Hvornår fik i kønnet af vide ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

14+0 Hos Lille Kbh'er

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2016

CBbaby

Jeg var i 11+3

var til privat tryghedsscanning. Hun spurgte os - og vi sagde ja tak :-) så vi vidste det siden 11+3  og hun fik ret. Ud kom en pige :-)

Anmeld Citér

19. juni 2016

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Hej piger, jeg er anonym herinde da jeg kender nogle stykker herinde, der ikke ved noget endnu om min graviditet 

Men ihvertfald, jeg er meget nysgerrig om hvornår kønnet kan ses? Er der nogle af jer der fik det Af vide allerede ved Nf scanning? 

Eller skulle i vente længere tid? Jeg vil så gerne vide kønnet, da jeg gerne vil shoppe baby tøj og ja alt det man skal købe i de rigtige farver 

Det kan først ses efter 14+0. 

Jeg fik det afvide til en privatscanning (selvbetalt) da jeg var 14+2, men jeg var også først til NF da jeg var 13+0. 

Første gang fik jeg det først afvide til MD scanning. 

Anmeld Citér

19. juni 2016

Liv_86

Anonym skriver:

Hej piger, jeg er anonym herinde da jeg kender nogle stykker herinde, der ikke ved noget endnu om min graviditet 

Men ihvertfald, jeg er meget nysgerrig om hvornår kønnet kan ses? Er der nogle af jer der fik det Af vide allerede ved Nf scanning? 

Eller skulle i vente længere tid? Jeg vil så gerne vide kønnet, da jeg gerne vil shoppe baby tøj og ja alt det man skal købe i de rigtige farver 

Jeg fik det af vide til NF med min datter for 7 år siden. 

Ved ikke om de har lavet det om siden. 

Anmeld Citér

19. juni 2016

Anonym

Benjamins'mor skriver:

Det kan først ses efter 14+0. 

Jeg fik det afvide til en privatscanning (selvbetalt) da jeg var 14+2, men jeg var også først til NF da jeg var 13+0. 

Første gang fik jeg det først afvide til MD scanning. 

De kan godt se det før. Det er bare meget usikkert. Kender flere, der har fået kønnet at vide før uge 14 ved private scanninger. Men efter uge 14 er det meget nemmere at se. Også kommer de ikke til at fortælle noget forkert :-)

Anmeld Citér

19. juni 2016

mija

Købte en kønsscanning hos lille liv i kbh da jeg var 14+1, og der var hun helt sikker på det var en pige! Har efterfølgende fået det bekræftet til mdscanning og en 3d scanning, så regner med at det også er det der kommer ud  

- Kan forresten godt forstå at du ikke kan vente, det er da så spændende! Hvor langt er du?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.