Nogen der har oplevet det samme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.565 visninger
26 svar
26 synes godt om
14. juni 2016

Lol122

Jeg går lidt og er nysgerrig over om jeg kan være gravid

Jeg starter lige med at skrive at det aldrig er sket før og at jeg ikke har indbildt mig det selv.  Og har aldrig haft nogle symptomer eller tegn på kroppen før 

Mig og min kæreste der vi startede med at komme sammen gik jeg og troede helt vildt på jeg kunne være gravid men var jeg ikke og lå det bag mig der. 

Senere hen af vores forhold havde vi ubeskyttet sex og han kom oppe i mig (første gang)  der var så hvad det var,  men efter 3 uger efter fik jeg små pletblødninger og jeg tænkte ikke mere over det,  så gik der et par uger igen og mine bryster blev ømme og fik ringe om dem,  og synes det så mærkeligt ud da jeg ikke havde haft det før,  lidt efter lidt kom der kvalme,  træthed og humørsvingninger,  

Og jeg tænkte ikke mere over det,  

Efterfølgende kom en streg fra navlen og ned til underlivet frem og min mave begyndte og bule mere udad og min navle gør det samme,  har haft brunt udflåd i stedet for min mens og har igen i dag ventet på min mens og der kom brunt udflåd igen,  

Nogen som har prøvet det samme? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2016

Abracadabra

Men dine tests og din blodprøve er negativ, ikke sandt?

Anmeld Citér

14. juni 2016

SofiaMik

Kan ikke forstå dine indlæg - har i ubeskyttet sex, fordi i gerne vil være gravide eller??  

Du indbilder dig alle mulige symptomer. Hvis i gerne vil være gravide, så vent på den positive test, når mens udebliver.

Anmeld Citér

14. juni 2016

Lol122

Abracadabra skriver:

Men dine tests og din blodprøve er negativ, ikke sandt?

Jo men der er flere som oplever at de ikke kan måle det på blodprøver eller graviditetest tester, min mor kunne hellere ikke med sin første

Anmeld Citér

14. juni 2016

Lol122

Lol122 skriver:

Jo men der er flere som oplever at de ikke kan måle det på blodprøver eller graviditetest tester, min mor kunne hellere ikke med sin første

Skal til scanning i morgen 

Anmeld Citér

14. juni 2016

Lol122

SofiaMik skriver:

Kan ikke forstå dine indlæg - har i ubeskyttet sex, fordi i gerne vil være gravide eller??  

Du indbilder dig alle mulige symptomer. Hvis i gerne vil være gravide, så vent på den positive test, når mens udebliver.

Det er ikke planen at blive gravid det er ikke planlagt, men kan ikke se at det er normalt at når jeg faktisk har indbildt mig det ind før,  men har aldrig haft tegn eller symptomer før der jeg troede allermest på det,  

Anmeld Citér

14. juni 2016

CBbaby

Du lyder meget ung. Godt du skal til scanning. Har du talt med en læge ordenligt?

Anmeld Citér

14. juni 2016

Lol122

Lol122 skriver:

Det er ikke planen at blive gravid det er ikke planlagt, men kan ikke se at det er normalt at når jeg faktisk har indbildt mig det ind før,  men har aldrig haft tegn eller symptomer før der jeg troede allermest på det,  

Denne gang her har jeg ikke selv tænkt over det før 2 måneder efter,  kan ikke se grunden til at hakke på mig når jeg bare spørg ind til folk som måske har prøvet det samme. 

Mange har prøvet at testen var negativ og blodprøven var negativ men at de var gravide alligevel,  

Anmeld Citér

14. juni 2016

Lol122

CBbaby skriver:

Du lyder meget ung. Godt du skal til scanning. Har du talt med en læge ordenligt?

Jeg er 19 år gammel,  og jeg var til lægen og han tog en prøve for og se om jeg havde klamydia fordi det kunne også være derfor jeg havde tegn og symptomer men den var negativ også og havde ikke andre sygdomme, 

Anmeld Citér

14. juni 2016

Abracadabra

Lol122 skriver:

Denne gang her har jeg ikke selv tænkt over det før 2 måneder efter,  kan ikke se grunden til at hakke på mig når jeg bare spørg ind til folk som måske har prøvet det samme. 

Mange har prøvet at testen var negativ og blodprøven var negativ men at de var gravide alligevel,  

I dit startoplæg glemmer du at oplyse det vigtigste: at dine tests og blodprøver for graviditet er negative, og at du burde være i uge 16.

Det er helt ekstremt usandsynligt, at du er gravid, det er langt mere sandsynligt, at du er såkaldt indbildt gravid. 

Du får heldigvis svar i morgen!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.