Nogen der har oplevet det samme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2016

123.

Lol122 skriver:

Jeg burde kun være i 15 uge på fredag,  og hvordan kan man være indbildt gravid hvis man ikke har tænkt over det før man havde fundet tegnede? 

var du så gravid?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2016

Diosa85

Newgirl. skriver:

var du så gravid?

Hun har slettet sin profil. Så hun var nok en troll. 

Anmeld Citér

15. juni 2016

123.

Diosa85 skriver:

Hun har slettet sin profil. Så hun var nok en troll. 

ej hvor latterligt. Virkede også sådan. Men alligevel at sidde og spilde andres tid. :/

Anmeld Citér

15. juni 2016

Diosa85

Newgirl. skriver:

ej hvor latterligt. Virkede også sådan. Men alligevel at sidde og spilde andres tid. :/

Lige min tanke. Forstår ikke hvad folk får ud af det. 

Anmeld Citér

15. juni 2016

Mynewlife

Ellers var hun bare ikke gravid  Ville en Troll svare, og køre så meget på det som hun gjorde? Men det jo ikke til at vide..

Anmeld Citér

15. juni 2016

Diosa85

Mynewlife skriver:

Ellers var hun bare ikke gravid  Ville en Troll svare, og køre så meget på det som hun gjorde? Men det jo ikke til at vide..

Det er ikke til at vide nej. Men uanset hvad er det da noget underligt noget at spilde folks tid i sådan et langdrag for at slette profilen bagefter

Anmeld Citér

15. juni 2016

Mynewlife

Diosa85 skriver:

Det er ikke til at vide nej. Men uanset hvad er det da noget underligt noget at spilde folks tid i sådan et langdrag for at slette profilen bagefter

Selvfølgelig.. Men hvis jeg var hende, tror jeg måske jeg havde gjort det samme, hvis jeg var SÅ sikker i min sag på jeg var gravid, og så ikke var .. Noget af et nedslag. Selvom det nærmest var på kanten af seriøst dumhed.. Undskyld sproget.. Men det mener jeg 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.