Ude af huset for første gang :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2009

iln

malucca09 skriver:

Hvor er han skøn

ammestuen i salling er oppe på øverste etage, der hvor cafeen er.

Malucca og jeg vil også gerne tage med jer. Var selv meget mere rolig når der var nogle med mig.

Og "hvis" Silas bliver urolig i bussen, ved du hvad så er han nok ikke den første. Og så længe det er om dagen, så er der jo alligevel ikke så mange med bussen.

Under alle omstændigheder vil jeg da gerne have selskab Er da altid hyggeligere at have en at snakke med og til at vurdere "hvordan jakken nu sidder" og komme med ideer... for ærlig talt... jeg er skide kræsen hvad angår jakker fordi jeg har er billede af hvordan den absolut skal se ud og såda en findes der bare ikke. Så er det godt med nye øjne på sagen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2009

Klumpe-dumpe

iln skriver:

Under alle omstændigheder vil jeg da gerne have selskab Er da altid hyggeligere at have en at snakke med og til at vurdere "hvordan jakken nu sidder" og komme med ideer... for ærlig talt... jeg er skide kræsen hvad angår jakker fordi jeg har er billede af hvordan den absolut skal se ud og såda en findes der bare ikke. Så er det godt med nye øjne på sagen.

Hehe det kender jeg godt....

du siger bare til, så er vi klar og vi kan jo altid stå på bussen hernede ved mig, så er der heller ikke hele vejen i skal køre alene. Eller vi kan gå hernede fra mig... Efter torsdag har vi ikke lige planer, så du siger bare til

Anmeld

28. september 2009

Jules

iln skriver:

Jeg er slet ikke kendt med de ammestuer endnu... hvor ligger den i storcenteret?

Det er så grineren for bor 8 min væk fra storcenteret i bil, men Peter har jo bilen til daglig, så jeg skal med bus. Dvs. med bussen fra Visse ind til Kennedy og så derfra med en ud til City Syd. Det er jo 45 min til 1 times kørsel til noget jeg bor så tæt på Kan jo selvfølgelig låne bilen men er ikke så glad for at skal køre med knægten endnu. Der er mange "barrierer" man skal over synes jeg.

Og hver gang jeg skal nogle steder kan Peter jo ikke tage fri så skal lære at gøre det selv Men hvis dig og Viktor en dag har tid kunne det da under alle omstændigheder være hyggeligt med en tur

Den ligger nede af den gang der er henne ved siden af frellesens... Havde godt nok os svært med at finde den da jeg skulle bruge den første gang

Det er helt sikkert en hel anden verden når man har sådan en lille ny med... Ved godt hvordan du har det.... Så små skridt af gangen
Vi finder da bare ud af noget så søde

Anmeld

28. september 2009

iln

malucca09 skriver:

Hehe det kender jeg godt....

du siger bare til, så er vi klar og vi kan jo altid stå på bussen hernede ved mig, så er der heller ikke hele vejen i skal køre alene. Eller vi kan gå hernede fra mig... Efter torsdag har vi ikke lige planer, så du siger bare til

Super... det tilbud tager vi imod. Hvad med næste uge? Man., tirs., og ons. er Peter i Århus så der vil det være dejligt med en dag med noget selskab, hvis I kan en af de dage?

Anmeld

28. september 2009

iln

Jules skriver:

Den ligger nede af den gang der er henne ved siden af frellesens... Havde godt nok os svært med at finde den da jeg skulle bruge den første gang

Det er helt sikkert en hel anden verden når man har sådan en lille ny med... Ved godt hvordan du har det.... Så små skridt af gangen
Vi finder da bare ud af noget så søde

Det skilter de ikke særlig godt med synes jeg.

Forresten... vedr. et kig på den bæresele. Peter har "netbanksvagten" både lørdag og søndag i samtlige 48 timer. Kort sagt vil det sige at hvis vagttlf. ringer skal han være på netbanken inden for 10 min. Derfor ved jeg ikke lige om jeg kan logge ham væk fra huset desværre. Ellers må jeg lige komme alene når Silas er fodret af på et tidspunkt. Men du hører nærmere.

Anmeld

28. september 2009

Klumpe-dumpe

iln skriver:

Super... det tilbud tager vi imod. Hvad med næste uge? Man., tirs., og ons. er Peter i Århus så der vil det være dejligt med en dag med noget selskab, hvis I kan en af de dage?

Jo det kan vi, skal vi sige tirsdag? nærmere detaljer kan vi tager over sms

ihhh vi glæder os

Anmeld

28. september 2009

Jules

iln skriver:

Det skilter de ikke særlig godt med synes jeg.

Forresten... vedr. et kig på den bæresele. Peter har "netbanksvagten" både lørdag og søndag i samtlige 48 timer. Kort sagt vil det sige at hvis vagttlf. ringer skal han være på netbanken inden for 10 min. Derfor ved jeg ikke lige om jeg kan logge ham væk fra huset desværre. Ellers må jeg lige komme alene når Silas er fodret af på et tidspunkt. Men du hører nærmere.

Kan da se på om jeg ikke kunne lokke Viktor og manden med en tur i bilka her i løbet af ugen ved aftenstid... så kunne vi da kigge forbi på et meget kort visit så i kunne se den? Hvis det var til nogen hjælp?

Anmeld

28. september 2009

iln

malucca09 skriver:

Jo det kan vi, skal vi sige tirsdag? nærmere detaljer kan vi tager over sms

ihhh vi glæder os

Det har jeg noteret i kalenderen....  Silas og jeg glæder os allerede

Anmeld

28. september 2009

iln

Jules skriver:

Kan da se på om jeg ikke kunne lokke Viktor og manden med en tur i bilka her i løbet af ugen ved aftenstid... så kunne vi da kigge forbi på et meget kort visit så i kunne se den? Hvis det var til nogen hjælp?

Det vil da være en hjælp. Men I skal kun gøre det hvis I skal derud. Ellers finder vi bare et andet tidspunkt

Anmeld

28. september 2009

Klumpe-dumpe

iln skriver:

Det har jeg noteret i kalenderen....  Silas og jeg glæder os allerede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.