Hvordan får I råd til at forkæle jer selv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2016

Carina:-)

Du kan sagtens finde pænt tøj billigt -

Jeg er en gris med tøj og bruger mange penge hver måned fordi jeg godt kan lide luksus .

Men en god ting at gøre for sig selv kan f.eks være ansigsbehandling og fodbehandling.

Det koster ikke en formue men øger velværet og så bliver man self også mere appetitlig med ren hud :)

Hvis du gerne vil have lidt af de lækre dyre mærker er der også mange fede 2 handshops i de større byer der har specilaiseret sig i at sælge de dyre mærker i god stand til billige penge. 
Og har du svært ved at bruge penge på dig selv ,kan det være en fordel at ønske sig gavekort til jul og fødselsdag  

Så bliver du nærmest tvunget til at købe noget godt til dig selv :) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2016

FrkC

Rauw skriver:

Det er nemt og gratis at sende tingene retur til dem, hvis man ik kan li dem/vil ha en mindre størrelse eller anden farve. Bruger den ofte 

Det du sagde  

Synes også at når man kender sin str nogenlunde så er det nemt nok at finde ud af, men det er måske fordi jeg har shoppet så meget online 

Anmeld Citér

25. juni 2016

Ena

Jeg bruger aldrig penge på mig selv og nu er min kæreste begyndt at kommentere på det da jeg går i det samme gamle tøj og sko. Men jeg hader at bruge penge! Jeg kan godt lide at få nyt men jeg er så påpasselig med pengene for hvad nu hvis bilen gik i stykker?? Hvad hvis vi skal have nyt fjernsyn og der skal også være penge til julegaver osv. Vi er hverken rige eller fattige herhjemme og har hver vores faste job og 2 børn som også skal forsørges. Jeg er SOSU-assistent på kun 28 timer i ugen fast og tager jeg gerne ekstra vagter. Men nu skal det være slut og vil gerne gære noget ud af mig selv for min kærestes skyld men også for mig selv da jeg luåider af lavt selvværd og selvtillid. Jeg vil gerne at min kæreste finder mig tiltrækkende igen og får lyst til mig. 

Så hvordan pokker får I råd til at købe nyt tøj og sko og hvor meget bruger I om måneden?? 

Jeg ønsker mig gavekort til jul og fødselsdage, som ikke kan bruges til børn eller hjem. Fx ansigtsbehandling, tøjbutik, der ikke sælger børnetøj osv. En gang hvert halve år tager jeg en bytur, hvor jeg bruger gavekortene og når jeg så alligevel er i det humør, ryger der lidt ekstra ned i taksen. Her får jeg også købt strømpebukser, nye snorrebånd, læbepomade og andre lidt mindre sjove ting. Men så er der tanket op og jeg er kørende indtil næste tur  Når jeg gør det så sjældent, skriver ting ned jeg mangler og ikke impulsshopper småting (og store ting) som bare er sjovt at have, sparer vi ret mange penge

Anmeld Citér

25. juni 2016

Pianisten

Rauw skriver:

Det er nemt og gratis at sende tingene retur til dem, hvis man ik kan li dem/vil ha en mindre størrelse eller anden farve. Bruger den ofte 

Vil også anbefale Zalando - de har ALTID fri fragt OG returnering, og så har de virkelig meget fedt tøj til virkelig lave priser. Man kan jo enten vælge Outlet sektionen - eller bare søge efter "laveste pris", så alt til 89 kr. kommer op på skærmen først. Og som Rauw skriver, så er det absolut den mest brugervenlige side at returnere til. Der kommer en følgeseddel med i kassen med tøj med dine varer listet op på, og så kan du bare krydse af hvad problemet er med den pågældende vare - f.eks. vil du have et nummer mindre, en anden model, eller du kan vælge at få pengene tilbage også. Så smider man bare tøjet ned i kassen den kom i, forsegler den med tape, og så sætter man et returklistermærke som fulgte med oven på modtageradressen, og bum - afsted med den. Der plejer at gå 2 dage, og så har de registreret det. Og så har de så også verdens flinkeste kundeservice  Og hvis man ønsker pengene tilbage, så sætter de det fulde beløb ind på ens konto helt automatisk.

Har det ellers selv ligesom dig med at jeg gerne vil prøve alting først, men samtidig er mit problem også at jeg ikke kan overskue hvad butikkerne egentligt har af tøj fordi det bare hænger der, række efter række, og kan slet ikke se mig ud af hvordan og hvorledes. Der kan jeg meget bedre overskue nethandel 

Anmeld Citér

25. juni 2016

Anonym trådstarter

FrkC skriver:

Det du sagde  

Synes også at når man kender sin str nogenlunde så er det nemt nok at finde ud af, men det er måske fordi jeg har shoppet så meget online 

He he   Men har lige luret lidt derinde og det er sørme meget flot tøj 

Anmeld Citér

25. juni 2016

SofiaMik

Jeg finder som regel en god forretning med varieret udvalg og så køber jeg typisk for 2000 kr. (Det udløser ofte rabatter, når man køber meget ad gangen), men mit job kræver også, at jeg ser ordentlig ud. Dertil kommer undertøj, som jeg også bruger en del på, vil gerne være lækker under tøjet for min mand. (bliver aldrig en sloggi pige ) Endelig bruger jeg omkring 1000 kr for et par sko, men det er fordi mine fødder ikke kan bruge hvad som helst og jeg derfor kun går i kvalitetssko. Så alt i alt bruger jeg mange penge på tøj, men har også råd til det.

Anmeld Citér

25. juni 2016

Anonym trådstarter

Ena skriver:

Jeg ønsker mig gavekort til jul og fødselsdage, som ikke kan bruges til børn eller hjem. Fx ansigtsbehandling, tøjbutik, der ikke sælger børnetøj osv. En gang hvert halve år tager jeg en bytur, hvor jeg bruger gavekortene og når jeg så alligevel er i det humør, ryger der lidt ekstra ned i taksen. Her får jeg også købt strømpebukser, nye snorrebånd, læbepomade og andre lidt mindre sjove ting. Men så er der tanket op og jeg er kørende indtil næste tur  Når jeg gør det så sjældent, skriver ting ned jeg mangler og ikke impulsshopper småting (og store ting) som bare er sjovt at have, sparer vi ret mange penge

Jeg ønsker mig også altid penge til fødselsdag og ja den med gavekort til jul er en god ide

Anmeld Citér

25. juni 2016

Anonym trådstarter

Cheyana skriver:

Vil også anbefale Zalando - de har ALTID fri fragt OG returnering, og så har de virkelig meget fedt tøj til virkelig lave priser. Man kan jo enten vælge Outlet sektionen - eller bare søge efter "laveste pris", så alt til 89 kr. kommer op på skærmen først. Og som Rauw skriver, så er det absolut den mest brugervenlige side at returnere til. Der kommer en følgeseddel med i kassen med tøj med dine varer listet op på, og så kan du bare krydse af hvad problemet er med den pågældende vare - f.eks. vil du have et nummer mindre, en anden model, eller du kan vælge at få pengene tilbage også. Så smider man bare tøjet ned i kassen den kom i, forsegler den med tape, og så sætter man et returklistermærke som fulgte med oven på modtageradressen, og bum - afsted med den. Der plejer at gå 2 dage, og så har de registreret det. Og så har de så også verdens flinkeste kundeservice  Og hvis man ønsker pengene tilbage, så sætter de det fulde beløb ind på ens konto helt automatisk.

Har det ellers selv ligesom dig med at jeg gerne vil prøve alting først, men samtidig er mit problem også at jeg ikke kan overskue hvad butikkerne egentligt har af tøj fordi det bare hænger der, række efter række, og kan slet ikke se mig ud af hvordan og hvorledes. Der kan jeg meget bedre overskue nethandel 

Det lyder sku meget godt og nemt  Måske jeg bare skulle prøve og kaste mig ud i det 

Anmeld Citér

25. juni 2016

Anonym trådstarter

SofiaMik skriver:

Jeg finder som regel en god forretning med varieret udvalg og så køber jeg typisk for 2000 kr. (Det udløser ofte rabatter, når man køber meget ad gangen), men mit job kræver også, at jeg ser ordentlig ud. Dertil kommer undertøj, som jeg også bruger en del på, vil gerne være lækker under tøjet for min mand. (bliver aldrig en sloggi pige ) Endelig bruger jeg omkring 1000 kr for et par sko, men det er fordi mine fødder ikke kan bruge hvad som helst og jeg derfor kun går i kvalitetssko. Så alt i alt bruger jeg mange penge på tøj, men har også råd til det.

Det er også fint når man har råd til det... Det har jeg bare ikke desværre 

Anmeld Citér

25. juni 2016

nielsen80

Jeg ville spare lidt op, også bruge nogle ekstra penge på at købe et par lidt dyrere basisting. Hvis du bor tæt på en magasin, har de nogle gange gratis rådgivning i, hvilke ting spm passer til netop dig. Nogle gode kvalitets basisting( jeans, kjole m.m) i skabet, gør det noget nemmere at shoppe lidt småting, som pifter lokket op hver måned uden ag bruge en formue.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.