Anonym skriver:
Ved ikke hvad jeg skal tænke og føle.. Jeg har lige hentet min søn i børnehave i dag, efter han har været nede ved hans far fra søndag til i dag... Her til aften skulle han så i bad og da ser jeg dem her på hans arme.. Den store på den ene arm og det lille på den anden arm... Ser også et rødt mærke på den nederste del af ryggen (dog ikke blodsprængt) Jeg ringer til hans far for at høre om han ved noget om det, og han fortæller at det godt kan Være ham, da vores søn i går nikkede ham en skalle og han tog fat i ham, det kunne godt være at han tog for hårdt fat, men vores søn sagde ikke av... Han synes ikke at der er noget galt med det... Desværre så har min eks nogle problemer med hans temperament (efter min mening) vores søn SKAL gøre præcis hvad han siger, hvis han ikke gør det så råber han af ham... F.eks. da han skulle hente ham i søndags, da ville vores søn ikke hjem til ham, så han ville ikke gå ud af døren og begyndte at brokke sig... Straks river min eks fat i hans arm og begynder at råbe af ham... "Hvis du ikke kommer med nu, så kommer du ind på værelset (hjemme ved ham selv) også er der ingen tv resten af dagen" Vi går ned af trappen i opgangen og vores søn brokker sig igen, og straks river eks fat i hans arm igen og denne gang skriger han ind i hans hoved at nu stopper han, han gider ikke og høre på det... Der har også været nogle andre episoder, hvor han (efter min mening) har været voldsom... Vores søn har også nævnt nogle episoder hvor han hae taget fat i ham... Når vi snakker i telefon omkring vores søn, råber og skriger han af mig hvis jeg er uenig om noget, hvis han ikke smækker røret på... Jeg skal til lægen I morgen med sønnen for at få tjekket det og skrevet det ind, så jeg har mit på det rene hvis børnehaven ser mærkerne... Jeg ved ikke helt hvad jeg ville med det her indlæg.. Tror jeg havde brug for at komme ud med mine tanker, og måske også høre hvad jeres tanker er om det her...
Hvad du skal tænke eller føle?? øhm at dit barn da under INGEN omstændigheder skal på samvær 

Stakkels stakkels lille dreng, muligt han ikke har sagt av, men det der, der er helt sikkert taget MEGET HÅRDT fat!!!
FØJ for S**** at en voksen mand kan få sig selv til at tage sådan ved et barn 

For din egen skyld skal du nok nævne det i instituationen så de IKKE tror det er DIG!!
Anmeld
Citér