Forvirret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2016

Anonym trådstarter

Lisbeth1985 skriver:

Jeg fylder 31,så desværre er min alder også snart grund til bekymring����

Er det pga sædkvaliteten i er i behandling siden i forsøger med donor? 

Jeg fik allerede besked om da jeg var 26, at min æg reserve var lav 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2016

Lisbeth1985

Anonym skriver:

Er det pga sædkvaliteten i er i behandling siden i forsøger med donor? 

Jeg fik allerede besked om da jeg var 26, at min æg reserve var lav 

Ja,på papiret er det mandens sædkvalitet,som er problemet,så nu er det donorsæd... Har i lagt en plan for jeres videre forløb eller er det uvist?

Anmeld Citér

18. juni 2016

Anonym trådstarter

Lisbeth1985 skriver:

Ja,på papiret er det mandens sædkvalitet,som er problemet,så nu er det donorsæd... Har i lagt en plan for jeres videre forløb eller er det uvist?

Vi ved det faktisk ikke helt endnu, men jeg vil i hvert fald holde det på afstand det næste år så jeg kan få afsluttet min uddannelse. 

Jeg tror det ender med at vi bruger vores sidste forsøg i det offentlige og så derefter donoræg. 

Anmeld Citér

18. juni 2016

Lisbeth1985

Anonym skriver:

Vi ved det faktisk ikke helt endnu, men jeg vil i hvert fald holde det på afstand det næste år så jeg kan få afsluttet min uddannelse. 

Jeg tror det ender med at vi bruger vores sidste forsøg i det offentlige og så derefter donoræg. 

Det lyder som en god plan! Vi har også holdt nogle lange pauser undervejs,hvilket har hjulpet os til at holde fast i os selv og hinanden!

Anmeld Citér

18. juni 2016

Anonym trådstarter

Lisbeth1985 skriver:

Det lyder som en god plan! Vi har også holdt nogle lange pauser undervejs,hvilket har hjulpet os til at holde fast i os selv og hinanden!

Jeg har lige haft et halvt års orlov, fordi jeg havde fået en slem stress reaktion. Tænk hvad den kamp kan gøre ved en og hvor syg man kan blive. Jeg har godt nok trukket i håndbremsen nu og må tage en ting af gangen for at have mig selv med. 

Anmeld Citér

18. juni 2016

Lisbeth1985

Anonym skriver:

Jeg har lige haft et halvt års orlov, fordi jeg havde fået en slem stress reaktion. Tænk hvad den kamp kan gøre ved en og hvor syg man kan blive. Jeg har godt nok trukket i håndbremsen nu og må tage en ting af gangen for at have mig selv med. 

Det er ikke let! Især fordi det ofte føles som om,at alle andre får drømmen opfyldt ved at knipse med fingrene:-(

Anmeld Citér

19. juni 2016

Anonym trådstarter

Lisbeth1985 skriver:

Det er ikke let! Især fordi det ofte føles som om,at alle andre får drømmen opfyldt ved at knipse med fingrene:-(

Ja lige præcis. Og nogle får flere børn mens man stadig kæmper. Den er ikke sjov. 

Anmeld Citér

19. juni 2016

Lisbeth1985

Anonym skriver:

Ja lige præcis. Og nogle får flere børn mens man stadig kæmper. Den er ikke sjov. 

True!

Anmeld Citér

19. juni 2016

ønskebørn74

Anonym skriver:

Jeg er glad for jeg ikke er den eneste med de følelser. 

Jeg tror nemlig også det er fordi jeg er bange for at blive gravid igen. Især nu hvor det er gået galt flere gange. 

Jeg kan slet ikke genfinde lysten til behandling og jeg ved tiden er knap da mine æg er ved at være brugt op. 

Jeg tror måske også det der skræmmer mig er at jeg så småt har accepteret det. 

Det er underligt noget der har fyldt ALT i så mange år, pludselig virker så "ligegyldigt". 

Jeg troede slet ikke på det i vores sidste forsøg. Vi var igennem 7 inseminationer, 5 ægudtagninger, 14 ægoplægninger, 1 bio, 3 spontane aborter. Men i sidste forsøg fik vi tvillingerne.. Og de er det hele værd..

Anmeld Citér

19. juni 2016

Lisbeth1985

ønskebørn74 skriver:

Jeg troede slet ikke på det i vores sidste forsøg. Vi var igennem 7 inseminationer, 5 ægudtagninger, 14 ægoplægninger, 1 bio, 3 spontane aborter. Men i sidste forsøg fik vi tvillingerne.. Og de er det hele værd..

Åhh,hvor jeg håber,at vi kan gøre jer kunsten efter!!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.