dk_skg skriver:
Man bør IKKE ligge billeder op af sine børn for det 1. Det er ikke deres venner der ser dem, ( for man må ikke være på fb. Før man er 13 tror jeg nok) og for det 2. Så er det jo ikke dem man er venner med med vil se... Så send dem dog i en mail eller pr. Brev hvis man er til papir (jeg er selv træt af at se andres børn som jeg aldrig har mødt for venner i virkeligheden bliver vi nok aldrig )
Nu er et af mine børn 13
men en del af mine "venner" er da også mine børns fx familien i Italien - ja de er faktisk mere mine børns familie end min sådan rent genetisk, og er sikker på de meget hellere vil se deres kusine (dvs. Min datter) end mine boller, solnedgang, diverse Facebook quiz, mine nye støvler eller hvad det nu jeg ser hver dag.
Mine børn bliver spurgt før alle billeder der kommer på og må også gerne sige nej. Og skulle nogle i min facebookside vennekreds være træt af at se mine børn håber jeg da de enten scroller videre eller gør så de ikke ser dem - jeg vil da nødig de skal rammes af hverken surhed eller bitterhed fordi de udsættes for mine børnebilleder 
Anmeld
Citér