Rauw skriver:
Det er nemt og gratis at sende tingene retur til dem, hvis man ik kan li dem/vil ha en mindre størrelse eller anden farve. Bruger den ofte 
Vil også anbefale Zalando - de har ALTID fri fragt OG returnering, og så har de virkelig meget fedt tøj til virkelig lave priser. Man kan jo enten vælge Outlet sektionen - eller bare søge efter "laveste pris", så alt til 89 kr. kommer op på skærmen først. Og som Rauw skriver, så er det absolut den mest brugervenlige side at returnere til. Der kommer en følgeseddel med i kassen med tøj med dine varer listet op på, og så kan du bare krydse af hvad problemet er med den pågældende vare - f.eks. vil du have et nummer mindre, en anden model, eller du kan vælge at få pengene tilbage også. Så smider man bare tøjet ned i kassen den kom i, forsegler den med tape, og så sætter man et returklistermærke som fulgte med oven på modtageradressen, og bum - afsted med den. Der plejer at gå 2 dage, og så har de registreret det. Og så har de så også verdens flinkeste kundeservice
Og hvis man ønsker pengene tilbage, så sætter de det fulde beløb ind på ens konto helt automatisk.
Har det ellers selv ligesom dig med at jeg gerne vil prøve alting først, men samtidig er mit problem også at jeg ikke kan overskue hvad butikkerne egentligt har af tøj fordi det bare hænger der, række efter række, og kan slet ikke se mig ud af hvordan og hvorledes. Der kan jeg meget bedre overskue nethandel 
Anmeld
Citér