Forvirret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2016

ønskebørn74

Anonym skriver:

Ja lige præcis. Og nogle får flere børn mens man stadig kæmper. Den er ikke sjov. 

Et par i vores omgangskreds nåede at få 3 børn inden os. Vi smed præventionen før dem.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2016

Anonym trådstarter

ønskebørn74 skriver:

Jeg troede slet ikke på det i vores sidste forsøg. Vi var igennem 7 inseminationer, 5 ægudtagninger, 14 ægoplægninger, 1 bio, 3 spontane aborter. Men i sidste forsøg fik vi tvillingerne.. Og de er det hele værd..

Jeg synes bare det er så svært hvornår nok er nok. 

Synes på en eller anden måde man mister sig selv i kampen, jeg mistede mig selv så meget at jeg ikke kunne passe mit studie og måtte sygemeldes. 

Det er vores store drøm og gad godt bare blive ved, men jeg ved ikke helt hvornår grænsen er nået. 

Jeg håber vi er kampklar efter et års pause. 

Anmeld Citér

19. juni 2016

Lisbeth1985

Anonym skriver:

Jeg synes bare det er så svært hvornår nok er nok. 

Synes på en eller anden måde man mister sig selv i kampen, jeg mistede mig selv så meget at jeg ikke kunne passe mit studie og måtte sygemeldes. 

Det er vores store drøm og gad godt bare blive ved, men jeg ved ikke helt hvornår grænsen er nået. 

Jeg håber vi er kampklar efter et års pause. 

Det er også et meget svært spørgsmål - især når man er to, som begge skal være afklarede med at lukke bogen.

Jeg håber, at pausen kommer til at gøre jer godt, så i kan finde den rigtige løsning for jer bagefter

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.