Det største svigt. Han har været utro

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2016

Bb2015

Anonym skriver:

Jeg havde helt tilfældigt se en besked på messenger på hans ipad som lå fremme. Jeg læsten den og begyndte at tænke lidt over det. kunne ikke forestille mig at det var det han havde gang i. men skrev dagen efter til pigen. hun blev meget overrasket over min besked da han havde sagt til hende at vi var ved at gå fra hinanden. ellers ville hun jo aldrig have været sammen med ham. hun var sød og sendte en masse billeder af deres samtaler, hvor det er tydligt at han skriver at vi ikke er sammen. så en aften mødes de over et par øl (ingen var fulde) de kyssede lidt. tog hjem til hende og det ene førte til det anden. Jeg spurgte ham om der var noget han havde glemt at sige, hvor han indrømmede det med det samme  

Ja det er jeg ked af TS.. Men som en skriver så er det jo 100% planlagt fra hans side. Han har løjet over for jer begge og det er jo ikke i orden. Og nå man forsøger at blive gravide mangler hverken lyst til hinanden eller fremtidsplaner så det virker som om han helt bevidst har været dig utro selvom det gik godt mellem jer. Jeg havde ikke tilgivet det, men jeg håber du finder ud af det med dig selv. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg har været sammen i ca. 2½ år. Vi elsker hinanden. Bor sammen. snakker om fremtiden og prøver at blive gravide. Og vi er generelt glade for vores liv sammen. Så alt er jo egentligt godt. MEN. i Lørdags finder jeg så ud af at han for et par uger siden har haft sex men en anden. Det var som at få stukket en kniv i hjertet. Jeg havde/har det forfærdeligt! Jeg har brugt de sidste par dage på at græde non stop.. Det er så første gang i dag at vi har set hinanden siden fredag aften. Jeg kommer hjem fra arbejde og han er også hjemme. Vi snakker som venner, men det bliver mere og mere alvorligt og jeg græder igen da vi snakker om hvad der nu skal ske. Jeg har altid sagt at jeg ikke accepteret utroskab, men jeg kan bare ikke slippe ham. Jeg har stadig lyst til at være sammen med ham. Men jeg hader ham for det har har gjort. Det vil tage lang tid inden at vores forhold bliver normalt igen. Jeg er ikke vred overfor ham (endnu) men er bare så ked af det.. og jeg aner ikke om det er det rigitge at give forholdet en chance, eller om jeg bare skal få det afsluttet..

Havde lige brug for at få lettet hjertet

Det gør mig ondt at høre. Hvis du har brug for at snakke med en der har stået i dine sko så er du velkommen til at sende mig en privat besked. 

Jeg er selv gået fra min eks pga blandt andet utroskab. Kunne have skrevet dit indlæg selv for 2 år siden. 

Anmeld Citér

13. juni 2016

Troldemommi

Anonym skriver:

Jeg havde helt tilfældigt se en besked på messenger på hans ipad som lå fremme. Jeg læsten den og begyndte at tænke lidt over det. kunne ikke forestille mig at det var det han havde gang i. men skrev dagen efter til pigen. hun blev meget overrasket over min besked da han havde sagt til hende at vi var ved at gå fra hinanden. ellers ville hun jo aldrig have været sammen med ham. hun var sød og sendte en masse billeder af deres samtaler, hvor det er tydligt at han skriver at vi ikke er sammen. så en aften mødes de over et par øl (ingen var fulde) de kyssede lidt. tog hjem til hende og det ene førte til det anden. Jeg spurgte ham om der var noget han havde glemt at sige, hvor han indrømmede det med det samme  

Du lyder som om du vil tilgive ham hans 100% planlagte utroskab, det syntes jeg du skal passe på med, hvis du accepterer det en gang og der ikke sker nogle konsekvenser for ham, hvad er det så lige der skal forhindre ham i at gøre det igen, og måske er det sket før, der har du bare ikke opdaget det....

pas på dig selv, den kærlighed er sgu svær... 

Anmeld Citér

13. juni 2016

Vivienne

Min kæreste og jeg har været sammen i ca. 2½ år. Vi elsker hinanden. Bor sammen. snakker om fremtiden og prøver at blive gravide. Og vi er generelt glade for vores liv sammen. Så alt er jo egentligt godt. MEN. i Lørdags finder jeg så ud af at han for et par uger siden har haft sex men en anden. Det var som at få stukket en kniv i hjertet. Jeg havde/har det forfærdeligt! Jeg har brugt de sidste par dage på at græde non stop.. Det er så første gang i dag at vi har set hinanden siden fredag aften. Jeg kommer hjem fra arbejde og han er også hjemme. Vi snakker som venner, men det bliver mere og mere alvorligt og jeg græder igen da vi snakker om hvad der nu skal ske. Jeg har altid sagt at jeg ikke accepteret utroskab, men jeg kan bare ikke slippe ham. Jeg har stadig lyst til at være sammen med ham. Men jeg hader ham for det har har gjort. Det vil tage lang tid inden at vores forhold bliver normalt igen. Jeg er ikke vred overfor ham (endnu) men er bare så ked af det.. og jeg aner ikke om det er det rigitge at give forholdet en chance, eller om jeg bare skal få det afsluttet..

Havde lige brug for at få lettet hjertet

Kan du virkelig tilgive en der har løjet om jeres forhold for at få noget på den dumme? Betyder du virkelig så lidt for ham? 

Vil du bruge resten af jeres dage på at være mistroisk og spekulere over om han nu også er ærlig? 

I mine øjne er han ikke værd at samle på! 

Jeg ønsker dig det bedste og håber for dig at du kan give dig selv en chance for at møde en ordentlig mand, som sætter pris på dig. 

Anmeld Citér

13. juni 2016

FruK

Det er jo ikke engang en "smutter" men fuldstændig planlagt, han har løjet for både dig og hende, og helt bevist ført jer begge bag lyset.

Tænk dig om - og pas på dig selv.

Anmeld Citér

13. juni 2016

karivinc

Anonym skriver:

Det ville jeg personligt ikke kunne tilgive. Hvorfor vil du være sammen med en mand, der ingen respekt har for dig og jeres forhold?

Anmeld Citér

13. juni 2016

Anonym

Det havde jeg aldrig tilgivet! Aldrig.

kom videre- der er masser af gode mænd derude 

Anmeld Citér

13. juni 2016

mulleh

Hvis du har brug for at snakke med en som har stået i dine sko, så du velkommen til at skrive privat

Anmeld Citér

13. juni 2016

Anonym

En ting er, at være utro og man var fuld (ikke at det er okay, for det er det aldrig!?) men at være utro og ligefrem aftale det samt lyve og sige i har slået op? Undskyld jeg siger det så hårdt, men den ligger da lige til højrebenet?  Han kan finde på at gøre det igen! Hvorfor overhovedet være utro, når han synes, i har det godt? Havde du ikke opdaget det, var de to sikkert blevet ved. Og han havde levet et dobbeltliv med dig og hende. Har selv været udsat for det samme og jeg ved hvor ondt det gør. Jeg var bare for naiv og tilgive det. Senere hen viste det sig, at han var sammen med andre end hende. Jeg siger ikke, at du SKAL gå fra ham - men vil du byde dig selv det her? Der er tusindvis af andre mænd, der aldrig kunne drømme om, at røre en anden kvinde, fordi de har mere end rigeligt i dig, men din egen kæreste har allerede gjort det (hvor du opdagede det!). Håber du tænker dig om og er egoistisk i denne situation. Selvfølgelig vil han da bibeholde denne tryghed han har med dig, men han vil altid søge spænding.. Kram herfra 

Anmeld Citér

13. juni 2016

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Det du beskriver ville jeg ikke tilgive - det er for mig for mange løgne til at jeg ville kunne finde tilliden igen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.