Ude af huset for første gang :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.369 visninger
22 svar
0 synes godt om
28. september 2009

iln

Godt nok er jeg på hver dag, men aktivitetsniveauet fra min side er faldet lidt. Må se om jeg snart kan gør det bedre.

Herhjemme går tiden bare stærkt. Silas er nu snart en mdr. gammel og han vokser helt vildt. Han har på 3 uger taget ca. 1 kg. på så mad får han nok af. Jeg ammer 3-4 gange i døgnet og de andre måltider får han mme. (Jeg kan simpelthen ikke slippe det amning helt endnu) Endelig er han også begyndt at sove om dagen. Tager gerne en lur på en 3 timer enten om formiddagen eller eftermiddag. Er meget svingende.

I dag har jeg så været inde i Aalborg centrum for første gang i 2 mdr. Peter havde taget fri fra arbejde så vi kunne tage ind og shoppe og spise sammen. Det var bare så dejligt at komme ud og Silas opførte sig eksemplarisk (han sov under hele turen - vågnede en gang og fik en flaske og så var han væk igen). Så nu tror jeg godt jeg tør tage alene afsted næste gang. Min store frygt er stadig busturen ind til byen. ½ time i bus med en skrigende baby... jeg kan lige se det for mig. Men skal vel bare overvinde den frygt og komme afsted. Bliver i hvert fald snart nød til at tage mig sammen for fandt ikke en vinterjakke

Det var en kort lille update herfra. Håber I kan se billedet af min guldklump hvor han er 2½ uge gammel (plejer ikke at kunne lægge billeder ind).

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2009

NaFe

Nøj vor ser han dejlig ud den lille gut....

Ja tror bare det noget du skal gøre, for tror ikke det er så slemt som du frygter. Jeg var ud konstant med feluca i starten, og aldrig har jeg haft en dårlig oplevelse med det. Så du må ud og kigge på vinterjakke igen med din lille mand..smiler....

Anmeld

28. september 2009

mama09

Dejligt det var en god oplevelse

Husk nu "amme" stuen i salling....

Hvis Latifa feks græder og er umulig, så bliver hun stille når hun kommer ind i bussen, hun falder næsten altid i søvn, når vi kører bus.. eller sidder nysgeri og kigger rundt..
Så du kan da håbe han gør det samme

Men kast dig da ud i det snart, for jakke skal du da ha

Anmeld

28. september 2009

anna-jonas

Han er da bare den smukkeste lille gut, Ida................

Hvis det passer jer begge at du stadig ammer lidt, så er der vel ikke noget i vejen med det, er der?? Så længe at han kan finde ud af det, og ikke bliver utålmodig over at brystmælk løber langsommere end flaskemælk.

Med sådan en eksemplarisk dreng, kan du vist godt smutte en tur ind og købe ny jakke snart.
Hvad med mødregruppe, er det startet??
Knus Mette

Anmeld

28. september 2009

Jules

Ih hvor hyggeligt søde Dejligt han var en rigtig god dreng mens i hygge jer
Hvad med storcentret ? der er da ikke så langt ud og der har de også ammestue ude...
Hvis det er kan jeg godt tage bussen ud til dig en dag og ta med jer Hvis ikke Peter kan tage med dig... ellers må du jo våge pelsen selv ... Det skal nok gå...

Hvor ser han bare skøn ud på det billede

Anmeld

28. september 2009

iln

Feluca09 skriver:

Nøj vor ser han dejlig ud den lille gut....

Ja tror bare det noget du skal gøre, for tror ikke det er så slemt som du frygter. Jeg var ud konstant med feluca i starten, og aldrig har jeg haft en dårlig oplevelse med det. Så du må ud og kigge på vinterjakke igen med din lille mand..smiler....

Tak for den søde kommentar
Ja, jeg må vist bare springe ud i det og håbe på det bedste. 

Anmeld

28. september 2009

iln

Trinehw skriver:

Dejligt det var en god oplevelse

Husk nu "amme" stuen i salling....

Hvis Latifa feks græder og er umulig, så bliver hun stille når hun kommer ind i bussen, hun falder næsten altid i søvn, når vi kører bus.. eller sidder nysgeri og kigger rundt..
Så du kan da håbe han gør det samme

Men kast dig da ud i det snart, for jakke skal du da ha

Hvor ligger ammestuen i Salling?

Håber også på Silas kan lide at køre i bus. Han plejer bare at vågne når barnevognen står stille og begynder tit at pyldre helt vildt.

Men kan jo ikke vente for evigt... det er jo ved at være alt for koldt at bevæge sig udenfor.

Anmeld

28. september 2009

iln

Anna-jonas skriver:

Han er da bare den smukkeste lille gut, Ida................

Hvis det passer jer begge at du stadig ammer lidt, så er der vel ikke noget i vejen med det, er der?? Så længe at han kan finde ud af det, og ikke bliver utålmodig over at brystmælk løber langsommere end flaskemælk.

Med sådan en eksemplarisk dreng, kan du vist godt smutte en tur ind og købe ny jakke snart.
Hvad med mødregruppe, er det startet??
Knus Mette

Tusind tak

Amningen volder stadig lidt problemer, da han nu heller ikke rigtig vil tage fat på ammebrikken. Men jeg er stædig så vi kæmper med skrig og skrål til det lykkes.

Mødregruppe er ikke startet endnu. Jeg er kommet i en. Vi er 6 førstegangsmødre, men vi skal først mødes om 1 mdr. tid mener jeg SP´eren sagde. Det ser jeg rigtig meget frem til og så er jeg jo tvunget til at komme ud 

Anmeld

28. september 2009

Klumpe-dumpe

iln skriver:

Hvor ligger ammestuen i Salling?

Håber også på Silas kan lide at køre i bus. Han plejer bare at vågne når barnevognen står stille og begynder tit at pyldre helt vildt.

Men kan jo ikke vente for evigt... det er jo ved at være alt for koldt at bevæge sig udenfor.

Hvor er han skøn

ammestuen i salling er oppe på øverste etage, der hvor cafeen er.

Malucca og jeg vil også gerne tage med jer. Var selv meget mere rolig når der var nogle med mig.

Og "hvis" Silas bliver urolig i bussen, ved du hvad så er han nok ikke den første. Og så længe det er om dagen, så er der jo alligevel ikke så mange med bussen.

Anmeld

28. september 2009

iln

Jules skriver:

Ih hvor hyggeligt søde Dejligt han var en rigtig god dreng mens i hygge jer
Hvad med storcentret ? der er da ikke så langt ud og der har de også ammestue ude...
Hvis det er kan jeg godt tage bussen ud til dig en dag og ta med jer Hvis ikke Peter kan tage med dig... ellers må du jo våge pelsen selv ... Det skal nok gå...

Hvor ser han bare skøn ud på det billede

Jeg er slet ikke kendt med de ammestuer endnu... hvor ligger den i storcenteret?

Det er så grineren for bor 8 min væk fra storcenteret i bil, men Peter har jo bilen til daglig, så jeg skal med bus. Dvs. med bussen fra Visse ind til Kennedy og så derfra med en ud til City Syd. Det er jo 45 min til 1 times kørsel til noget jeg bor så tæt på Kan jo selvfølgelig låne bilen men er ikke så glad for at skal køre med knægten endnu. Der er mange "barrierer" man skal over synes jeg.

Og hver gang jeg skal nogle steder kan Peter jo ikke tage fri så skal lære at gøre det selv Men hvis dig og Viktor en dag har tid kunne det da under alle omstændigheder være hyggeligt med en tur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.