123. skriver:
Mig og min kæreste flyttede i noget nyt snart for en måned siden. Jeg har sagt gentagene gange jeg gerne snart vil have ting op på væggene, vores hænge skabe, billede, tv osv. Så jeg kan få det sidste på plads inden jeg skal ha æg op (da flytterod stesser mig)!. Men nå min kære klreste har ikke ville have skaben op og hænge pga en stikkontakt der hang midt i væggen der hvor skabet skulle sidde. Jeg siger så til min kæreste, at man kan fjerne stikkontakten, og sætte ledningerne sammen med sådan nogen samle muffer . Ej det kunne mand bestemt ikke, og jeg skulle ikke blande mig i noget man ikke havde forstand på 
.. -nå så kommer vi til i dag jeg sprøger ham pænt og roligt om vi kan nå at få hængt skabet og tvet op inden næste lørdag. Hans svar var mega surt, hvorfor... får så sagt på en meget høffelig måde at hvis jeg stresser når jeg får langt æg op, så kan vi lige så godt droppe det nu?.. så han gik med på at hænge skabe op.. så står de og gør klar. Og han vil have den over stikkontakten. Vil sige at skabet hænger meget højt oppe.. - hans far kommer mens de måler op, og så siger hans far det samme som mig det med at han kan fjerne stikkontakten, og sætte ledning sammen i de der samlemåffer... og der lytter min kæreste efter hans far. Fuck jeg er gal 
. Er det fordi jeg er en kvinde han bare ikke vil høre hvad jeg siger?.
Skal lige siges jeg har været meget tålmodig med at få sat ting op. Har enndda vente til han fik lavet værkstedet færdig og sat sine ting op der ude.. det jo det vigtigeste i hans verden....
-overdriver jeg - bliver jeg sur uden ret til det?
Jeg ved ikke om du overdriver, der er jo altid to sider af en historie.
MEN hvis det er en måned siden i er flyttet ind, så er det simpelthen for sløvt at et skab og et tv endnu ikke er hængt op. En ting er hvis der mangler lidt småting, der er pakket væk i kasser, eller ting/billeder man er i tvivl om hvor skal hænge, og derfor venter for ikke at lave unødige huller i væggen. Medmindre i er flyttet ind i et kæmpe palads på 1000 kvm, for så har jeg forståelse for i ikke er på plads endnu.
Jeg forstår dog ikke helt at du gider at have et barn med en sådan sløv type. Når han er sløv nu, så ved du det og han ændrer sig ikke fordi der kommer et barn.
Du beskriver ham også, som værende meget gammeldags i forhold til rollefordeling mand/kvinde i mellem. Derfor ved du også at du kommer til at stå med alt vedrørende barnet helt alene uden ham. Det er også fint, hvis i er enige om det. Er i det?
Jeg har også svært ved at forestille mig at han vil holde barsel. Vil han det?
Så er der også noget mht temperement. Det lyder som om han hurtigt farer op. Det er aldrig godt, men slet ikke sammen med børn.
"faaaaaer vil du bygge lego med mig om en måned?" Ej, det klinger ikke rigtigt vel? Men det er den form for sløvhed jeg forudser.