Jeg køber sjældent tøj til mig selv. Så i gennemsnit bruger jeg nok 0 kr i måneden. Men når det så er, så kan jeg godt finde på at købe en pæn kjole til 800 eller lignende. Jeg synes det er vigtigere at købe noget, man reelt bliver glad for og som er lækkert, i stedet for bare en hel masse tøj for eksempel hver måned/uge - så bliver følelsen af velvære altså større i længden, synes jeg i hvert fald
Hvad jeg dog godt kan finde på at købe en gang om måneden er noget lækkert hudpleje, helst økologisk. Er rigtig glad for Rudolph Care for eksempel. De produkter er også oppe i den højere prisklasse, men sådan et produkt vil jeg hellere købe en gang om måneden (dog er det bestemt ikke fastlagt at jeg gør det hver måned, ej en realitet) end tøj. Men det kommer jo an på hvad man er til. Men hvad jeg egentligt også prøver at sige er, at det behøver jo ikke være hver måned man absolut skal bruge penge på sig selv eller tøj, sko. At købe noget rigtigt fint måske lidt sjældnere kan betyde ligeså meget.
Får også lavet øjenvippe extensions, der giver jeg cirka 350 om måneden for en opfyldning.
Anmeld
Citér