Det største svigt. Han har været utro

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2016

mpr

Utroskab ville jeg ikke kunne acceptere eller tilgive.. Men planlagt utroskab er bare direkte ulækkert. Og han elsker tydeligvis ikke dig lige så højt som du elsker ham.

Hvis jeg var dig TS så ville jeg tage benene på nakken og komme væk.. Især imens du stadig ikke er blevet gravid, for er du først gravid eller i får barn, så uanset hvordan han behandler dig og uanset hvor mange gange han er dig utro.. Så skal du have ham tværret i ansigtet resten af dit liv..

Desuden så vil tilliden nok aldrig blive det samme og det vil nok blive svært at acceptere at han skal have et liv selvom han skal have din tillid tilbage. Har hørt mange mænd siger de er kede af det og vil gøre alt for at gøre det godt igen.. Men efter få uger så mener de godt at kvinderne kan stoppe med at være så pyller og er de ikke snart færdige med at få banket i hovedet hvad de har gjort...

Håber du får valgt det bedste for dig  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2016

lineog4

Om du kan og vil tilgive ham er jo kun dig der kan svare på. 

Men et godt råd er at stoppe projekt blive gravid, og bruge en del tid på at få skabt et forhold, hvor du kan stole på ham og han ikke  synes det er en sjov ting at planlægge utroskab og endda lyve om jeres forhold. 

Personligt må jeg indrømme at den historie den ville jeg godt nok have svært ved at tilgive og ikke mindst få bygget tilliden op igen, for kan han mens vi Forsøger at lave barn, når han synes forholdet er godt og vi har en masse fremtidsdrømme, hvis han i den  livssituation kan så bevidst planlægge utroskab, hvad kan han så i de lidt mere har livssituationer?

Anmeld Citér

14. juni 2016

loop

Anonym skriver:

Jeg havde helt tilfældigt se en besked på messenger på hans ipad som lå fremme. Jeg læsten den og begyndte at tænke lidt over det. kunne ikke forestille mig at det var det han havde gang i. men skrev dagen efter til pigen. hun blev meget overrasket over min besked da han havde sagt til hende at vi var ved at gå fra hinanden. ellers ville hun jo aldrig have været sammen med ham. hun var sød og sendte en masse billeder af deres samtaler, hvor det er tydligt at han skriver at vi ikke er sammen. så en aften mødes de over et par øl (ingen var fulde) de kyssede lidt. tog hjem til hende og det ene førte til det anden. Jeg spurgte ham om der var noget han havde glemt at sige, hvor han indrømmede det med det samme  

Kæmpe cadeau til kvinden.

HURRA for teknologien nu om dage.

Han er ikke ked af det han har gjort, han er ked af at det blev opdaget.

Han er uærlig om så mange ting, men den værste for mig er at han forsøger at gøre dig gravid, selvom han ikke er klar til familielivet.

Uanset om i bliver sammen eller ej, så på med kondomet, hvis i dyrker sex igen. Du ved ikke om han har beskyttet sig sammen med hende, så han skal testes før i igen kan have sex uden kondom. Og baby skal i ikke have før tilliden er opbygget. Han lyver jo så det driver, så tro nu ikke på han har beskyttet sig sammen med hende, selvom han siger det.

Han lyver nok allermest for sig selv, så han må igang med at arbejde med sig selv og finde en indre ro.

Jeg ville ikke tilgive det. Jeg magter næsten alt, men magter ikke uærlighed.

Anmeld Citér

14. juni 2016

Skouboe

Jeg lægger mærke til, at du skriver, at han er ked af, at du er så ked af det, ikke at han er ked af, hvad han har gjort, og det gør for mig en stor forskel. Sammenholdt med at han har løjet for kvinden, og tydeligvis planlagt utroskaben.

Herfra ser det ikke ud som om, han er ked af hvad han har gjort, kun at han blev grebet i det. Han har helt bevidst løjet for både dig, og kvinden han har haft sex med. Var jeg hende, ville jeg også føle mig pænt misbrugt.Det fortæller mig en masse om hvad slags menneske han er, og det er ikke en, jeg ville ønske i mit liv, og slet ikke som far til mit barn.

Om du nogensinde vil kunne stole på ham igen, skal jeg ikke kunne sige, personligt ville jeg ikke bryde mig om synet af ham.

Anmeld Citér

14. juni 2016

Lotus86

Meget ville jeg kunne tilgive, men dét der ville jeg aldrig nogensinde tilgive. Han har PLANLAGT at være dig utro, det er ikke en gang en dum brøler i en brandert Jeg synes for alt i verden, at du skal skynde dig væk. Hvis han virkelig elsker dig, og ønsker en seriøs fremtid med dig, så ville han sgu ikke bevidst planlægge at knalde en anden kvinde, og oven i købet også lyve over for hende. Jeg kan godt forstå du er helt knust, og mest har lyst til at blive, for dine følelser for ham forsvinder jo selvfølgelig ikke bare ud i det blå, men seriøst, sæt dig lige ned, og overvej hvad det er han har gjort, og tænk så over, om det virkelig er ham du ønsker skal være far til dine børn? Jeg vil næsten godt garantere, at det her ikke er sidste gang. 

Anmeld Citér

18. juni 2016

MorDk

Jeg kunne ALDRIG tilgive det der. Jeg har været gift og min eksmand han planlagde utroskaberne. Npr jeg tog på aftenvagter kørte han ud til sin elskerinde. Og hun var også i vores hus. utroskab ødelægger ALT. ALT simpelthen! Har sgu ondt af dig. Du fortjener så meget bedre! UD med ham! Ham skal du ikke have børn med! Tro mig jeg er SÅ glad for jeg ikke nåede at få børn med min eks. 

Anmeld Citér

25. juni 2016

JustMe123

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg har været sammen i ca. 2½ år. Vi elsker hinanden. Bor sammen. snakker om fremtiden og prøver at blive gravide. Og vi er generelt glade for vores liv sammen. Så alt er jo egentligt godt. MEN. i Lørdags finder jeg så ud af at han for et par uger siden har haft sex men en anden. Det var som at få stukket en kniv i hjertet. Jeg havde/har det forfærdeligt! Jeg har brugt de sidste par dage på at græde non stop.. Det er så første gang i dag at vi har set hinanden siden fredag aften. Jeg kommer hjem fra arbejde og han er også hjemme. Vi snakker som venner, men det bliver mere og mere alvorligt og jeg græder igen da vi snakker om hvad der nu skal ske. Jeg har altid sagt at jeg ikke accepteret utroskab, men jeg kan bare ikke slippe ham. Jeg har stadig lyst til at være sammen med ham. Men jeg hader ham for det har har gjort. Det vil tage lang tid inden at vores forhold bliver normalt igen. Jeg er ikke vred overfor ham (endnu) men er bare så ked af det.. og jeg aner ikke om det er det rigitge at give forholdet en chance, eller om jeg bare skal få det afsluttet..

Havde lige brug for at få lettet hjertet

Kære Ts

Du skriver at i Lørdags fandt du ud af at din kæreste har været dig utro, for et par uger siden. Dvs. efter at have været på den her planlagte date, der førte til sex, så taler han stadig med hende. Og giver hende forhåbninger om at der kan være mere mellem dem, da det er slut med jer 2?? Ærlig talt TS, he is only sorry ´cause he got caught.

Hvis du ikke havde opdaget det, ville det så bare have fortsat i smug bag din ryg?? Kom videre med dit liv, uden ham! Måske var det her ikke første gang og bestemt heller ikke sidste.. / once a cheater, always a cheater

Anmeld Citér

26. juni 2016

Mo9ca

Det kunne være lidt rart med en update ts. Hvordan mon du har det? Hvad har du tænkt dig at gøre?

Kram til dig.

Mvh. M

Anmeld Citér

9. juli 2016

Anonym trådstarter

Mo9ca skriver:

Det kunne være lidt rart med en update ts. Hvordan mon du har det? Hvad har du tænkt dig at gøre?

Kram til dig.

Mvh. M

Hej Mo9ca

Tak fordi du spørger ind til mig!

Det er op af bakke. Vi bor sammen. som venner, ikke som kærester. Vi sover ikke i samme rum, vi spiser nogen gange aftensmad sammen. og det er faktisk det. Vi snakker ikke meget sammen.
Jeg har besluttet at jeg vil give os en chance (sorry til jer som siger jeg skal skride). Det er pisse hårdt. Lige nu er det rart at jeg ved hvor han er. han er klar til at lytte når jeg har brug for at snakke. Jeg savner ham SÅ meget, men når han rør mig bliver jeg bare så ked af det.. det er en storm af følelser og tanker. Jeg har håb endnu. men er også klar over at det måske ikke lykkedes. 

Jeg giver ikke op uden af kæmpe for det  

Anmeld Citér

9. juli 2016

Mo9ca

Anonym skriver:

Hej Mo9ca

Tak fordi du spørger ind til mig!

Det er op af bakke. Vi bor sammen. som venner, ikke som kærester. Vi sover ikke i samme rum, vi spiser nogen gange aftensmad sammen. og det er faktisk det. Vi snakker ikke meget sammen.
Jeg har besluttet at jeg vil give os en chance (sorry til jer som siger jeg skal skride). Det er pisse hårdt. Lige nu er det rart at jeg ved hvor han er. han er klar til at lytte når jeg har brug for at snakke. Jeg savner ham SÅ meget, men når han rør mig bliver jeg bare så ked af det.. det er en storm af følelser og tanker. Jeg har håb endnu. men er også klar over at det måske ikke lykkedes. 

Jeg giver ikke op uden af kæmpe for det  

Du har min dybeste respekt, at du kan hvile så meget i dig selv og acceptere at sådan ser din og jeres virkelighed ud lige nu. At du kan blive hos ham lige nu og finde styrken til ikke bare at skride men at blive og kæmpe for den drøm du har og som han er en del af. Jeg håber virkelig han fatter nu hvad han har imellem sine hænder, for intet er for evigt. Nok heller ikke din kærlighed hvis han begår en fejl af den kaliber igen. Jeg ønsker jer det bedste, om det bliver sammen eller hver for sig, må I selv finde ud af. Held og lykke med det lange seje træk.

Knus Monica

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.