Jeg har et lidt fjollet dilemma - Ikke noget stort eller alvorligt, men nu spørger jeg så alligevel!
Jeg skal i praktik efter sommerferien, hvor jeg kommer til at skulle møde kl. 9. Det betyder, at jeg skal gå fra børnehaven 7.42, eller gå hjemmefra 7.30.
Nå, men altså. Jeg har to valgmuligheder, når jeg skal aflevere mine børn. Der er morgenmad i børnehaven fra 7-7.30. Enten skal jeg aflevere dem 7.32 og dermed kun have 10 minutter til at aflevere, hvilket KUNNE være risky, hvis nu der opstår problemer. Eller også skal jeg aflevere omkring kl. 7, så de kan få morgenmad i børnehaven.
Børnehaven har for nylig sendt en mail ud, hvor de har opfordret til, at man afleverer sit barn mellem 7-7.15, hvis det skal have morgenmad, eller først efter 7.30 hvis muligt, da der opstår en del kaos mellem 7.15-7.30, fordi der kommer en masse væltende, der vil have morgenmad, imens andre er i gang med at spise, og så skal pædagogerne vinke osv.
Jeg vil gerne gøre mit for at hjælpe dem med at have en mere rolig morgen i børnehaven, så derfor anser jeg tidsrummet 7.15-7.30 ude af billedet.
Så: Aflevere dem allerede ca. 7, så de kan få morgenmad dernede? Selvom jeg først skal med en bus 7.45?
Eller: Aflevere 7.32 og risikere ikke at have tilstrækkelig tid til at aflevere (har max 10 min. at løbe på)?
Hilsen en mor, som har helt mavepine over det, fordi jeg ellers normalt først afleverer dem 8.30
De er dog vant til at blive afleveret kl. 7, når de er hos deres far.