Anonym skriver:
Hej Mo9ca
Tak fordi du spørger ind til mig!
Det er op af bakke. Vi bor sammen. som venner, ikke som kærester. Vi sover ikke i samme rum, vi spiser nogen gange aftensmad sammen. og det er faktisk det. Vi snakker ikke meget sammen.
Jeg har besluttet at jeg vil give os en chance (sorry til jer som siger jeg skal skride). Det er pisse hårdt. Lige nu er det rart at jeg ved hvor han er. han er klar til at lytte når jeg har brug for at snakke. Jeg savner ham SÅ meget, men når han rør mig bliver jeg bare så ked af det.. det er en storm af følelser og tanker. Jeg har håb endnu. men er også klar over at det måske ikke lykkedes.
Jeg giver ikke op uden af kæmpe for det
Måske ville det være en god ide at sende manden til en psykolog, så kan han måske få lidt klarhed over hvorfor og hvad det gør, at han gør, som han gør, han vil måske nægte det, men så ved du da at hvad han vil, og ikke vil gøre for jeres liv sammen.
Noget parterapi vil måske også hjælpe, så er du med og kan få liv til at indvie en 3 part i jeres problem, har du fortalt andre om hans mega svigt, eller skammer du dig over ham?
Jeg forstår ikke du bliver ked af vores negative svar, hvad havde du forventet?
Ved du noget om hvor mange gange han har haft noget kørende med andre?
alt vel til DIG 
Anmeld
Citér