Når folk kommer på uanmeldt besøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2016

Troldemommi

Jeg syntes det er så træls hvis man får uanmeldte gæster, så begynder jeg at fare rundt og rydde op mm. Samtidig med er jeg en stor undskyldning for mig selv om rodet, det er bare svært at bo ryddeligt konstant når man har småbørn. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2016

mpr

Anonym skriver:

Pyh kender i det, hvor huset er mega rodet! Hvor det så ringer på døren og ind tropper noget af familien ind!! Arh pisse pinligt, men også træls når folk kommer uanmeldt lige pludselig!! Hihi er det bare mig! :-) 

Ja det kender jeg godt XD Primært er det sjovt nok min svigerfamilie og min far, som bor langt væk og vi sjældent ser, så hvis de kører igennem byen kigger de nogengange lige forbi... Det er så pinligt...  Jeg er ikke en der støvsuger og rydder op hver dag.. Selvom det måske var en god ide med kat i huset. Men dette resultere altså nogengange i at det kan se lidt snusket ud.. Men hvis folk kommer uanmeldt så får de normalt en meget stresset og vred mig i hovedet for kan ikke have det, og bliver stresset når det sker. Så de er ved at have lært det, og min mor som bor tæt på kommer aldrig uanmeldt hun ved hvad det betyder  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.