkt vil jeg hellere købe en gang om måneden (dog er det bestemt ikke fastlagt at jeg gør det hver måned, ej en realitet) end tøj. Men det kommer jo an på hvad man er til. Men hvad jeg egentligt også prøver at sige er, at det behøver jo ikke være hver måned man absolut skal bruge penge på sig selv eller tøj, sko. At købe noget rigtigt fint måske lidt sjældnere kan betyde ligeså meget. 

Får også lavet øjenvippe extensions, der giver jeg cirka 350 om måneden for en opfyldning. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.