Diosa85 skriver:
Men hvad skal jeg så gøre imorgen hvis han stadig har feber? Han vil jo ikk rokke sig og mener det er mig der er uretfærdig.
T har været hos ham fra lørdag til søndag hvor far skrev til mig mange gange i løbet af aftenen at han græd meget og kastede op og snottede. og i dag har han også været rigtig ked af det hele dagen og har bare villet hænge på armen fortalte han. Og alligevel forstår han så ikke hvorfor han ikke skal have T i morgen. 
Jeg ville gemme alle beskeder og så ringe til statsamtet
De har nogle rigtig gode børnesagskyndige der inde der er super gode til at råde så man ikke lige pludselig bliver beskyldt for at sabotere samvær.
Du kan også skrive til far at du godt kan forstå ham men han godt lige må huske hvor mange gange han skrev at T var ulykkelig og om han ikke synes samvær skal være rart og godt og ikke en lille ked af det baby der ikke kan forstå noget som helst og bare vil have sin mor.
Og at hvis han ikke vil/ kan forstå det vil du kontakte statsamtet og bede dem om råd hvad du gør med en stædig far
Jeg synes far er egoistisk - og forstår slet ikke at han ikke kan se at jeres lille dreng har brug for hans primære omsorgsperson og hans vante rammer når han er syg.
Her er det ikke en stædig far men et hold bedsteforældre der fatter nada om et barns behov så forstår lidt af hvad du går igennem og det er bare op af bakke nogen gange men hold fast i din mavefornemmelse i hvad der er godt for T .
Anmeld
Citér