LiselotteF skriver:
Tak for dit svar! :-)
Ja, er også så småt ved at lære at det ikke nytter noget at forsøge og få den lille til at sove før tid, han er bare et meget vågent barn, i hvertfald lige pt :-) vil se om jeg kan få kæresten med på nogle af tingene du foreslår.
Jeg skriver godmorgen til ham hver morgen når sønnen har fået mad, skriver lidt om hvordan morgenen er gået hjemme og spørger pænt ind til hvordan det går på arbejde - det er bare sjældent jeg får svar før han egentlig bare skriver det har været en travl dag og han er på vej hjem nu - har rykket i ham før om han ikke lige kan skrive til mig at de har travlt og han nok ikke svarer på mine beskeder - når jeg rygger i ham snerrer han tit af mig. Tror det bliver noget mundhuggeri hvis jeg begynder på det igen.
Den med det intense kys vil jeg runde med ham :-)
Den med en gang i ugen at gøre noget godt for hinanden om aftenen bruger jeg allerede, massere ham tit, nusser ham i håret, kommer med lidt godt (chokolade, is osv.) til os begge to når vi engang imellem er så heldige at den lille sover allerede kl 21. får bare aldrig rigtig noget igen :-( spørger tit om han vil se et afsnit serie med mig, han siger ja, bruger 30-45 minutter på toilettet og så er jeg faldet i søvn når han er færdig..
Den med sex er jeg altid klar på, sørger stort set altid for at være klar "dernede" hvis lysten nu kom over ham, det sker bare ikke særlig tit. Jo de gange den lille er blevet passet om natten kan han knap nok vente til vi kommer hjem hvis vi har været ude men ellers har vi haft sex måske 7-8 gange siden han er blevet født.
Massage bruger jeg som sagt allerede, uden at få ret meget igen. Hans arbejde er meget fysisk, så han har også brug for massage en gang imellem for musklernes skyld og ikke for hyggens.
Synes du jeg forventer for meget at det hele er som før? Jeg ved ikke om jeg prøver for hårdt og tænker for meget over det og derfor skuffer mig selv når vi ikke har ret meget kærestetid
Synes godt nok det er en lidt sjov ting, det med at blive fornærmet over at han ikke svarer dine sms'er. Han er på arbejde?? Og du er hjemme på barsel? Kan i ikke snakke når han kommer hjem? Er det vigtigt at få en SMS fra ham om at de har travlt? Lyder mere som om du keder dig derhjemme.
Tænker det ikke ligefrem er alle der har mobilen fremme og klar til at smse på jobbet. Og det bør de vel heller ikke?