Barn med angst / ængstelighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2016

hesøth

Anonym skriver:

jeg har en dreng på 6 som har det svært med at skulle i skole og desværre har meget fravær. Det har stået på siden 1/2 og psykolog fra ppr har nævnt angst / ængstelighed.

jeg har slet ingen kendskab til dette og har prøvet at google oplysninger . Så et program for nyligt i fjernsyn om børn med angst

men mangler alligevel lidt info da jeg føler mig lidt på bar bund.

tænkte om der skulle sidde en som har stået i  samme situation med er barn med angst / ængstelighed som kunne have lyst til at dele lidt - tanker / hjælp / redskaber mm ville det være super dejligt :-)

på forhånd tak 

Der er lige sendt to programmer på dr om børn og angst. Har du set dem? Det kan måske give lidt info. De ligger begge på dr.tv

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2016

Anonym trådstarter

MoarHvidovre skriver:

PPR kan godt være en hård nød, at knække nogen gange. De ville ikke henvise min søn til BUC, men jeg eksisterede og det viste sig, at han havde ADHD.

Hvis din kontaktperson hos PPR ikke vil hjælpe, kan du evt. kontakte lederen fra PPR og hører, hvad de SKAL hjælpe med. Det hjælper nogen gange

Jeg har været i kontakt med dem flere gange men svaret er det samme . De kan ikke hjælpe. Ppr psykolog har lavet en test da overlæge på sygehuset har bedt efter den. Jeg har spurgt dem efter hjælp . Har ikke en kontakt person ved ppr.

Anmeld Citér

9. juni 2016

Anonym trådstarter

hesøth skriver:

Der er lige sendt to programmer på dr om børn og angst. Har du set dem? Det kan måske give lidt info. De ligger begge på dr.tv

Ja har set begge 2 :-) 

Anmeld Citér

11. juni 2016

Diosa85

jeg har en dreng på 6 som har det svært med at skulle i skole og desværre har meget fravær. Det har stået på siden 1/2 og psykolog fra ppr har nævnt angst / ængstelighed.

jeg har slet ingen kendskab til dette og har prøvet at google oplysninger . Så et program for nyligt i fjernsyn om børn med angst

men mangler alligevel lidt info da jeg føler mig lidt på bar bund.

tænkte om der skulle sidde en som har stået i  samme situation med er barn med angst / ængstelighed som kunne have lyst til at dele lidt - tanker / hjælp / redskaber mm ville det være super dejligt :-)

på forhånd tak 

Hej TS

jeg faldt lige over denne annonce og kom til at tænke på dit indlæg. Måske det er noget du kan bruge. 

http://mobil.dr.dk/smartphone/#artikel/levnu/boern/saadan-haandterer-du-et-angstramt-barn

Anmeld Citér

11. juni 2016

Diosa85

... Fejl

Anmeld Citér

12. juni 2016

Anonym trådstarter

Diosa85 skriver:

Hej TS

jeg faldt lige over denne annonce og kom til at tænke på dit indlæg. Måske det er noget du kan bruge. 

http://mobil.dr.dk/smartphone/#artikel/levnu/boern/saadan-haandterer-du-et-angstramt-barn

Mange tak . Det var pænt af dig. Den vil jeg få kikket på:-)

Anmeld Citér

12. juni 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Mange tak . Det var pænt af dig. Den vil jeg få kikket på:-)

Det var så lidt

Anmeld Citér

13. juni 2016

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Anonym skriver:

Jeg har været i kontakt med dem flere gange men svaret er det samme . De kan ikke hjælpe. Ppr psykolog har lavet en test da overlæge på sygehuset har bedt efter den. Jeg har spurgt dem efter hjælp . Har ikke en kontakt person ved ppr.

PPR SKAL hjælpe, hvis man har et barn som har det svært. Det kan de ikke nægte.

Jeg ville kontakte lederen fra PPR og får en snak med hende.

Anmeld Citér

13. juni 2016

Anonym trådstarter

MoarHvidovre skriver:

PPR SKAL hjælpe, hvis man har et barn som har det svært. Det kan de ikke nægte.

Jeg ville kontakte lederen fra PPR og får en snak med hende.

Kan kun sige hvad jeg har fået besked på . Og det har hver gang været det samme. De kan ikke hjælpe , psykolog har været og lave en test ( læge på sygehuset som har bedt om den ) så kan vi holde en masse møder men fagligt hjælp til situationen har vi fået besked på ( flere gange ) at det kan de ikke. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.