Anonym skriver:
Jeg bruger aldrig penge på mig selv og nu er min kæreste begyndt at kommentere på det da jeg går i det samme gamle tøj og sko. Men jeg hader at bruge penge! Jeg kan godt lide at få nyt men jeg er så påpasselig med pengene for hvad nu hvis bilen gik i stykker?? Hvad hvis vi skal have nyt fjernsyn og der skal også være penge til julegaver osv. Vi er hverken rige eller fattige herhjemme og har hver vores faste job og 2 børn som også skal forsørges. Jeg er SOSU-assistent på kun 28 timer i ugen fast og tager jeg gerne ekstra vagter. Men nu skal det være slut og vil gerne gære noget ud af mig selv for min kærestes skyld men også for mig selv da jeg luåider af lavt selvværd og selvtillid. Jeg vil gerne at min kæreste finder mig tiltrækkende igen og får lyst til mig.
Så hvordan pokker får I råd til at købe nyt tøj og sko og hvor meget bruger I om måneden??
Jeg plejede at købe tøj i Bilka, og indimellem også H&M og Føtex, men synes bare aldrig jeg kan finde noget. Enten sidder det dårligt eller også synes jeg det er grimt. Så kender det udemærket godt, min kæreste siger altid "hvis du kan lide det/den, så køb den" også selvom tøjet er lidt dyrere fordi jeg ikke har ret meget.
Som en anden skriver behøves det jo ikke være dyrt, og jeg har erfaret at jeg er nødtil at have min kæreste med, ellers kommer jeg hjem med tøj til børnene i stedet for mig selv.
Sko køber jeg altid på tilbud, har blandt andet lige købt et lækkert par i skoringen sat ned til 200,- virkelig lækker kvalitet.
Anmeld
Citér