suanne85 skriver:
Er lidt nysgerrig, mig og kæresten kom til at snakke om noget i går med at træne med ens børn.
Kender nogle og høre om mange der går meget op i at træne og øve med deres børn så de kan gå i en tidlig alder og nogen gør det for at folk skal stoppe og og sige neeeejjk hvor er han/hun dygtig af sin alder osv. Jeg syntes det er meget forkert da det også nogle gange kan ødelægget barnets krop på længere sigt.
Jeg går meget op i at det kommer selv når barnet er klar, min sp sagde jeg skulle øve med Emil så han kunne lære at kravle, det gjorde jeg ikke for mente ikke at Emil ville kunne forstå at jeg pludselig begyndte at hive og slide i ham for at lære ham det, han kravlede første gang da han blev 1 år og han er 14 mdr her den 2 og han kan ikke gå selv endnu kun med støtte, og har fået mange blikke når jeg har fortalt det, men det kommer jo nok. Han kan jo så mange andre ting som nogen i hans alder så ikke kan.
Det mig og kæresten så snakkede om her i går var at vi vil da hellere have et barn der er glad og tilfreds, foran oppe i hovedet og får lov til at være barn og baby end vi vil have en der kan gå som 6 mdr (overdrevet) og så slet ikke fatter noget før de er 15mdr, lidt hårdt sagt men er bare for at være sikker alle fatter pointen.
Ved godt at der er børn der begynder at gå af sig selv i en meget tidlig alder, og det er da fedt, og de er som regl også med oppe i hovedet når det er.
Men kender nogen hvor deres yngste barn kan gå og er lidt over 1 år og er slet ikke med opp i hovedet, er faktisk lidt i tvivl om barnet ved det går hehe 
Er lidt interesseret i at høre jeres mening om dette, håber ikke at nogle vil føle sig ramt eller lignende pga det her indlæg, men syntes det kunne være sjovt at høre andre end ens kærestes mening og ens egen mening.
Os netop fordi mange går op i de tmed at gå.
Alt med måde...
Nu har vi fået en datter, der af natur har været (alt for) hurtig motorisk - synes jeg.. Hun sad selv da hun var omkring 4mdr.. Begyndte at ville stå/støtte på benene omkring de 6mdr.. Sp sagde hele tiden hun skulle ligge på maven osv.. og det gjorde hun selvfølgelig også.. Yasmin begyndte at gå
SELV da hun var knap 10mdr og kravlede da hun var 11mdr.. Vi har
OVERHOVEDET ikke
PRESSET hende til at udvikle sig hurtigt, men taget det hele i hendes tempo - hvilket var
TURBO!!! Og jeg ville ønske jeg havde haft min lille baby lidt længere.. Samtidig med det selvfølgelig også var vildt fedt at hun begyndte at gå så tidligt.. Lidt med blandende følelser, må jeg sige..
Går nu stærkt ind for at stimulere sit barn, med leg, alt hvad man overhovedet kan - I BARNETS TEMPO.. Hvilket jeg også tror de fleste forældre gør.. Meen der er selvfølgelig også dem der ikke kan lade deres babyer være babyer og deres børn være børn - hvilket jo er sørgeligt for de børn
Anmeld