En ting er, at være utro og man var fuld (ikke at det er okay, for det er det aldrig!?) men at være utro og ligefrem aftale det samt lyve og sige i har slået op? Undskyld jeg siger det så hårdt, men den ligger da lige til højrebenet?
Han kan finde på at gøre det igen! Hvorfor overhovedet være utro, når han synes, i har det godt? Havde du ikke opdaget det, var de to sikkert blevet ved. Og han havde levet et dobbeltliv med dig og hende. Har selv været udsat for det samme og jeg ved hvor ondt det gør. Jeg var bare for naiv og tilgive det. Senere hen viste det sig, at han var sammen med andre end hende. Jeg siger ikke, at du SKAL gå fra ham - men vil du byde dig selv det her? Der er tusindvis af andre mænd, der aldrig kunne drømme om, at røre en anden kvinde, fordi de har mere end rigeligt i dig, men din egen kæreste har allerede gjort det (hvor du opdagede det!). Håber du tænker dig om og er egoistisk i denne situation. Selvfølgelig vil han da bibeholde denne tryghed han har med dig, men han vil altid søge spænding.. Kram herfra 

Anmeld
Citér