Jeg må melde mig under fanen med dem der siger at din "afpresning" ikke er ok. For det første er der slet ikke belæg for at "stress" over flytterod har nogen som helst indflydelse på om man bliver gravid eller ej, for det andet er det kun en måned siden i er flyttet - ro på, kommer tid kommer råd..
jeg kan godt forstå at han ikke hører efter hvis devisen er afpresning og oegen fingre. Har du overvejet at spørge om du skal give et nap med som holder stik i rend dreng eller andet?
Hvis i vitterligt kan være ved at smide håndklædet i ringen over hverdagsting, så synes jeg i skal revurdere om i skal stifte familie nu, inden i har lært at kommunikere på en ordentlig måde?
vi står selv midt i udredning/behandling, og det der med kommunikation er bare så vigtigt... Og det er ikke en nem nød at knække, men hvis man ikke kan nu, så bliver familielivet godt nok ikke sjovt..
tilbage til de skide skabe, tag det nu roligt - der er minimum 9 mdr til baby ankommer, hvorfor stresse over så lidt? Et sølle skab er da så uendeligt ligegyldigt, det skal nok komme op..
Vi har boet 3 år on/off i bygge rod, bedbrækkede vægge, byggestøv/sand over ALT , værktøj og byggemsterialer de mest mærkelige steder - men ved du hvad? Det er sgu ikke det der præger min hverdag, det er et spørgsmål om at flytte fokus til noget der rent faktisk betyder noget... Prøv det.. Det letter din hverdag enormt..
Anmeld
Citér