Når folk kommer på uanmeldt besøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.925 visninger
21 svar
33 synes godt om
13. juni 2016

Anonym trådstarter

Pyh kender i det, hvor huset er mega rodet! Hvor det så ringer på døren og ind tropper noget af familien ind!! Arh pisse pinligt, men også træls når folk kommer uanmeldt lige pludselig!! Hihi er det bare mig! :-) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2016

heaven

Nej, det er ikke kun dig.... Jeg hader hader hader det - virkelig meget... Og det er jo egentlig noget pjat, kommer man uanmeldt må man jo tage det som det er, men jeg hader det alligevel, når "bilen" drejer ind, tsk tsk....

Anmeld Citér

13. juni 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Pyh kender i det, hvor huset er mega rodet! Hvor det så ringer på døren og ind tropper noget af familien ind!! Arh pisse pinligt, men også træls når folk kommer uanmeldt lige pludselig!! Hihi er det bare mig! :-) 

Jeg har bedt min familie om at give i hvert fald en times varsel inden de kommer. Jeg bliver stresset og sur hvis de kommer uanmeldt, så det respekterer de. Og ja, jeg er også lidt af et rodehoved, så det er rart lige at have lidt tid til at få det væreste ryddet op

Anmeld Citér

13. juni 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Nej det er ikke bare dig. Åbner faktisk aldrig døren hvis det ringer på og jeg ikke venter gæster. Men det sker så sjældent for min familie ved godt jeg ikke vil have uanmeldt besøg

Anmeld Citér

13. juni 2016

Anonym trådstarter

Hihi dejligt jeg ikke er den eneste!!! Vi sad lige i aftensmaden, vi spiste tidligt idag. Faren er stadig på arbejde  . Ville bare spise tidligt og hygge med ungerne også rydde huset op!! Huset roder for vildt og ungerne har rodet en masse også!! Arh hader når folk kommer uanmeldt! 

Anmeld Citér

13. juni 2016

Anonym trådstarter

Diosa85 skriver:

Nej det er ikke bare dig. Åbner faktisk aldrig døren hvis det ringer på og jeg ikke venter gæster. Men det sker så sjældent for min familie ved godt jeg ikke vil have uanmeldt besøg

Det her var så noget familie længere ude, nogle vi ik ser så tit. Kunne ikke lade vær med at åbne op, da de var gået om i haven og banket på vinduet ind til stuen !!

Anmeld Citér

13. juni 2016

Marts<3

Jeg er ikke helt dansk... Jeg savner det spontane og det uanmeldte. I Danmark er det meget med at man skal aftale at komme på besøg. Helt præcist til tiden:-) Det har jeg aldrig forstået... 

Husker i min barndom hvordan en alm onsdag pludselig var med gæster og masser af hygge. Maden var der måske ikke nok af, men så kogte min mor bare lidt ekstra ris eller bad mig gå i Kvickly og købe lidt ekstra. Det er gode minder. 

Jeg savner det i min hverdag... Men sådan er vi jo så forskellige... Hverdagen er i sig selv mega kedeligt.., 

Anmeld Citér

13. juni 2016

Anonym trådstarter

Marts<3 skriver:

Jeg er ikke helt dansk... Jeg savner det spontane og det uanmeldte. I Danmark er det meget med at man skal aftale at komme på besøg. Helt præcist til tiden:-) Det har jeg aldrig forstået... 

Husker i min barndom hvordan en alm onsdag pludselig var med gæster og masser af hygge. Maden var der måske ikke nok af, men så kogte min mor bare lidt ekstra ris eller bad mig gå i Kvickly og købe lidt ekstra. Det er gode minder. 

Jeg savner det i min hverdag... Men sådan er vi jo så forskellige... Hverdagen er i sig selv mega kedeligt.., 

Åh kan som sådan godt forstå dig! Dog er jeg uenig i at hverdagen er kedelig! Det er hvad med gør den til. Synes bare mit hoved kan være godt fyldt, efter en lang dag på arbejde og derfor ikke altid overskud til besøg i hverdagen. En gang imellem kan vi dog godt finde på det, men så er det planlagt ;-) Men det spontane er også hyggeligt når det er planlagt :-) 

Anmeld Citér

13. juni 2016

Mortilah

Anonym skriver:

Det her var så noget familie længere ude, nogle vi ik ser så tit. Kunne ikke lade vær med at åbne op, da de var gået om i haven og banket på vinduet ind til stuen !!

Åh dét hader jeg så allermest! Nu sker det aldrig for mig da jeg ik bor i DK. Men da jeg gjorde synes jeg det var så belastende når nogen kiggede ind af vinduerne. Jeg holder MEGET af at kunne gå nøgen rundt i huset og halvnøgen i haven, så bryder mig bestemt ikke om uanmeldt besøg..

Anmeld Citér

13. juni 2016

årgang84

Profilbillede for årgang84

Jep her kan det godt gøre mig utilpas når der dukker folk uanmeldt op. Intet at byde OG huset ligner en øvelses plads i form af manglende støvsugning. Og dog rent vasketøj der lægger i bjerge.

Nogle gange er jeg ligeglad.

andre dage føler jeg mig meget utilstrækkelig. Når de spontante besøg kommer fra klinisk rene hjem. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.