Ved ikke hvad jeg skal tænke og føle..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2016

karivinc

Billederne er virkelig chokerende. Jeg havde meldt ham! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2016

Junipige15

Anonym skriver:

Han har selv set dem i går... Da jeg snakkede med ham sagde han ihvertfald at han havde set dem.. Og sønnen sagde at han (sønnen) så dem i går... 

Hvis far ikke kan se at det er alvorligt at han tager så hårdt fat i jeres søn, at det efterlader mærker på den måde... Ærligt; Så ville jeg som mor først være bekymret! Jeg ville ikke tøve et sekund med at gå videre med det, og godt du har taget billeder som dokumentation. 

Anmeld Citér

14. juni 2016

Anonym

Puuha, får helt ondt af din dreng 

selvfølgelig kan man i frustration reagere ved at gribe i barnets arm, men denne frustration bør aldrig føre til at barnet har mærker og ligefrem blodsprængninger! (Som jeg synes det ser ud til at være) 

Godt du tager ham med til lægen imorgen.. 

Anmeld Citér

14. juni 2016

Anonym trådstarter

alenemor42 skriver:

Hvis de der mærker er fra far så havde jeg meldt ham for vold !!!!  Og så statsforvaltning med det samme !Sådanne mærker kommer ikke ved at man tager lidt hårdt fat !

Har du spurgt din søn hvad han har lavet siden han har fået de mærker???

Giv ikke udtryk for noget om far når spørg... spørg bare Hvordan han har fået dem.

Har prøvet at spørge ham, men han ved det ikke (han er 4 år) Men på vej hjem fra børnehave, sagde han at han havde ikke opført sig ordentligt i går... Så kan bare ikke lade være med at tænke på om det kunne være ham... 

Anmeld Citér

14. juni 2016

Anonym trådstarter

EBK skriver:

Jeg havde omgående taget mit barn på skadestuen og meldt ham for vold.

Tak for svar... 

Anmeld Citér

14. juni 2016

Anonym trådstarter

karivinc skriver:

Billederne er virkelig chokerende. Jeg havde meldt ham! 

Tak for svar 

Anmeld Citér

14. juni 2016

Anonym trådstarter

Junipige15 skriver:

Hvis far ikke kan se at det er alvorligt at han tager så hårdt fat i jeres søn, at det efterlader mærker på den måde... Ærligt; Så ville jeg som mor først være bekymret! Jeg ville ikke tøve et sekund med at gå videre med det, og godt du har taget billeder som dokumentation. 

Det bliver jeg også.. Meget... Også fordi jeg prøvede at forklare ham at hvis børnehaven havde set dem i dag, så havde de sku sendt en anmeldelse til kommunen fordi det er vold... Me det kunne han ikke se nogen grund til...

Anmeld Citér

14. juni 2016

alenemor42

Anonym skriver:

Har prøvet at spørge ham, men han ved det ikke (han er 4 år) Men på vej hjem fra børnehave, sagde han at han havde ikke opført sig ordentligt i går... Så kan bare ikke lade være med at tænke på om det kunne være ham... 

Årh ... jeg får helt ondt i maven. 

Jeg håber virkelig det kommer fra børnehaven.

Det er for sent at tale med børnehaven torsdag, du må ringe imorgen eller køre derned. Hvis det viser sig det er far så skal du have en sag igang NU inden det heler ... det er super vigtigt! 

Anmeld Citér

14. juni 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Puuha, får helt ondt af din dreng 

selvfølgelig kan man i frustration reagere ved at gribe i barnets arm, men denne frustration bør aldrig føre til at barnet har mærker og ligefrem blodsprængninger! (Som jeg synes det ser ud til at være) 

Godt du tager ham med til lægen imorgen.. 

Jeg sad også tænkte på at jeg engang havde revet hårdt fat i sønnens arm da han var ved at løbe ud på vejen da der kom en bil, fordi jeg blev pisse bange... Men der kom ikke nogen mærker af det... Også til hvor hårdt der skal til ved det her... Der er blodsprængninger i begge to... Derfor jeg blev helt bange... Har bare et hul i maven og lyst til at pive... Bassen har også bare fået ekstra knus hele aftenen....

Anmeld Citér

14. juni 2016

Anonym trådstarter

alenemor42 skriver:

Årh ... jeg får helt ondt i maven. 

Jeg håber virkelig det kommer fra børnehaven.

Det er for sent at tale med børnehaven torsdag, du må ringe imorgen eller køre derned. Hvis det viser sig det er far så skal du have en sag igang NU inden det heler ... det er super vigtigt! 

Okay, må køre derned efter lægebesøget... Tak for svar 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.