Ude af huset for første gang :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2009

Barbamama

iln skriver:

Godt nok er jeg på hver dag, men aktivitetsniveauet fra min side er faldet lidt. Må se om jeg snart kan gør det bedre.

Herhjemme går tiden bare stærkt. Silas er nu snart en mdr. gammel og han vokser helt vildt. Han har på 3 uger taget ca. 1 kg. på så mad får han nok af. Jeg ammer 3-4 gange i døgnet og de andre måltider får han mme. (Jeg kan simpelthen ikke slippe det amning helt endnu) Endelig er han også begyndt at sove om dagen. Tager gerne en lur på en 3 timer enten om formiddagen eller eftermiddag. Er meget svingende.

I dag har jeg så været inde i Aalborg centrum for første gang i 2 mdr. Peter havde taget fri fra arbejde så vi kunne tage ind og shoppe og spise sammen. Det var bare så dejligt at komme ud og Silas opførte sig eksemplarisk (han sov under hele turen - vågnede en gang og fik en flaske og så var han væk igen). Så nu tror jeg godt jeg tør tage alene afsted næste gang. Min store frygt er stadig busturen ind til byen. ½ time i bus med en skrigende baby... jeg kan lige se det for mig. Men skal vel bare overvinde den frygt og komme afsted. Bliver i hvert fald snart nød til at tage mig sammen for fandt ikke en vinterjakke

Det var en kort lille update herfra. Håber I kan se billedet af min guldklump hvor han er 2½ uge gammel (plejer ikke at kunne lægge billeder ind).

Åh det kender jeg godt. Jeg turde nærmest heller ikke bevæge mig ud i starten for hvad nu hvis hun skreg og ja 1/2 time i en bus med et skrigende barn er IKKE noget man har lyst til for man VED bare hvad folk tænker.... og man panikker fuldstændig. Men ja det betyder meget at første tur man er ude går godt for så tør man godt igen. Første gang jeg var ude med Carla var jeg bare ude og handle og jeg tror ALDRIG jeg har gået så stærkt for jeg skulle F.... nå hjem inden hun vågnede og MÅSKE skreg  ha ha ha. Det bliver bedre
Og ja det er dejligt når de begynder at få nogle faste sovevaner  Knuuus til dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2009

iln

michella80 skriver:

Åh det kender jeg godt. Jeg turde nærmest heller ikke bevæge mig ud i starten for hvad nu hvis hun skreg og ja 1/2 time i en bus med et skrigende barn er IKKE noget man har lyst til for man VED bare hvad folk tænker.... og man panikker fuldstændig. Men ja det betyder meget at første tur man er ude går godt for så tør man godt igen. Første gang jeg var ude med Carla var jeg bare ude og handle og jeg tror ALDRIG jeg har gået så stærkt for jeg skulle F.... nå hjem inden hun vågnede og MÅSKE skreg  ha ha ha. Det bliver bedre
Og ja det er dejligt når de begynder at få nogle faste sovevaner  Knuuus til dig

Silas er faktisk super sød men han er en dreng med en stor appetit og når han er sulten så er han SULTEN NU. Så nytter det ikke noget at jeg skal til at lave en flaske eller bare finde brystet frem. Drengen har ingen tålmodighed og så skriger han. Kan du lige se ham i bussen så... åå gud.
Men herhjemme stresser jeg ikke over hans skrigen mere. Han har godt af at græde og skal alligevel lære, at maden kommer  ikke lige med det samme, bare fordi han siger piv. Den skal jo lige tilberedes

Anmeld

29. september 2009

Barbamama

iln skriver:

Silas er faktisk super sød men han er en dreng med en stor appetit og når han er sulten så er han SULTEN NU. Så nytter det ikke noget at jeg skal til at lave en flaske eller bare finde brystet frem. Drengen har ingen tålmodighed og så skriger han. Kan du lige se ham i bussen så... åå gud.
Men herhjemme stresser jeg ikke over hans skrigen mere. Han har godt af at græde og skal alligevel lære, at maden kommer  ikke lige med det samme, bare fordi han siger piv. Den skal jo lige tilberedes

Det lyder vildt Ha ha ha. Ja sådan er det. Carla er også lige ved at dø når jeg lægger hende ned for at give hende mad. Det er da sejt at du allerede er vant til hans skrigen og ikke stresser. Det synes jeg man gør det første lange stykke tid, men ja lige pludselig tænker man bare: Nå hun er sulten/træt....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.