Det største svigt. Han har været utro

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2016

Anonym

Anonym skriver:

Jeg havde helt tilfældigt se en besked på messenger på hans ipad som lå fremme. Jeg læsten den og begyndte at tænke lidt over det. kunne ikke forestille mig at det var det han havde gang i. men skrev dagen efter til pigen. hun blev meget overrasket over min besked da han havde sagt til hende at vi var ved at gå fra hinanden. ellers ville hun jo aldrig have været sammen med ham. hun var sød og sendte en masse billeder af deres samtaler, hvor det er tydligt at han skriver at vi ikke er sammen. så en aften mødes de over et par øl (ingen var fulde) de kyssede lidt. tog hjem til hende og det ene førte til det anden. Jeg spurgte ham om der var noget han havde glemt at sige, hvor han indrømmede det med det samme  

Det er nemt at være ked af det, når man er afsløret! Når han faktisk med viden og vilje og fuldt overlæg har planlagt at være utro, nu i en periode hvor I har det godt og planlægger fremtiden sammen, hvordan skal det så gå, når i rammer en hårdere periode, f eks med baby i huset og manglende nattesøvn og intimitet, eller når I har været sammen nogle år til og der er gået hverdag i den?

Jeg ved, hvilket dilemma man kommer i, når man står, hvor du står nu. Selv sagde jeg først stop efter 3.gang. I dag skulle jeg ønske, jeg var stoppet, da det skyte første gang. Nu er min vurdering muligvis præget af min egen erfaring, men når han kan planlægge sin fremtid med dig samtidig med at han planlægger utroskap med en anden, så er der altså nogle alarmklokker som ringer.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2016

Anonym trådstarter

Mo9ca skriver:

Du har min dybeste respekt, at du kan hvile så meget i dig selv og acceptere at sådan ser din og jeres virkelighed ud lige nu. At du kan blive hos ham lige nu og finde styrken til ikke bare at skride men at blive og kæmpe for den drøm du har og som han er en del af. Jeg håber virkelig han fatter nu hvad han har imellem sine hænder, for intet er for evigt. Nok heller ikke din kærlighed hvis han begår en fejl af den kaliber igen. Jeg ønsker jer det bedste, om det bliver sammen eller hver for sig, må I selv finde ud af. Held og lykke med det lange seje træk.

Knus Monica

TAK!!

Tak for dine søde ord! Det varmer SÅ meget i en hård tid. Bliver helt ked af det når jeg ser alle de negative kommentar..

Vi kæmper hårdt. Men stopper ikke uden kamp

Anmeld Citér

12. juli 2016

1Wish

Du skriver at du ikke er vred overfor ham, men at du bare er ked af det og at "i" kæmper hårdt. 

Dvs. han gir sig selv lov til at gå ud og være sammen med en anden pige UDEN det får konsekvenser. Og nu skal i så kæmpe en lang sej kamp for at redde jeres forhold, når det kun er ham der ham fejlet? 

I min optik så kæmper man sammen, når tiderne er hårde som i, man ikke har nogle penge, og ikke kan betale husleje fx, så hjælpes man ad eller, hvis den ene er syg så støtter man sin kæreste og plejer ham/hende. 

Man kæmper ikke sammen i utroskab. Man kæmpe alene med ønsket om at man var sammen. 

Du er mere værd end det. Lad vær at spilde tiden. Værdsæt dig selv så vil andre gøre det samme �� 

Anmeld Citér

13. juli 2016

Abracadabra

Anonym skriver:

TAK!!

Tak for dine søde ord! Det varmer SÅ meget i en hård tid. Bliver helt ked af det når jeg ser alle de negative kommentar..

Vi kæmper hårdt. Men stopper ikke uden kamp

Men du er forhåbentlig startet på p-piller eller anden MEGET sikker prævention igen?

Anmeld Citér

13. juli 2016

Troldemommi

Anonym skriver:

Hej Mo9ca

Tak fordi du spørger ind til mig!

Det er op af bakke. Vi bor sammen. som venner, ikke som kærester. Vi sover ikke i samme rum, vi spiser nogen gange aftensmad sammen. og det er faktisk det. Vi snakker ikke meget sammen.
Jeg har besluttet at jeg vil give os en chance (sorry til jer som siger jeg skal skride). Det er pisse hårdt. Lige nu er det rart at jeg ved hvor han er. han er klar til at lytte når jeg har brug for at snakke. Jeg savner ham SÅ meget, men når han rør mig bliver jeg bare så ked af det.. det er en storm af følelser og tanker. Jeg har håb endnu. men er også klar over at det måske ikke lykkedes. 

Jeg giver ikke op uden af kæmpe for det  

Måske ville det være en god ide at sende manden til en psykolog, så kan han måske få lidt klarhed over hvorfor og hvad det gør, at han gør, som han gør, han vil måske nægte det, men så ved du da at hvad han vil, og ikke vil gøre for jeres liv sammen. 

Noget parterapi vil måske også hjælpe, så er du med og kan få liv til at indvie en 3 part i jeres problem, har du fortalt andre om hans mega svigt, eller skammer du dig over ham? 

Jeg forstår ikke du bliver ked af vores negative svar, hvad havde du forventet? 

Ved du noget om hvor mange gange han har haft noget kørende med andre?

alt vel til DIG 

Anmeld Citér

13. juli 2016

Skouboe

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.