Nogen der har oplevet det samme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2016

Lol122

Lol122 skriver:

Jeg er 19 år gammel,  og jeg var til lægen og han tog en prøve for og se om jeg havde klamydia fordi det kunne også være derfor jeg havde tegn og symptomer men den var negativ også og havde ikke andre sygdomme, 

Men han har ikke sendt mig ind til flere prøver / undersøgelser og synes det er normalt man gør det når en person har alle tegn og symptomer som man aldrig har haft før,  plus når jeg ikke selv har tænkt over det før 2 måneder siden,  men har også en dårlig læge,  han gir kun piller hvis man fejler noget fordi han aldrig kan finde ud af hvad man fejler og kan ikke skifte læge. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2016

Lol122

Abracadabra skriver:

I dit startoplæg glemmer du at oplyse det vigtigste: at dine tests og blodprøver for graviditet er negative, og at du burde være i uge 16.

Det er helt ekstremt usandsynligt, at du er gravid, det er langt mere sandsynligt, at du er såkaldt indbildt gravid. 

Du får heldigvis svar i morgen!

Jeg burde kun være i 15 uge på fredag,  og hvordan kan man være indbildt gravid hvis man ikke har tænkt over det før man havde fundet tegnede? 

Anmeld Citér

14. juni 2016

GUSO

Lol122 skriver:

Jeg burde kun være i 15 uge på fredag,  og hvordan kan man være indbildt gravid hvis man ikke har tænkt over det før man havde fundet tegnede? 

Hvis du er gravid kan din læge se det når han laver en gu på dig.. Længere er den ikke.. 

Anmeld Citér

14. juni 2016

Flødebollen

Lol122 skriver:

Denne gang her har jeg ikke selv tænkt over det før 2 måneder efter,  kan ikke se grunden til at hakke på mig når jeg bare spørg ind til folk som måske har prøvet det samme. 

Mange har prøvet at testen var negativ og blodprøven var negativ men at de var gravide alligevel,  

Det er decideret usandsynligt, at en graviditet ikke registreres vis blodprøve. Det må være 1 ud af en million, det sker for! Du kan tro på os eller lade være. En GU ville kunne afsløre eb graviditet så langt henne, som du tror du er. Din læge sender dig ikke videre, fordi du ikke er gravid. Sorry, men offentlige ressourcer bruges altså ikke på tilfælde som dig, hvor det tilsyneladende er psyken, der spiller ind.. 

Anmeld Citér

14. juni 2016

123.

Lol122 skriver:

Men han har ikke sendt mig ind til flere prøver / undersøgelser og synes det er normalt man gør det når en person har alle tegn og symptomer som man aldrig har haft før,  plus når jeg ikke selv har tænkt over det før 2 måneder siden,  men har også en dårlig læge,  han gir kun piller hvis man fejler noget fordi han aldrig kan finde ud af hvad man fejler og kan ikke skifte læge. 

Nu er det sådan alle tegn på gravidtet også kan være tegn på alt murligt andet

Anmeld Citér

14. juni 2016

Lol122

Newgirl. skriver:

Nu er det sådan alle tegn på gravidtet også kan være tegn på alt murligt andet

Burde min læge så ikke prøve og undersøge mig for hvad jeg kunne fejle? 

Anmeld Citér

14. juni 2016

123.

Lol122 skriver:

Mange af tegne kan være tegn på ægløsning. Eller sygdom.. men jo burde din læge. Men tror bestemt ikke du er gravid. Glæder mig til update på scanningen.

Anmeld Citér

14. juni 2016

Flødebollen

Lol122 skriver:

Om man ønsker det meget eller lidt, kan psyken spille enormt meget ind og det lyder da til at det fylder. Problemet opstår, hvis du henvender dig til lægen med: 

'Jeg tror, jeg er gravid, fordi bla bla bla...' I stedet for: 

'Jeg har på det senere haft det mærkeligt; Jeg har tabt mig, bla bla bla.' 

Anmeld Citér

14. juni 2016

VN

Jeg tror desværre ikke at du er gravid, men synes da det er godt at du får en scanning imorgen  

Angående symptomer, så har jeg næsten alle dem du nævner når jeg skal have ægløsning og menstruation. 

Jeg er gravid nu, og de eneste symptomer jeg har er svimmelhed, træthed og meget små niv i livmoderen(fordi den vokser) 

så jeg tror muligvis bare at det er fordi du mærker din krop, og nok kan mærke din ægløsning f.eks. Det kan variere meget om man kan det eller ej. 

Held og lykke med det hele, og scanning imorgen 

Anmeld Citér

14. juni 2016

loop

Lol122 skriver:

Hvorfor skulle han sende dig videre?

Og hvor skulle han sende dig hen?

Han har jo testet dig(blodprøve), og du er ikke gravid.

Hvor ofte er du hos lægen?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.