Diosa85 skriver:
Han blev syg hos far og han græd hele natten næsten og far skrev flere gange at han ikk kunne finde ud af hvad der var galt.
Kender fars kalender og tirsdag er den eneste dag han selv ville kunne i denne uge. Da han selv har rykket på 2. Samværsdag i denne uge pga andre aftaler
Far har ingen autostol så den går ikke og min er fastspændt i mormors bil.
Igen tænker jeg: men han kom jo hjem til mor.. Var den bustur ikke synd eller?? Måske er det netop derfor far føler du bruger magt..
Ja far ringer til dig og ikke ved hvad der er galt.. Men det gør jeg da også til min søster når mit barn er syg.. Forstår ikke hvad det har med sagen at gøre..
Jeg siger bare at du måske skulle møde far lidt og spørge HAM hvad der ville passe bedst.. Måske ville det passe bedre en anden dag eller næste uge..
og måske kender far nogen med en autostol eller hvad ved jeg..
Prøv at sige til far. T kan ikke tåle en times bustur pt.. Hvad gør vi ved det? Og hør om far måske har et forslag..
du skrev jeres samarbejde var godt men hvis far nu føler sig trådt på kan det jo ødelægge meget og ja det kan virke dumt at skulle være SÅ pædagogisk over for far men det er jeres gode samarbejde altså værd..
Anmeld
Citér