Rådighedsbeløb 2 voksne og 3 børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2016

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Kofoed. skriver:

Og så skal det være for hele dagen, normalt har jeg kun madplan for aften, da jeg bare køber for 20-30 kroner i skolen og ellers klare den fint.

Jeg havde gerne hver søndag brød pølsevogn pirogger. Og så laver jeg nogle madpandekager. Så er der noget lækkert til madpakkerne. Og nemt at tage med.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2016

Kløver

Zelinasmor skriver:

Når alle udgifter er betalt har vi 800kr i ugen til alt. Vi klare os og får varm mad hver dag. Handler discount og køber store pakker kød og pakker i potioner.

Hvor mange er det til ?

Anmeld Citér

1. juni 2016

Kløver

Vi er 2 voksne og 4 børn og tror vi i gennemsnit handler for 6000-8000kr dette er mad, og div husholdning som toiletpapir, rengøringsmidler, shampoo, vaskepulver  osv men er lidt svært at sætte tal på da jeg handler stort ind og køber på tilbud, så nogle gange bruger keg mere end andre gange, feks lige brugt 1100kr men har nu også lager i lidt tid af bla vaskepulver osv 

vores unger er knap 10 mdr(får stadig delvist mme) en på knap 2, 4 og 5 år og vores inkl min mand kan godt tage godt fra til måltiderne  

Anmeld Citér

2. juni 2016

Kofoed.

Årgangs Mor skriver:

Vi er 2 voksne og 4 børn og tror vi i gennemsnit handler for 6000-8000kr dette er mad, og div husholdning som toiletpapir, rengøringsmidler, shampoo, vaskepulver  osv men er lidt svært at sætte tal på da jeg handler stort ind og køber på tilbud, så nogle gange bruger keg mere end andre gange, feks lige brugt 1100kr men har nu også lager i lidt tid af bla vaskepulver osv 

vores unger er knap 10 mdr(får stadig delvist mme) en på knap 2, 4 og 5 år og vores inkl min mand kan godt tage godt fra til måltiderne  

Okay. Tænker du, at i kunne gøre det billigere eller er det så billigt det kan blive for jer?

Anmeld Citér

2. juni 2016

Kløver

Kofoed. skriver:

Okay. Tænker du, at i kunne gøre det billigere eller er det så billigt det kan blive for jer?

Jeg tror godt vi kunne leve billigere, men det er bla fordi jeg lever efter lchf, og må indrømme jeg ikke har overskud til at være mere skrap med madplaner end jeg er, vi planlægger, køber på bud og "undgå madspild" osv men skulle vi spare lidt mere, så skulle jeg bruge en masse tid på at lave madplan som er mere specificeret ud og efter de ting jeg falder over som er billigt 

Anmeld Citér

2. juni 2016

Tresmå

Man kan godt leve for 6000/mdr til to voksne og tre børn - det gør vi nemlig jeg lægger 1.000/uge, og så har vi ekstra til frugt/grønt kasser på abonnement, og hvad der nu måtte komme af gæster og udflugter. 

vi har 11.000 til rådighed pr måned, der dækker 1 togkort (1100), benzin ( ca 800), husholdning (6000) og resten går til gaver, tøj, sko, huset, legetøj osv. Vi spiser 50% økologisk og har to blebørn. Jeg handler mest i Rema. 

Vi har en opsparing til ferier og større gaver. Manden og jeg køber meget sjældent tøj/sko, og børnene får en blanding af genbrug og nyt - det nye er typisk, hvis vi mangler noget nu og her og så fodtøj. 

Vi har haft et år på det budget, og næste år bliver det samme. Vi skal holde meget øje med pengene for at holde styr på det, og 7-9-13 vi har heldigvis ikke haft problemer med bilen eller noget større i huset. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.