Anonym skriver:
Jeg havde helt tilfældigt se en besked på messenger på hans ipad som lå fremme. Jeg læsten den og begyndte at tænke lidt over det. kunne ikke forestille mig at det var det han havde gang i. men skrev dagen efter til pigen. hun blev meget overrasket over min besked da han havde sagt til hende at vi var ved at gå fra hinanden. ellers ville hun jo aldrig have været sammen med ham. hun var sød og sendte en masse billeder af deres samtaler, hvor det er tydligt at han skriver at vi ikke er sammen. så en aften mødes de over et par øl (ingen var fulde) de kyssede lidt. tog hjem til hende og det ene førte til det anden. Jeg spurgte ham om der var noget han havde glemt at sige, hvor han indrømmede det med det samme
Kæmpe cadeau til kvinden.
HURRA for teknologien nu om dage.
Han er ikke ked af det han har gjort, han er ked af at det blev opdaget.
Han er uærlig om så mange ting, men den værste for mig er at han forsøger at gøre dig gravid, selvom han ikke er klar til familielivet.
Uanset om i bliver sammen eller ej, så på med kondomet, hvis i dyrker sex igen. Du ved ikke om han har beskyttet sig sammen med hende, så han skal testes før i igen kan have sex uden kondom. Og baby skal i ikke have før tilliden er opbygget. Han lyver jo så det driver, så tro nu ikke på han har beskyttet sig sammen med hende, selvom han siger det.
Han lyver nok allermest for sig selv, så han må igang med at arbejde med sig selv og finde en indre ro.
Jeg ville ikke tilgive det. Jeg magter næsten alt, men magter ikke uærlighed.
Anmeld
Citér