Hvornår fik i kønnet af vide ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.090 visninger
25 svar
12 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. juni 2016

Anonym trådstarter

Hej piger, jeg er anonym herinde da jeg kender nogle stykker herinde, der ikke ved noget endnu om min graviditet 

Men ihvertfald, jeg er meget nysgerrig om hvornår kønnet kan ses? Er der nogle af jer der fik det Af vide allerede ved Nf scanning? 

Eller skulle i vente længere tid? Jeg vil så gerne vide kønnet, da jeg gerne vil shoppe baby tøj og ja alt det man skal købe i de rigtige farver 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2016

MissTas

Anonym skriver:

Hej piger, jeg er anonym herinde da jeg kender nogle stykker herinde, der ikke ved noget endnu om min graviditet 

Men ihvertfald, jeg er meget nysgerrig om hvornår kønnet kan ses? Er der nogle af jer der fik det Af vide allerede ved Nf scanning? 

Eller skulle i vente længere tid? Jeg vil så gerne vide kønnet, da jeg gerne vil shoppe baby tøj og ja alt det man skal købe i de rigtige farver 

Til nakkefoldsscanning udtaler de sig ikke om kønnet.. Vi bestilte tid til en kønsscanning da jeg var 14+2 og her var kønnet klokkeklart  

Anmeld Citér

19. juni 2016

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

Til nakkefoldsscanning udtaler de sig ikke om kønnet.. Vi bestilte tid til en kønsscanning da jeg var 14+2 og her var kønnet klokkeklart  

Tak for svaret, hvor blev du scannet henne ?

Anmeld Citér

19. juni 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

De fleste steder giver de garanti for at få kønnet at vide fra uge 14 eller 15. 
Jeg fik det først at vide til MD-scanning i uge 20, da jeg ikke ville bruge penge på en scanning inden.

Anmeld Citér

19. juni 2016

Anonym trådstarter

MummiT skriver:

De fleste steder giver de garanti for at få kønnet at vide fra uge 14 eller 15. 
Jeg fik det først at vide til MD-scanning i uge 20, da jeg ikke ville bruge penge på en scanning inden.

Jeg vil gerne betale, jeg kan ikke vente, jeg er alt for utålmodig 

Anmeld Citér

19. juni 2016

rytteriet

Alle farver er rigtige farver - uanset om der er en tissemand eller en tissekone 

Anmeld Citér

19. juni 2016

MissTas

Anonym skriver:

Tak for svaret, hvor blev du scannet henne ?

På scanningsklinikken i Aalborg

Anmeld Citér

19. juni 2016

MissTas

rytteriet skriver:

Alle farver er rigtige farver - uanset om der er en tissemand eller en tissekone 

Tror TS mente så hun kun kunne købe tingene alt efter kønnet.. 

Anmeld Citér

19. juni 2016

Anonym trådstarter

rytteriet skriver:

Jeg kan jo ikke gå ud og købe kjoler til en dreng? Jeg kan ikke male værelset lyserødt, hvis det er en dreng? Jeg kan heller ikke købe en fx en sød trøje fra drenge afdelingen, hvis det er en pige? Og fx dyner til barnevogne kan heller ikke købe spider man dyne, til en pige?

Altså jo, babyen ville ikke sige noget til det, men det bare sådan jeg har det.

og jeg ved der også er mange andre der har det på samme måde 

Anmeld Citér

19. juni 2016

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

På scanningsklinikken i Aalborg

Lidt for langt væk, men mon ikke der ikke også er sådan nogle klinikker i Kbh området, der kan se kønnet på den tid

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.